Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Emulator Playstation!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
185 odpowiedzi w tym temacie

#51 OskiKX85

OskiKX85
  • 193 postów
  • SkądSochaczew

Napisano 28 marca 2008 - 19:53

Czym skompresować ten plik ISO bo gra waży 533mb??

#52 Kvczor

Kvczor
  • 1 468 postów

Napisano 29 marca 2008 - 15:43

Udało się komuś odpalić GTA: London? I przy okazji, ma ktoś GTA 2? :D Mam jakieś dziwne GTA.. nigdy takiego nie widziałem... W Google screeny z gta 1 są zupełnie inne ;/

#53 BobbyManifesto

BobbyManifesto
  • 261 postów
  • SkądKożuchów

Napisano 06 kwietnia 2008 - 19:37

Ja mam SCPH1001.bin i póki co na działanie Tekkena3 narzekam. Będę próbował z tymi o wyższych numerach.

EDIT.

Wrzuciłem 7502 i wyskoczył komunikat że potrzebny jest 1001, ale gra i tak się*uruchomiła :)


ok moze troche glupie pytanie ale pliki bios wrzucac luzem razem z ISO gry do var/root/Media/ROMs/PSX ? bo w sumie to nie jestem pewien...

---- Dodano 06-04-2008 o godzinie 19:43 ----

ściągnąłem sobie gta, wpadkowałem do odpowiednich folderów bios oraz rom , zmieniłem chmod na 755, odpalam i pokazuje się konsola lecz ekran jest cały czas czarny, wcześniej był napis " cannot found the bios" teraz nie ma nic. Bios 1001.



wlasnie wlasnie.. ale jakich i gdzie? ktos poradzi?:rolleyes:

---- Dodano 06-04-2008 o godzinie 20:58 ----
no jeszcze jedna dolegliwosc... po odpaleniu tekken2 zamiast postaci sa tylko trójkaty ktore sa konczynami.. any idea's?

#54 nikt_inny

nikt_inny
  • 136 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 kwietnia 2008 - 22:15

ROMy można znaleźć w necie jak wszystko, ale tylko jeden mi zadziałał, reszte którą można ściągać jest w jakiś kawałkach i spakowana RARem. Udało mi się wgrać SFX2 Street Fighter czy jakoś tak.. ładnie to wygląda trójwymiarowa itd.. ale grać się w to nie da bo działa dość wolno.. nie wiem czy wszystkie gry wam tak działają.?

#55 BobbyManifesto

BobbyManifesto
  • 261 postów
  • SkądKożuchów

Napisano 07 kwietnia 2008 - 11:29

ooo.. widac ze temat troche martwy...hmm... wiec ponawiam pytanie gdzie wrzucac romy i bios (foldery )
na iPhone?

---- Dodano 07-04-2008 o godzinie 12:54 ----
Niewazne, juz sie pozbylem emulatora.. zbedny dodatek jak narazie

#56 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 14 kwietnia 2008 - 07:36

Udało się komuś odpalić GTA: London?

I przy okazji, ma ktoś GTA 2?


Ja mam. :lol: Działa dobrze (w miarę szybko), ale nie widać postaci. :lol:

Screen:
Dołączona grafika

Edit:
Teraz zauważyłem, że nie ma też innych ludzi, ani samochodów. Sama mapa! :lol: I na co mi było to 400MB... :|

#57 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 kwietnia 2008 - 16:41

Mamy update! :) Ale... teraz GTA 2 wcale nie działa. Sam w sobie psx4all się uruchamia, ale jak już wybiorę grę to się wyłącza (wraca do SpringBoard). A co do update'u:
Version: 0.2.0-1
Nowe opcje (pierwsza mi się podoba :D):

Dołączona grafika

Dodatkowo kilka skinów. ;)

#58 Cout

Cout
  • 11 postów

Napisano 02 maja 2008 - 17:54

Jak na windzie odczytac co jest na plycie od ps4 ?

#59 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 02 maja 2008 - 19:04

Nie wiem czy oryginalne w normalnych cd-romach są odczytywane bo akurat sam mam kopie zapasowe, ktore traktuje albo clonecd albo alcoholem120%.

#60 mekintosz

mekintosz
  • 964 postów

Napisano 09 maja 2008 - 21:52

Plyty z PSX'a to technologia z ponad 10 lat i jak myslicie jak wtedy piracono - wymyslnymi metodami :?: Nagrywarka + jakis WinCD (wtedy, teraz polecam Alchohola 120%) i ludzie rozkrecali biznes (a inwestycja w nagrywarke mala nie byla). Ofkoz zeby nie bylo ja tu pisze jak zrobic obraz z oryginalnej plyty z gra. Odczytujemy obraz Alcoholem 120% z profilem "Playstation" i ew. nast. konwertujemy to za pomoca Ultra ISO do formatu z najwieksza kompresja, ale obslugiwanego przez ten emulator.

#61 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 maja 2008 - 01:51

Nie wiem czy aktualnemu sprzętowi w iPhone/iPod Touch uda się osiągnąć emulacje z oryginalną prędkością PSX ;> może jak Apple dopali procesor na full, na razie 412Mhz to za mało na płyną emulacje PSX...

#62 manu20

manu20
  • 42 postów

Napisano 13 maja 2008 - 12:54

A ja mam bład Error Opening CDR ... Wie moze ktos czemu to tak ?

#63 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 13 maja 2008 - 13:53

Nie może otworzyć CDR (co podejrzewam że oznacza obraz płyty) ;> zobacz jak to działa na komputerze ;p

#64 manu20

manu20
  • 42 postów

Napisano 14 maja 2008 - 07:58

Na komputerze nie działą tez. Sciagnełem inny obraz i juz buja :)thx

#65 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 14 maja 2008 - 11:03

Dzisiaj w installerze pojawiła się wersja 0.3.0 emulatora.

#66 Polol

Polol
  • 100 postów

Napisano 15 maja 2008 - 11:16

ma ktos moze source do gier na ps4all ??

#67 hooo

hooo
  • 183 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 14:29

Ja mam. Działa dobrze (w miarę szybko), ale nie widać postaci.


W miarę szybko!?.... Chyba śmieszny jesteś albo ślepy, gta na iphone tnie jak cholera, dla mnie gra wogóle niegrywalna tak jak większość gier emulacji z psx, ludzie pomyślcie to tylko emulator więc gry nie mogą szybko działać, mogło by być gta ,kod napisany od podstaw pod iphone to by działało mega szybciej.

Nie wiem czy aktualnemu sprzętowi w iPhone/iPod Touch uda się osiągnąć emulacje z oryginalną prędkością PSX ;> może jak Apple dopali procesor na full, na razie 412Mhz to za mało na płyną emulacje PSX...


Przecież procesor w porywach osiąga 600 Mhz, a to oczywiste , że nie da się osiągnąć emulacjii z oryginalną prędkością. Np. na palmtopie dell x50v(dość starym z 2004 roku), to wszystkie gry bezproblemowo chodzą z psx,, a jego parametry to:
Procesor Intel XScale PXA270 624MHz
Pamięć, 64 MB SDRAM 128 MB Flash ROM
Intel2700G akcelerator grafiki z 16MB ramu
Więc może akcelerator grafiki odgrywa tutaj dużą rolę, bo procek jest taki sam jak w iphone.

---- Dodano 06-06-2008 o godzinie 14:02 ----
W gta na iphone można jedynie w coś takiego pograć YouTube - GTA - Grand Theft Auto GBA :lol:

#68 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 15:11

Raczej nie można bo o ile wiem to akurat ta gra się wysypuje do SB podczas uruchamiania za pomocą gpSPhone. No chyba, ze ktoś znalazl sposob jak ją uruchomic na tym emulatorze. Z checia bym sie dowiedzial :)

#69 hooo

hooo
  • 183 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 17:03

Raczej nie można bo o ile wiem to akurat ta gra się wysypuje do SB podczas uruchamiania za pomocą gpSPhone. No chyba, ze ktoś znalazl sposob jak ją uruchomic na tym emulatorze. Z checia bym sie dowiedzial


:o pierwsze słyszę, ja ją uruchomiłem chwilę popatrzyłem jak się gra ............ i skasowałem.

#70 adrianopel

adrianopel
  • 1 451 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 17:44

Hm... no to ciekawe, u mnie zawsze się wywala :/ A którą wersje gpSPhone masz?

#71 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 17:56

Przecież procesor w porywach osiąga 600 Mhz, a to oczywiste , że nie da się osiągnąć emulacjii z oryginalną prędkością. Np. na palmtopie dell x50v(dość starym z 2004 roku), to wszystkie gry bezproblemowo chodzą z psx,, a jego parametry to:
Procesor Intel XScale PXA270 624MHz
Pamięć, 64 MB SDRAM 128 MB Flash ROM
Intel2700G akcelerator grafiki z 16MB ramu
Więc może akcelerator grafiki odgrywa tutaj dużą rolę, bo procek jest taki sam jak w iphone


Nie mój drogi ;> role emulowanego GPU przejmuje CPU, w emulacji liczy się tylko i wyłącznie CPU, GPU generuje tylko grafikę i nie ma nic do emulacji, bo dla PowerVR w iPhone grafika z PSX to nie problem do przetworzenia.

I jeszcze jedno, iPhone/iPod touch mają underclockowany procesor ARM11 Samsunga do 412MHz, nie działa z pełną predkością ;>

#72 hooo

hooo
  • 183 postów

Napisano 06 czerwca 2008 - 18:06

I jeszcze jedno, iPhone/iPod touch mają underclockowany procesor ARM11 Samsunga do 412MHz, nie działa z pełną predkością ;>


No to jak można go podkręcić, no bo gdzieś widziałem, że przy wymagających aplikacjach częstotliwość się zwieksza do 600 Mhz ?!

#73 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 czerwca 2008 - 18:21

Raczej nie ;> bo byśmy słyszeli o dwóch prędkościach od developerów ;p po drugie takimi sprawami jak zegar procesora zajmuje się jądro, więc tylko Apple może o tym decydować ;p

#74 Igor_g

Igor_g
  • 298 postów

Napisano 07 czerwca 2008 - 11:04

Z półek sklepowych ;)


Nie rozumiem, działają takie gry jak na samą konsole? Jak wgrać je na iphone'a. Jakby ktoś napisał to proszę opisać dokładnie każdy krok, bo ja kompletnie nie mam pojęciaq co zrobić

---- Dodano 07-06-2008 o godzinie 10:07 ----
Aha, jak ktoś może to niech nie używa słow typu rozpakować plik albo coś, bo ja naprawdę nie za bardzo sie na tym znam, a iphone mam od niedawna. Z góry dziękuje

#75 Shadowriver

Shadowriver
  • 1 019 postów
  • SkądWrocław

Napisano 07 czerwca 2008 - 12:34

Po prostu przerabiasz CD na jego obraz ;p np. przy pomocy MagicISO :P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych