Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
* * * * * 3 votes

Serwis Cortland - pytania, uwagi, przemyslenia


  • Please log in to reply
150 replies to this topic

#51 kogi

kogi
  • 131 posts

Posted 12 December 2014 - 14:01

A dowiedziałeś się kiedy wymieniają, a kiedy naprawiają?



#52 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 12 December 2014 - 14:26

nie o to nie pytalem...


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#53 kogi

kogi
  • 131 posts

Posted 12 December 2014 - 15:21

Napisałem do nich na facebooku, reakcja była dosyć szybka. Dostałem maila, że urządzenie zostało zakwalifikowane do wymiany i będzie gotowe do odbioru na początku tygodnia. A na stronie dalej info, że sprzęt jest w trakcie diagnozy...



#54 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 12 December 2014 - 15:30

czyli oboje dostaniemy refuby...

 

strona i powiadomienia na @ maja poslizg czasowy

zreszta dostalem nawet takie info "Uwaga: z powodu dużej ilości obowiązków a także ograniczeń czasowych odpowiedź od serwisantów może nastąpić z dużym opóźnieniem.." a wczesniej pisalo ze diagnoza rozpocznie sie max 2 dni po otrzymaniu sprzetu


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#55 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 12 December 2014 - 15:43

U mnie na stronie pisze, że sprzęt został przyjęty i zostanie zdiagnozowany w ciągu 2 dni roboczych. Czy ktoś wie jak badają sprzęt ? Czy podłączają telefon do komputera ze specjalnym oprogramowaniem czy sprzęt bada tylko technik lub jest badany i przez technika i komputer ?

#56 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 12 December 2014 - 16:16

i tak i tak.... technik sprawdza np czy nie zostal zalany... 


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#57 SeNuke

SeNuke
  • 769 posts

Posted 12 December 2014 - 16:24

UWAŻAJCIE NA NICH - ROBIĄ SOBIE ŻARTY Z CZŁOWIEKA ! :)


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#58 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 12 December 2014 - 16:25

a cos wiecej napiszesz?? czy tak ogolnie stwierdziles?? ciekawi mnie to bo jeszcze nie pojawila sie negatywna opinia o nich


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#59 SeNuke

SeNuke
  • 769 posts

Posted 12 December 2014 - 16:28

Żeby nie dublować postu. Pisałem już o tym tutaj, przy okazji opinii o infolinii AppleCare:

http://myapple.pl/fo...e/#entry1939793

Miłej lektury (ostatni post) :)


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#60 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 12 December 2014 - 16:34

skoro nie odpowiedzieli na rekalmacje w przeciagu 14 dni - uznaje sie ze reklamacja zostaje rozpatrzona na korzyść klienta... skoro apple uznalo twoje roszczenia a Cortlnad wykonuje dla nich "prace zlecone" to sprawa zostala zalatwiona... szkoda ze takie szpoki ale najwazniejsze ze dostales nowy telefon 

 

Wiesz z  2 strony wszedzie prcuja ludzie - rozni ludzie... dobrze ze walczyles o swoje u appla choc i tak dla mnie jesli reklamacje uznali (w domysle - brak odpowiedzi na pismo) to i tak sprawe miales wygrana


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#61 SeNuke

SeNuke
  • 769 posts

Posted 12 December 2014 - 16:48

Dobrze. Tylko zastanawia mnie na czym polegała ta ich "konsultacja z producentem" i ciekawi mnie jaki im film wysłali na którym nie było widać usterki (jak go zrobili) skoro ja również wysłałem film i decyzja była jednoznaczna - telefon uszkodzony ...


 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#62 mart66

mart66
  • 49 posts

Posted 12 December 2014 - 17:19

Mnie w ip5 wymieniali baterię z akcji wymiany, przemilczę czas oczekiwania na nią, wymienili odesłali, działa , tylko chyba zapomnieli jakoś ją zamocować bo jak się potrząśnie telefonem to lata w środku, żonie go dałem, ona na takie szczegóły nie zwraca uwagi, teraz mam 6 z tą wadą przedniego obiektywu i mocno się zastanawiam czy już reklamować, chyba poczekam.

#63 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 12 December 2014 - 17:20

Przyszedł mail, potwierdzone, jest usterka, urządzenie zostanie wymienione na nowe lub odnowione. Szybko :)

#64 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 12 December 2014 - 18:05

u mnie maila ni widu ni slychu. mam nadzieje ze poprawia system elektornicznej obslugi klienta… bo to chyba nie jest problem z wyrzuceniem danych do kliena skoro te dane sa w systemie - wg informacji z infolinii 


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#65 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 13 December 2014 - 09:12

Czy w takim refubie w każdym przypadku jest nowa bateria ? Czy przeważnie wymieniana jest tylko obudowa, szybka od wyświetlacza i uszkodzony element ?

#66 dario13d

dario13d
  • 530 posts
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Posted 13 December 2014 - 10:09

Czy w takim refubie w każdym przypadku jest nowa bateria ? Czy przeważnie wymieniana jest tylko obudowa, szybka od wyświetlacza i uszkodzony element ?

Bateria jest również wymieniona na nową ;)


WIDZEW ŁÓDŹ 1910 & RUCH CHORZÓW 1920

  •  Macbook Pro 13'' Mid 2012      iPhone 5s 32GB White +JB      iPad Air 32 GB White WiFi +JB

#67 kogi

kogi
  • 131 posts

Posted 13 December 2014 - 13:18

Refub niczym nie odstaje od fabrycznie nowego telefonu. 



#68 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 13 December 2014 - 15:59

dzięki :)

#69 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 14 December 2014 - 09:36

ja ostatnio reklamowalem w cortland iPhone 5s z powodu zasikanego ekranu. bardzo szybka decyzja bo tylko 2 dni. wyslany w piatek w sr juz mialem telefon w domu. weekendu nie liczę. Telefon oczywiście refurb, ale niczym sie nie rózni od nówki. Moj byl poobijany, z kamykiem w kratce glosnika. Teraz igielka, wiec ten serwis polecam!

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#70 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 15 December 2014 - 18:46

własnie dostałem informacje ze przesylka z telefonem wyszła do mnie i jutro powinna byc u mnie...

 

całosc akcji zajela dokładnie tydzien... czyli jak dla mnie bardzo szybko...

 

myslicie ze powinienem przy kurierze sprawdzic paczke??


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#71 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 16 December 2014 - 08:35

Oj to coś długo ale to może przez Twoją wersję telefonu... ;)

 

 

Zawsze się powinno sprawdzić (choć sam tego nie robię). Ogólnie Cortland dobrze pakuje ale lepiej ogarnąć ;)


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#72 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 16 December 2014 - 11:13

tydzien to nie jest tak dlugo.... 


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#73 zakino

zakino


  • 10510 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 16 December 2014 - 11:35

 pewnie ale jak najdłużej czekałem 4 dni to wiesz.


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#74 jasiecki

jasiecki
  • 4271 posts
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Posted 16 December 2014 - 11:40

a no to juz zupelnie inna inszosc...

tydzien bez iphona idzie wytrzymac....


Black 3gs/8 ---> Black 4s/16 ---> Black 4/16 ---> White 4s/16 ---> White 5/32 ---> Sliver 5s/64 -->Sliver 6 PLUS/16 ---> Sliver 6s/16 --> Rose gold 6s/64 ---> Black mat 7/128 ---> Black X/64  --> Black 12/128
 


#75 MasterM

MasterM
  • 1658 posts

Posted 17 December 2014 - 11:11

Wczoraj otrzymałem telefon, wygląda oczywiście jak nówka, działa bardzo dobrze. Mam jednak pytanie dotycące baterii, po pierwszym uruchomieniu telefonu bateria była naładowana na około 75-80% i chciałem przywrócić zawartość i ustawienia przez iTunes na kompie, telefon oczywiście zaczął się ładować, okazało się jednak że muszę zrobić aktualizację systemu(pierwotnie zainstalowany był 7.1.2), pobrałem system(około północy skończyłem, bateria 100%, cały czas podłączony do kompa) zainstalowałem system i poszedłem spać. Rano o 7 telefon miał już 86%, potem znowu musiałem przejść całą procedurę konfiguracji i z backupu zainstalować apki itd. Czy to nie jest szkodliwe dla baterii takie podłączanie, potem znowu delikatne rozładowanie i znowu podładowanie, pytam bo bateria jest nowiutka i chciałbym aby długo trzymała, przynajmniej na początku.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users