Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

Iphone 6 przesuwający się przedni aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
441 odpowiedzi w tym temacie

#101 Zbyszek477

Zbyszek477
  • 39 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 08 września 2015 - 20:04

U mnie się już dość mocno przesunęło, mimo wszystko aparat działa, ale średnio to wygląda ;/

 

Oddałeś swojego już do serwisu? Mojego iPhona również spotkało coś podobnego. Irytujące troszkę, ale chyba poczekam aż mi się gwarancja zacznie kończyć. 

 

http://i.imgur.com/A7iFYQz.jpg

 

http://i.imgur.com/41cpM51.jpg


Użytkownik Zbyszek477 edytował ten post 08 września 2015 - 20:16


#102 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 09 września 2015 - 08:26

Ja mojego oddawałem w poniedziałek do serwisu, a w piątek tego samego tygodnia odbierałem nową sztukę.

BTW: jak sprawdzić czy telefon bez refub?


Own your way.....


#103 Sebosz

Sebosz
  • 4 178 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 września 2015 - 10:00

W tym rzecz, że nie sprawdzisz. I dopóki nie będziesz miał faktycznego potwierdzenia, że jest to refub, to nie będziesz widział żadnej różnicy.


iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6


#104 mpyro

mpyro
  • 154 postów
  • SkądDen Haag

Napisano 09 września 2015 - 10:06

Jantez oddalem ze wzgledu na zle spasowanie obudowy z ekranem i po godzinie wymienili mi na nowy. Jednak do tej pory nie wiem czy to refub czy nie.przyslali mi na maila papiery ale nie moge nic tam znalezsc. Oczywiscie papiery po holendersku wiec moze ktos mniej wiecej wskazac gdzie szukac takiej informaci jak ktos mial wymieniany

#105 szymon100100

szymon100100
  • 10 postów

Napisano 09 września 2015 - 16:59

Witam

Mam ten sam problem, ale mam pytanie czy jest powiedziane, że dostane na 100% refuba a np. nie zostanie wymieniony sam aparat czy cały przód ?

Mam zamiar oddać telefon do cortlandu w katowicach, ktoś wie ile mniej więcej będzie to trwało ?

 

Pozdrawiam. 



#106 anx

anx
  • 12 postów

Napisano 09 września 2015 - 20:30

witam

mam pytanie czy jesli oddam do serwisu po raz trzeci iphona bo powtarza sie ciagle ten sam problem z kamerka to moge rzadac zwrotu pieniedzy ?
dodam ze po 2 dniach od wymiany powtorzyl sie ten sam problem ( kamerka przednia przemiescila sie jeszcze bardziej niz to mialo miejsce w pierwszym egzemplazu )

pozdrawiam

#107 KacperWWA

KacperWWA
  • 1 252 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 września 2015 - 09:06

Ja mojego oddawałem w poniedziałek do serwisu, a w piątek tego samego tygodnia odbierałem nową sztukę.

BTW: jak sprawdzić czy telefon bez refub?

 

Gdzie odddawałeś ? , nie wiem dlaczego niektórym wymieniają sam digitizer a niektórym cały egzemplarz



#108 monis

monis
  • 480 postów
  • SkądPoznań

Napisano 10 września 2015 - 09:14

Ja mojego oddawałam 18 sierpnia i 21 sierpnia miałam do odbioru wymieniony na nowy.

Cortland Poznań :)



#109 szymon100100

szymon100100
  • 10 postów

Napisano 18 września 2015 - 18:01

Ja także zdecydowałem się oddać telefon do cortlandu. Oddałem go do katowic w środę popołudniu a dzisiaj już do odbioru, wymieniony na nowy.



#110 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 19 września 2015 - 08:26

Ja także zdecydowałem się oddać telefon do cortlandu. Oddałem go do katowic w środę popołudniu a dzisiaj już do odbioru, wymieniony na nowy.

Wymienili ci go jeszcze szybciej niż mi, ja oddawałem w pon a w pt odbierałem.


Own your way.....


#111 szymon100100

szymon100100
  • 10 postów

Napisano 19 września 2015 - 10:22

No widzisz :D Także wielki "+" dla cortlandu :)



#112 Zbyszek477

Zbyszek477
  • 39 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 26 września 2015 - 08:36

Jednak zdecydowałem się oddać swojego iPhona. 14 września zawiozłem go do gdańskiego Cortlandu, a już 18 został mi on "wymieniony na sprawny". 



#113 diablo500

diablo500
  • 25 postów

Napisano 29 września 2015 - 11:31

Mój iPhone ma tą samą wadę a ma niecałe 2 miesiące. Chciałem zapytać czy jak oddam teraz na gwarancji i wymienią na nowy to gwarancja będzie od nowa liczona tj. 12 msc?



#114 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 29 września 2015 - 11:38

Mój iPhone ma tą samą wadę a ma niecałe 2 miesiące. Chciałem zapytać czy jak oddam teraz na gwarancji i wymienią na nowy to gwarancja będzie od nowa liczona tj. 12 msc?

Nie,nie będzie liczona od nowa. Będzie kontynuowana oraz przedłużona o 3 kolejne miesiące.


Own your way.....


#115 diablo500

diablo500
  • 25 postów

Napisano 29 września 2015 - 11:44

Czyli jak teraz mam gwarancje do 29 lipca 2016, to dodadza mi 3 msc gwarancji do tego okresu i będzie do 29 pażdziernika 2016? Dobrze rozumiem ?



#116 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 29 września 2015 - 11:48

Czyli jak teraz mam gwarancje do 29 lipca 2016, to dodadza mi 3 msc gwarancji do tego okresu i będzie do 29 pażdziernika 2016? Dobrze rozumiem ?

Tak.


  • diablo500 lubi to

Own your way.....


#117 diablo500

diablo500
  • 25 postów

Napisano 29 września 2015 - 11:54

I nie ma znaczenia czy telefon będzie nowy czy odnowiony ? Tak i tak dostane 3 msc gwarancji do gwarancji podstawowej ?



#118 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 29 września 2015 - 12:04

I nie ma znaczenia czy telefon będzie nowy czy odnowiony ? Tak i tak dostane 3 msc gwarancji do gwarancji podstawowej ?

Nie ma znaczenia.


Own your way.....


#119 diablo500

diablo500
  • 25 postów

Napisano 29 września 2015 - 12:09

Dziękuję za pomoc. Czy iMad w Krakowie da mi jakąś notkę o naprawie i czy automatycznie dodadzą się te 3 msc na stronie Apple? Czy musze dodatkowo coś "rejestrować"?


Użytkownik diablo500 edytował ten post 29 września 2015 - 12:11


#120 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 29 września 2015 - 12:18

Dziękuję za pomoc. Czy iMad w Krakowie da mi jakąś notkę o naprawie i czy automatycznie dodadzą się te 3 msc na stronie Apple? Czy musze dodatkowo coś "rejestrować"?

Wpadasz do nich, dajesz im tel, Pan daje ci potwierdzenie oddania telefonu na warunki gwarancyjne czekasz po kilku dniach przychodzisz dostajesz nową sztukę z pismem o zmianie urządzenia na nowe i przedłużeniu gwarancji.


Own your way.....


#121 diablo500

diablo500
  • 25 postów

Napisano 29 września 2015 - 12:20

Ok super. A jeszcze taki szczegół, jeśli na ekranie mam szkło hartowane naklejone to co znim ? Do kosza po prostu czy dadzą nowe czy jak to ?



#122 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 września 2015 - 12:20

do kosza.


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#123 blu 1

blu 1
  • 237 postów
  • SkądGdynia, PL

Napisano 29 września 2015 - 20:47

Nie do końca jest tak jak piszecie. 

Skopiowałem z pisma o naprawie/wymianie iPhone.

 

"Okres trwania gwarancji został przeniesiony na nowe urządzenie. 

Gwarancja na wymienione urządzenie wynosi 90 dni, lub do końca okresu gwarancji - w zależności od tego, który z tych okresów jest dłuższy. "

 

Oddawałem szóstkę do naprawy ale niestety po miesiącu od odebrania widzę, że znowu się pokazuje księżyc. Jest grubości włosa a do końca gwarancji miesiąc ... Oby się przesunął mocniej to zdążę oddać :)



#124 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 września 2015 - 21:48

Tak.

Nie.


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#125 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 30 września 2015 - 17:16

Ciekawostka, która mnie zaskoczyła więc sprawdzajcie swoje gwarancje po aktywacji iPhone wymienionych w serwisie.

 

No więc od początku - iPhone 6 16GB zakupiony w grudniu 2014 roku w sieci T-Mobile PL

W połowie lipca 2015 zauważyłem przesuniętą kamerę FaceTime.

06.08.15 wizyta w Cortland Katowice, iPhone zostawiony w serwisie.

10.08.15 odbiór nowego iPhone tu informacja, że dają 90 dni gwarancji / lub jeśli dłuższa jest gwarancja na urządzenie to oczywiście przechodzi.

Wystawiłem telefon do sprzedania, kupił go człowiek nie mający wcześniej do czynienia z iPhone więc wytłumaczyłem co ma zrobić jak aktywować itd.

Po pewnym czasie chcąc sprawdzić czy sobie poradził sprawdziłem czy aktywował iPhone i tu miłe zaskoczenie: Pełny rok gwarancji od dnia aktywacji :)

 


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych