Witam wszystkich serdecznie na forum,
Mam nadzieję, że wybrałem dobry dział, choć miałem dylemat czy tutaj czy do działu serwis z tym tematem.
Od kilku miesięcy posiadam MacBooka Air, zakupiony na store.apple.com. Jest to mój drugi Mac więc nie obawiałem się jakiś problemów a tutaj nastąpiło rozczarowanie, ponieważ odnoszę wrażenie, że jest on tandetnie wykonany... czego bym się po Apple nie spodziewał.
Problemy jakie zauważyłem to klawiatura, przyciski robią się coraz luźniejsze, ślizgają się i sprawiają wrażenie jakby miały wypaść oraz obudowa która po zamknięciu nie zgrywa się, tzn tak jakby pokrywa była przesunięta trochę w prawo, niby nic ale wkurza.
Teraz moje pytanie, czy takie coś w ogóle kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej i na jakiej zasadzie polega taka naprawa w Apple? Bo słyszałem, że lepiej niż w innych firmach ale nim oddam komputer wolę się dowiedzieć co mnie czeka i jak jest z terminami naprawy bo to narzędzie pracy.
Pozdrawiam