Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zablokowany Macbook


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rusiu

rusiu
  • 7 postów

Napisano 07 stycznia 2015 - 09:09

Witam wszystkich!!

Niestety pierwszy post muszę zacząć od przykrej sprawy. Mam Macbooka Pro od jakiegoś czasu,  jest powiązany z moim kontem apple i icloud. Wczoraj podczas pracy,nagle włączyła się głośna syrena, na ekranie pojawiła się ikona Find My Iphone, mac się uruchomił ponownie. po włączeniu pojawił się szary ekran z logiem apple i miejscem na wpisanie kodu. Wszystko wskazuje na zablokowanie przez Find My Iphone, ale jak to możliwe, skoro mac jest powiązany z moim kontem?? Niestety nie wiem co robić dalej, nie mogę uruchonić maca. Gdy chcę kożystać z pomocy Apple, mam problem poniewać nie mogę dostać sę na numeru seryjnego, którego żąda support Apple.

 

dziękuję za pomoc

 

Rusiu Bartek



#2 seeadv

seeadv
  • 688 postów

Napisano 07 stycznia 2015 - 09:39

Numer seryjny powinieneś mieć przecież także na pudełku.

Wygląda na to, że ktoś mógł włamać się na Twoje konto Apple i na icloud.com zablokował macbooka.


 iPhone SE, MBP 2015


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 stycznia 2015 - 11:07

Numer seryjny jest na obudowie komputera. Skąd masz tego MacBooka?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 rusiu

rusiu
  • 7 postów

Napisano 07 stycznia 2015 - 14:21

Byłem juz w iSpot w Łodzi, okazało sie ze dysk został zdalnie wykasowany, panowie zainstalowali system podłączając dysk do innego kompa, niestety nic to nie dało, ponoć jest także założona blokada na firmwarze. Apple także umywa ręce i odsyła do serwisu. Przypuszczam ze serwis mi odpisze (jak juz miałem w przypadku iPada w którym uszkodziło sie gniazdo słuchawek) ze naprawa polega na wymianie płyty głównej etc, i rzuca cenę wyższa nic ten macbook jest wart.
Generalnie super Apple poinformował mnie ze mimo iż miałem powiązanego maca ze swoim kontem iCloud, kogoś kot kiedyś miał tego łapka także mógł mieć go także na swoim koncie i mógł go zablokować.
MacBook to MacBook Pro 2012 i5.

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 stycznia 2015 - 16:39

To pytam jeszcze raz: Skąd masz ten komputer? Kupiłeś go nowego? Jesteś pierwszym właścicielem? 


Byłem juz w iSpot w Łodzi (...) panowie zainstalowali system podłączając dysk do innego kompa, niestety nic to nie dało,

 

To panowie z iSpot raczej wiedzą nie grzeszą. Nie da się podłączyć innego dysku, ani zainstalować systemu w innym komputerze.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 rusiu

rusiu
  • 7 postów

Napisano 08 stycznia 2015 - 07:47

Kompa kupiłem na allegro, poprzedni właściciel kupił go w firmie ze Szczecina, już skontaktowałem się z poprzednim właścicielem, On natomiast ma skontaktować się z tą firmą. Zobaczymy co odpowiedzą. Czy jest jeszcze jakiś sposób którego mógłbym sam spróbować sam by przywrócić maca do życia??



#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 stycznia 2015 - 09:22

Jeśli to ta sama firma ze Szczecina o której myślę to jest to firma, która handluje sprzętem sprowadzanym z utylizacji i poleasingowym. Jeśli nie jesteś pierwszym właścicielem to zwyczajnie poprzedni właściciel zablokował komputer. Teraz jest on już bezużyteczny. Cegła. 

Gdybyś miał oryginalną fakturę zakupu od autoryzowanego sprzedawcy Apple to w serwisie autoryzowanym można taki komputer odblokować. Jak rozumiem nie masz.

Legalnego sposobu odblokowania komputera nie ma.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 08 stycznia 2015 - 10:18

Legalnego sposobu odblokowania komputera nie ma.


I to niestety (dla autora) wyczerpuje ten temat. Zostawiam go ku przestrodze zakupu sprzętu z niepewnego źródła...
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych