Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak Sieci


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 15:45

Witam zakupilem telefon na allegro, sprzedawca twierdzi ze zakupil go w t-mobile a operator t-mobile od 2009roku chyba simlockow nie stosuje, wlozylem karte play i od razu wyskakuje " brak sieci " to samo przy karcie plusa, da sie jakos sprawdzic czy telefon ma simlocka? i dlaczego mi nawet nie szuka tej sieci tylko od razu pisze " brak sieci " ?



#2 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 15:46

Mamy tu temat od tego: http://myapple.pl/fo...33#entry1969173


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2015 - 15:47

Jeśli wyskakuje brak sieci to nie wina simlocka. Poza tym w TMobile nie ma simlocków.

 

Sprawdź na ręcznym wyszukiwaniu czy znajduje wszystkie sieci.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 15:58

Na ręcznym wyskakują mi 4 sieci PLAY(plus), T-moblile.pl, PLAY(Orange), Play klikam na kazdą po kolei i nadal pisze " brak sieci " mam wsadzoną karte play

telefon to iphone 5 wersja oprogramowania 6.1.3



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2015 - 16:03

A godzinę i datę masz dobrze ustawioną?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 16:04

To pytanie sarkastyczne? oczywiscie, ze dobrze :D



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2015 - 18:06

To pytanie sarkastyczne? oczywiscie, ze dobrze :D

 

To całkowicie poważne pytanie, bo iPhone bez poprawnej daty i godziny zasięgu nie złapie.

 

Próbowałeś na innej karcie SIM? Bo oczywiście kupiłeś go jako sprawnego?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 18:45

Probowalem na karcie plusa, z innego tematu dowiedzialem sie, ze telefon z salonu t-mobile bez simlocka, zaktualizowalem oprogramowanie do wersji 8,2 szuka sieci tak z 30sekund i znowu pisze " brak sieci "



#9 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 18:50

Spróbuj jeszcze wgrać bez przywracania jakiejkolwiek kopii i jeśli wtedy nie zadziała to wina będzie leżeć w 90% po stronie sprzętu.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#10 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 18:53

Kolego wyzej moglbys wytlumaczyc jak dla glupka krok po kroku co zrobic?:)



#11 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:00

iTunes/iPhone/(i bodajże - nie mam teraz dostępu do telefonu na iTunes, bo aktualizuję) odtwórz oprogramowanie (i się powinno zapytać, czy odtworzyć przy pomocy kopii zapasowej, zaznacz, że nie)

Najpierw oczywiście zarchiwizuj jeśli coś tam ważniejszego masz - kontakty np., a jeśli nie to nie przejmuj się tym, tylko potem pamiętaj, jak już będzie działać.

 

Ale tak jak mówię, na razie z pamięci, bo nie mam dostępu do telefonu, jak coś to za parę minut edytuję post, ale powinieneś sobie poradzić z tymi informacjami, które ci wyżej napisałem.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#12 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:00

Jeśli aktywował się z kartą Play lub Plus to nie ma simlocka. Prawdopodobnie jest on uszkodzony. A sprzedawca zapewniał, że jest sprawny?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#13 tomciar

tomciar
  • 175 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:02

Kolego wyzej moglbys wytlumaczyc jak dla glupka krok po kroku co zrobic? :)

 

Podpinasz telefon do komputera, uruchamiasz iTunes, w programi klikasz na iPhone, klikasz przycisk odtwórz iphone, czekasz, telefon się uruchamia czysty.



#14 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:02

Sprzedawca zapewnial, ze telefon jest w 100% sprawny, czyli po tych czynnosciach jak nie bedzie czytalo karty to zwrocic telefon?



#15 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:06

Mam nadzieję tylko, że nie będziesz miał nieprzyjemności przez to, że jak będziesz chciał zwrócić, to na tym telefonie będzie 8.3 :D


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#16 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:08

A jak to nie ruszy to ile mniej wiecej naprawa w serwisie bedzie kosztowac?



#17 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:18

Zgaduję, że 100-300 zł, ale dokładniej ci napisze macsupport, aha i nie przeczytałem, że już wcześniej zaktualizowałeś do iOS 8.2, to odtwórz oprogramowanie, bo jak coś to już po ptokach (w sensie już nie powrócisz do iOs 6.x).


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#18 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:34

Nowe info, zakupilem starter z t-mobile i telefon wykrywa normalnie sieć ! a w plus/play po prostu ich nie czyta " brak sieci " kolega co podal w drugim poscie link do tematu na forum napisalem tam i gosciu stwierdzil, ze telefon bez simlocka i na pewno jest bez simlocka bo konfigorowalem tel na karcie play'a, co moze byc przyczyna, ze tamtych kart nie czyta?



#19 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:39

Jeśli nie odtworzyłeś jeszcze to spróbuj, bo może pomóc, ale przyznam szczerze, że jestem na prawdę zdziwiony tym, że telefon, który nie posiada simlocka, którego aktywowano kartą playa nie wykrywa tej sieci, a macierzystą wykrywa...


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#20 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:45

Możliwe, że ma uszkodzony zasięg, niektóre kanały, to by tłumaczyło dlaczego działa w Tmobile, a w innych sieciach nie. Zdarzają się takie przypadki, choć rzadko. 


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#21 saaske125

saaske125
  • 14 postów

Napisano 08 kwietnia 2015 - 19:55

Temat do zamknięcia pani w punkcie playa sprzedala mi uszkodzoną karte nano sim, przycialem teraz moja aktualna z drugiego telefonu i dziala..






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych