Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 i gwarancja w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 irokes666

irokes666
  • 46 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 14:53

Witam,

Byłem w morzu ponad 5 miesiecy (taka praca) i nie miałem jak wczesniej oddać telefonu na gwarancje.

iPhone pokazuje ponad 30 procent baterii po czym spada szybko w ciagu kilku minut do 1 procentu i jeszcze moge z niego korzystać.
Po podłączeniu do ładowarki mam nagle skok do większej liczby np. 18 procent.

Gwarancja kończy mi sie za kilka dni, dokładnie 31 stycznia i tu moje pytanie: przyjmą mi czy nie?

Telefon zaktualizowany do najnowszego systemu.

#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 938 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 15:04

Przyjąć przyjmą - potem wyślą do regenersis a oni wystawią kosztorys na 1200zł na naprawę telefonu. Chyba że kupiłeś tego iPhone'a mniej niż rok temu i masz gwarancję apple.

Sprawdź na http://selfsolve.apple.com/ . Play nie udziela żadnej gwarancji na telefony.



#3 MC_

MC_
  • 6 391 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 15:07

Odpowiada jedynie z tytułu niezgodności z umową.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#4 irokes666

irokes666
  • 46 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 15:16

Niestety to juz jest tylko gwarancja play.
Raczej tutaj nie ma zadnej niezgodności z umowa.
Regenesis niestety nie jest zbyt dobrym serwisem z tego co czytałem i zapewne powiedzą, ze skoro mam kilka rys i obić to bateria albo system od tego sie zepsuł.

#5 MC_

MC_
  • 6 391 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 15:18

Jak uważasz. A gwarancji z Play nie masz. Chyba że dostałeś jakiś dokument, w co wątpię.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#6 irokes666

irokes666
  • 46 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 16:14

Operator daje dwa lata gwarancji z tego co wiem. Mam fakturę na telefon.
To jak to jest z tym operatorem? Gwarancja jest 2 lata u niego czy nie?
Opłaca sie dawać telefon do naprawy czy sobie odpuścić?

#7 MC_

MC_
  • 6 391 postów

Napisano 28 stycznia 2015 - 17:08

No to pokaż z czego wynika ta gwarancja. Fakturę masz na firmę czy imienną?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#8 OleYek

OleYek

  • 17 442 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 lutego 2015 - 11:45

Operator daje dwa lata gwarancji z tego co wiem. Mam fakturę na telefon.


Operator nie daje ŻADNEJ gwarancji. Gwarancję daje producent. Operator jedynie odpowiada z tytułu rękojmi (wcześniej z tytułu niezgodności towaru z umową) i tylko za wady istniejące w momencie kupna a nie wynikające z np. zużycia telefonu.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#9 scooter10

scooter10
  • 142 postów
  • SkądLublin

Napisano 04 lutego 2015 - 17:58

Dwa tygodnie oddałem 1,5 rocznego iPhona na gwarancje/niezgodnośc z umową w PLAY, wysłali telefon do regenersis i bez problemu mi wymienili.



#10 gentelman

gentelman
  • 445 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 24 lutego 2015 - 12:40

Potwierdza, podobny przypadek przerabialem z 1.5 rocznym IP5 z play, dostalem nowy (refub)


Macbook Air | iPhone X | Watch 3 | AirPods


#11 fenixX

fenixX
  • 8 postów

Napisano 27 marca 2015 - 11:07

z serwisami w sieciach zawsze są problemy 



#12 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 marca 2015 - 12:31

Jakie problemy?

Problemy to mają te sieci ze swoimi klientami, którzy nie rozumieją różnicy między gwarancją, a odpowiedzialnością sprzedawcy. Przykład widać właśnie w powyższych postach.


  • Tony_Halik lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych