Play i serwis. Zawsze zewnętrzna firma?
#1
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:04
Zwracam się z pytaniem jak w temacie. Swojego iphone'a oddałem 1.12 w salonie Play w celu naprawy gwarancyjnej. Problemy z baterią, przyciskiem home. Naprawa gwarancyjna. I do dnia dzisiejszego na stronie regenersis i ccs nie został zarejestrowany sprzęt o podanym nr IMEI. Byłem dziś w salonie Play i kazali być cierpliwym, bo u nich go nie ma a do regenersis nie mogą się dodzwonić. I teraz pytanie, czy telefon się zagubił czy Play ma też swój wewnętrzny serwis? Pozdrawiam
#2
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:06
a trzeba bylo sobie do cortlandu czy imada zaniesc/wyslac… play nie ma swojego serwisu najczesciej oddaje do regeneris
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#3
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:11
#4
Napisano 15 grudnia 2014 - 23:46
najpierw pytac potem robic...
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#5
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:25
hahaha to jest niesamowite. Goście z Play źle wpisali IMEI i nie można go było namierzyć ale teraz najlepsze: Regenersis wystawił kosztorys na 1000zł (wymiana iphone'a) ze względu na uszkodzenia mechaniczne niemożliwa jest wymiana aparatu na zasadzie gwarancji. Hahahaha, czyli bateria niedomaga, a ze jest lekko obity telefon, to odmawiają wymiany. Komedia. Czy jest jakaś szansa, że w iMad albo Cortlandzie, sposób załatwienia sprawy będzie inny?
#6
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:27
nie sadze.. wczesniej juz były takie przypadki ze poobijane iphony zostały odrzucone... jest nawet temat na forum o tym ze zdjeciami...
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#7
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:35
nie sadze.. wczesniej juz były takie przypadki ze poobijane iphony zostały odrzucone... jest nawet temat na forum o tym ze zdjeciami...
ok. sprobuję jednak. Nawet gość w Play w salonie powiedział, że dziwne i żebym spróbował w którejś z powyższych firm. Mnie to nie przeszkadza, ale żebym był zmuszony cierpieć przez słabą baterię i zawieszający się telefon, to jest kpina.
#8
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:39
ale w regulaminie jest napisane tak a nie inaczej...
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#9
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:41
stary, tzn co? tel ma być w stanie idealnym jak nówka? wymieniałem już dwa iphony i obydwa były poobijane i nikt nie robił problemów.
#10
Napisano 17 grudnia 2014 - 14:46
nie chce mi sie tego samego 2 raz pisac... byl juz taki temat... poszukaj - przeczytaj i wrocimy do rozmowy..
Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64 --> Black 12/128
#11
Napisano 17 grudnia 2014 - 15:29
Możesz próbować w innych serwisach ale jeśli jeden w systemie unieważnił gwarancję z uwagi na uszkodzenia mechaniczne to drugi serwis nawet go nie przyjmie w ramach gwarancji.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#12
Napisano 17 grudnia 2014 - 16:05
mhm, a mozna to spawdzić? chociaz jak teraz patrze na regenersis.pl, to zmienil sie status na w trakcie naprawy w centralnym serwsie. a wczesniej byla info, o kosztorysie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych