Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Delikatny alkohol na sylwestra

• Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 TTomekk

TTomekk
  • 1 741 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 23 grudnia 2014 - 22:50

Cześć,
Święta za pasem, czas radości, a tu nagle... sylwester. Jeszcze większa radość, bo impreza (mniejsza, bo kolejny krzyżyk na plecach ciśnie, ale nie o tym). Tutaj rodzi się u mnie pytanie... co na tego popularnego "sylwka" zabrać? szykuje się u mnie domówka, sami bliscy znajomi. Wszyscy piją oczywiście wódkę, ale w tym roku idę z moją kobietą i postanowiłem nie pić oczywistego trunku, tylko coś z nią na pół. Ona jest raczej z tych niepijących, także na pewno coś lekkiego, nie mdłego, żeby można było pić to przez całą noc, no i w miarę przystępnego cenowo. Myślałem o winie, tylko na dobre wino nie będę tracił pieniędzy, a tańsze zalatują drożdżami i taka z tym robota ;) Nie mam doświadczenia w wyborze damskich trunków, także zdaję się na doświadczenie starszych i bardziej doświadczonych :) 
Pytanie może owszem, nie jest związane z tematyką forum, ale dział offtopic jest chyba właśnie do dyskusji o niczym :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam :)

Mac mini 6.1  Late 2012 ///  MBA '14

iPhone XR

#2 666

666

Mac Pro doctor

• 2 401 postów

Napisano 23 grudnia 2014 - 23:01

Dobre wino to nie jest strata pieniędzy. Strata pieniędzy to kiepskie wino. Są wina dobre i przystępne cenowo. Każde Missiones de Rengo chociażby (jest wytrawne). Tylko pić przez całą noc? Trzeba kilka butelek :D

Z dobrych "bąbelków" Cava (praktycznie każda), Prosecco.

mac-pro.pl

Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?

Pisz lub dzwoń: 501211594

#3 TTomekk

TTomekk
  • 1 741 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 23 grudnia 2014 - 23:15