Nie mam siły czekać już na odzew Play, więc może ktoś z Was miał podobną sytuacje. Iphone 5s wzięty w play został wymieniony gwarancyjnie w ispocie z powodu zapadającego się ekranu na nowy i posiada simlocka na tą właśnie sieć. Poprosiłem o zdjęcie tego simlocka w punkcie bo chcę z telefonu korzystać na karcie innego operatora. W punkcie tego telefonu z tym właśnie imei nie mieli w bazie i poprosili o zgłoszenie tego przez infolinię. Po 48h wysłali wiadomość z play, że potrzebują więcej czasu na rozpatrzenie i od 2 tygodni cisza. Na infolinii mówią, że nie mają bezpośredniego kontaktu z osobami obsługującymi serwis i nie są w stanie powiedzieć ile to jeszcze będzie trwało. Stąd moje pytanie czy ktoś może miał podobną sytuację albo czy zdjęcie takiego simlocka Play PL jakoś prywatnie nie u nich w salonie wiąże się z dużymi kosztami, bo nie wiem czy jest sens czekać na ich reakcję...
Użytkownik ploutek edytował ten post 09 marca 2015 - 16:05