Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie działa Internet, jak zresetować ustawienia sieci

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 29 grudnia 2014 - 18:13

Dzisiaj chcąc podpiąć się do firmowego WiFi musiałem wpisać DNSy. Jako że prędkość była niska próbowałem pogrzebać w "adresie IPv4" zmieniając go na taki, który miał inny komputer. Wtedy już nic nie działało. Zmieniłem ostatnie cyfry na inne jakieś wymyślone i zaczęło działać poprawnie.

Problem w tym, że jak podłączam się do swojej sieci domowej lub nawet do iPhone'a przez hotspot osobisty to nic nie działa. Adres IPv4 się nie zmienia, DNSy są takie jakie wpisałem wcześniej w firmie.

Nie znam się na tym kompletnie i chcę zresetować wszystkie ustawienia sieci, ale nie mam pojęcia jak to usunąć, który plik wywalić, żeby wszystko wróciło do ustawień fabrycznych.

-----------

Przed chwilą w Sieci->Lokalizacja dodałem nową konfigurację i z automatu pobrały się wszystkie dane, które miała moja sieć i działa.

Czy teraz jak będę chciał skorzystać z firmowej sieci będę musiał zmieniać za każdym razem "lokalizację"?

Użytkownik bar-trek edytował ten post 29 grudnia 2014 - 18:20

#2 tommy73

tommy73
  • 443 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 29 grudnia 2014 - 23:31

Tak. To nawet wygodne. Ja w starszych systemach miałem kilka lokalizacji ustawionych, w zależności od danej sieci. Odpadała konieczność ponownej konfiguracji sieci w znanym miejscu. Nie wiem czemu nie ma tego w Yosemite?

#3 ftpd

ftpd

Nie.

• 24 391 postów

Napisano 30 grudnia 2014 - 11:52

Jako że prędkość była niska próbowałem pogrzebać w "adresie IPv4" zmieniając go na taki, który miał inny komputer. Wtedy już nic nie działało.

Leżę. Leżę na ziemi i tylko macham kikutami ze śmiechu.

• wojtkow lubi to

Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".