Emulator Playstation!
#51
Napisano 28 marca 2008 - 19:53
#52
Napisano 29 marca 2008 - 15:43
#53
Napisano 06 kwietnia 2008 - 19:37
Ja mam SCPH1001.bin i póki co na działanie Tekkena3 narzekam. Będę próbował z tymi o wyższych numerach.
EDIT.
Wrzuciłem 7502 i wyskoczył komunikat że potrzebny jest 1001, ale gra i tak się*uruchomiła
ok moze troche glupie pytanie ale pliki bios wrzucac luzem razem z ISO gry do var/root/Media/ROMs/PSX ? bo w sumie to nie jestem pewien...
---- Dodano 06-04-2008 o godzinie 19:43 ----
ściągnąłem sobie gta, wpadkowałem do odpowiednich folderów bios oraz rom , zmieniłem chmod na 755, odpalam i pokazuje się konsola lecz ekran jest cały czas czarny, wcześniej był napis " cannot found the bios" teraz nie ma nic. Bios 1001.
wlasnie wlasnie.. ale jakich i gdzie? ktos poradzi?
---- Dodano 06-04-2008 o godzinie 20:58 ----
no jeszcze jedna dolegliwosc... po odpaleniu tekken2 zamiast postaci sa tylko trójkaty ktore sa konczynami.. any idea's?
#54
Napisano 06 kwietnia 2008 - 22:15
#55
Napisano 07 kwietnia 2008 - 11:29
na iPhone?
---- Dodano 07-04-2008 o godzinie 12:54 ----
Niewazne, juz sie pozbylem emulatora.. zbedny dodatek jak narazie
#56
Napisano 14 kwietnia 2008 - 07:36
Udało się komuś odpalić GTA: London?
I przy okazji, ma ktoś GTA 2?
Ja mam. Działa dobrze (w miarę szybko), ale nie widać postaci.
Screen:
Edit:
Teraz zauważyłem, że nie ma też innych ludzi, ani samochodów. Sama mapa! I na co mi było to 400MB... :|
#57
Napisano 24 kwietnia 2008 - 16:41
Version: 0.2.0-1
Nowe opcje (pierwsza mi się podoba ):
Dodatkowo kilka skinów.
#58
Napisano 02 maja 2008 - 17:54
#59
Napisano 02 maja 2008 - 19:04
#60
Napisano 09 maja 2008 - 21:52
#61
Napisano 10 maja 2008 - 01:51
#62
Napisano 13 maja 2008 - 12:54
#63
Napisano 13 maja 2008 - 13:53
#64
Napisano 14 maja 2008 - 07:58
#65
Napisano 14 maja 2008 - 11:03
#66
Napisano 15 maja 2008 - 11:16
#67
Napisano 06 czerwca 2008 - 14:29
Ja mam. Działa dobrze (w miarę szybko), ale nie widać postaci.
W miarę szybko!?.... Chyba śmieszny jesteś albo ślepy, gta na iphone tnie jak cholera, dla mnie gra wogóle niegrywalna tak jak większość gier emulacji z psx, ludzie pomyślcie to tylko emulator więc gry nie mogą szybko działać, mogło by być gta ,kod napisany od podstaw pod iphone to by działało mega szybciej.
Nie wiem czy aktualnemu sprzętowi w iPhone/iPod Touch uda się osiągnąć emulacje z oryginalną prędkością PSX ;> może jak Apple dopali procesor na full, na razie 412Mhz to za mało na płyną emulacje PSX...
Przecież procesor w porywach osiąga 600 Mhz, a to oczywiste , że nie da się osiągnąć emulacjii z oryginalną prędkością. Np. na palmtopie dell x50v(dość starym z 2004 roku), to wszystkie gry bezproblemowo chodzą z psx,, a jego parametry to:
Procesor Intel XScale PXA270 624MHz
Pamięć, 64 MB SDRAM 128 MB Flash ROM
Intel2700G akcelerator grafiki z 16MB ramu
Więc może akcelerator grafiki odgrywa tutaj dużą rolę, bo procek jest taki sam jak w iphone.
---- Dodano 06-06-2008 o godzinie 14:02 ----
W gta na iphone można jedynie w coś takiego pograć YouTube - GTA - Grand Theft Auto GBA
#68
Napisano 06 czerwca 2008 - 15:11
#69
Napisano 06 czerwca 2008 - 17:03
Raczej nie można bo o ile wiem to akurat ta gra się wysypuje do SB podczas uruchamiania za pomocą gpSPhone. No chyba, ze ktoś znalazl sposob jak ją uruchomic na tym emulatorze. Z checia bym sie dowiedzial
pierwsze słyszę, ja ją uruchomiłem chwilę popatrzyłem jak się gra ............ i skasowałem.
#70
Napisano 06 czerwca 2008 - 17:44
#71
Napisano 06 czerwca 2008 - 17:56
Przecież procesor w porywach osiąga 600 Mhz, a to oczywiste , że nie da się osiągnąć emulacjii z oryginalną prędkością. Np. na palmtopie dell x50v(dość starym z 2004 roku), to wszystkie gry bezproblemowo chodzą z psx,, a jego parametry to:
Procesor Intel XScale PXA270 624MHz
Pamięć, 64 MB SDRAM 128 MB Flash ROM
Intel2700G akcelerator grafiki z 16MB ramu
Więc może akcelerator grafiki odgrywa tutaj dużą rolę, bo procek jest taki sam jak w iphone
Nie mój drogi ;> role emulowanego GPU przejmuje CPU, w emulacji liczy się tylko i wyłącznie CPU, GPU generuje tylko grafikę i nie ma nic do emulacji, bo dla PowerVR w iPhone grafika z PSX to nie problem do przetworzenia.
I jeszcze jedno, iPhone/iPod touch mają underclockowany procesor ARM11 Samsunga do 412MHz, nie działa z pełną predkością ;>
#72
Napisano 06 czerwca 2008 - 18:06
I jeszcze jedno, iPhone/iPod touch mają underclockowany procesor ARM11 Samsunga do 412MHz, nie działa z pełną predkością ;>
No to jak można go podkręcić, no bo gdzieś widziałem, że przy wymagających aplikacjach częstotliwość się zwieksza do 600 Mhz ?!
#73
Napisano 06 czerwca 2008 - 18:21
#74
Napisano 07 czerwca 2008 - 11:04
Z półek sklepowych
Nie rozumiem, działają takie gry jak na samą konsole? Jak wgrać je na iphone'a. Jakby ktoś napisał to proszę opisać dokładnie każdy krok, bo ja kompletnie nie mam pojęciaq co zrobić
---- Dodano 07-06-2008 o godzinie 10:07 ----
Aha, jak ktoś może to niech nie używa słow typu rozpakować plik albo coś, bo ja naprawdę nie za bardzo sie na tym znam, a iphone mam od niedawna. Z góry dziękuje
#75
Napisano 07 czerwca 2008 - 12:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych