Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Play i serwis. Zawsze zewnętrzna firma?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 nou-camp

nou-camp
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2014 - 23:04

Witam,

Zwracam się z pytaniem jak w temacie. Swojego iphone'a oddałem 1.12 w salonie Play w celu naprawy gwarancyjnej. Problemy z baterią, przyciskiem home. Naprawa gwarancyjna. I do dnia dzisiejszego na stronie regenersis i ccs nie został zarejestrowany sprzęt o podanym nr IMEI. Byłem dziś w salonie Play i kazali być cierpliwym, bo u nich go nie ma a do regenersis nie mogą się dodzwonić. I teraz pytanie, czy telefon się zagubił czy Play ma też swój wewnętrzny serwis? Pozdrawiam

#2 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 15 grudnia 2014 - 23:06

a trzeba bylo sobie do cortlandu czy imada zaniesc/wyslac… play nie ma swojego serwisu najczesciej oddaje do regeneris


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#3 nou-camp

nou-camp
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 grudnia 2014 - 23:11

Nie wiedziałem, że jest taka opcja. Uznałem, że jak na gwarancji, to rach ciach ciach i wymieniony. A tu widzę, że jakieś problemy się porobiły. Jestem jedynie zaniepokojony faktem, że nie widnieje ten tel w żadnych rejestrach regenersis i tej drugiej firmy.

#4 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 15 grudnia 2014 - 23:46

najpierw pytac potem robic...


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#5 nou-camp

nou-camp
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2014 - 14:25

hahaha to jest niesamowite. Goście z Play źle wpisali IMEI i nie można go było namierzyć ale teraz najlepsze: Regenersis wystawił kosztorys na 1000zł (wymiana iphone'a) ze względu na uszkodzenia mechaniczne niemożliwa jest wymiana aparatu na zasadzie gwarancji. Hahahaha, czyli bateria niedomaga, a ze jest lekko obity telefon, to odmawiają wymiany. Komedia. Czy jest jakaś szansa, że w iMad albo Cortlandzie, sposób załatwienia sprawy będzie inny? 



#6 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 17 grudnia 2014 - 14:27

nie sadze.. wczesniej juz były takie przypadki ze poobijane iphony zostały odrzucone... jest nawet temat na forum o tym ze zdjeciami...


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#7 nou-camp

nou-camp
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2014 - 14:35

nie sadze.. wczesniej juz były takie przypadki ze poobijane iphony zostały odrzucone... jest nawet temat na forum o tym ze zdjeciami...

ok. sprobuję jednak. Nawet gość w Play w salonie powiedział, że dziwne i żebym spróbował w którejś z powyższych firm. Mnie to nie przeszkadza, ale żebym był zmuszony cierpieć przez słabą baterię i zawieszający się telefon, to jest kpina. 



#8 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 17 grudnia 2014 - 14:39

ale w regulaminie jest napisane tak a nie inaczej...  


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#9 nou-camp

nou-camp
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2014 - 14:41

stary, tzn co? tel ma być w stanie idealnym jak nówka? wymieniałem już dwa iphony i obydwa były poobijane i nikt nie robił problemów. 



#10 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 17 grudnia 2014 - 14:46

nie chce mi sie tego samego 2 raz pisac... byl juz taki temat... poszukaj - przeczytaj i wrocimy do rozmowy..


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 grudnia 2014 - 15:29

Możesz próbować w innych serwisach ale jeśli jeden w systemie unieważnił gwarancję z uwagi na uszkodzenia mechaniczne to drugi serwis nawet go nie przyjmie w ramach gwarancji.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 nou-camp

nou-camp
  • 19 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 grudnia 2014 - 16:05

mhm, a mozna to spawdzić? chociaz jak teraz patrze na regenersis.pl, to zmienil sie status na w trakcie naprawy w centralnym serwsie. a wczesniej byla info, o kosztorysie. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych