Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Serwis Gwarancyjny - Jak to działa w Apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 andrzej8998

andrzej8998
  • 9 postów

Napisano 27 lutego 2015 - 20:49

Witam wszystkich serdecznie na forum, 

 

Mam nadzieję, że wybrałem dobry dział, choć miałem dylemat czy tutaj czy do działu serwis z tym tematem. ;)

 

Od kilku miesięcy posiadam MacBooka Air, zakupiony na store.apple.com. Jest to mój drugi Mac więc nie obawiałem się jakiś problemów a tutaj nastąpiło rozczarowanie, ponieważ odnoszę wrażenie, że jest on tandetnie wykonany... czego bym się po Apple nie spodziewał. 

 

Problemy jakie zauważyłem to klawiatura, przyciski robią się coraz luźniejsze, ślizgają się i sprawiają wrażenie jakby miały wypaść oraz obudowa która po zamknięciu nie zgrywa się, tzn tak jakby pokrywa była przesunięta trochę w prawo, niby nic ale wkurza. 

 

Teraz moje pytanie, czy takie coś w ogóle kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej i na jakiej zasadzie polega taka naprawa w Apple? Bo słyszałem, że lepiej niż w innych firmach ale nim oddam komputer wolę się dowiedzieć co mnie czeka i jak jest z terminami naprawy bo to narzędzie pracy.

 

Pozdrawiam :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych