Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ceny Apple Music w Polsce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
57 odpowiedzi w tym temacie

#51 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 30 czerwca 2015 - 23:58

A mi właśnie coś takiego przemknęło przed oczyma kiedyś (chyba).


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#52 Ster

Ster
  • 32 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 01 lipca 2015 - 07:58

A mi właśnie coś takiego przemknęło przed oczyma kiedyś (chyba).


Może Ci się że Spotify pomyliło, bo u nich jest do 5 lipca promocja.

#53 darek93a

darek93a
  • 8 postów

Napisano 02 lipca 2015 - 09:15

Siema.

Zjadło Wam 8 zł po włączeniu darmowej subskrypcji ? 



#54 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 02 lipca 2015 - 09:56

Nie.

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#55 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 02 lipca 2015 - 13:02

Siema.

Zjadło Wam 8 zł po włączeniu darmowej subskrypcji ? 

Może dopiero co dodałeś kartę, wtedy iTunes pobiera w celu sprawdzenia jakąś tam kwotę z konta, ale w ciągu dwóch tygodni ją oddają.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#56 dsk121

dsk121
  • 169 postów
  • Skądwwa

Napisano 02 lipca 2015 - 20:04

W jaki sposób wyłączyć subskrybcję apple music jeżeli po wyświetleniu apple id nie mam wogóle opcji Subskrybcje/Zarządzaj (na kontach PL i US).



#57 raflip

raflip
  • 9 postów

Napisano 26 lipca 2015 - 17:22

Tutaj spróbuj przeczytać. https://support.apple.com/pl-pl/HT4098



#58 abuk

abuk
  • 14 postów

Napisano 03 sierpnia 2015 - 14:57

artykuł z supportu ok, problem polega na tym, że u mnie menu Subskrypcje nie ma zarówno na urządzeniach iOS, jak i w iTunes :-(

 

edit: już doszedłem, mam subskrypcję rodzinną bo jako poszkodowany przez wcześniejszą rezygnację z itunes match musiałem ją zrobić z urządzenia członka rodziny i teraz nawet mimo bycia organizatorem nie jest ona przypisana do mojego konta


Użytkownik abuk edytował ten post 03 sierpnia 2015 - 15:01





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych