Apple Store mam 10 minut drogi od mieszkania.
Czy musze zabierac jakies dokumenty?Mam wszystko .Kupowałem od goscia ,który brał w holenderskim T-mobile.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 09 lipca 2015 - 22:59
Apple Store mam 10 minut drogi od mieszkania.
Czy musze zabierac jakies dokumenty?Mam wszystko .Kupowałem od goscia ,który brał w holenderskim T-mobile.
Napisano 10 lipca 2015 - 02:19
Nie.
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
Napisano 10 lipca 2015 - 20:55
Wiec jutro udam sie tam i dowiem sie jak oni to widzą.
Sorry za głupie pytanie ,ale wystarczy ze zzrobie przywracanie ustawien fabrycznych z poziomu telefonu?
Smiało moge to zrobic?Czy sa moze jakies wskazania co do Factory reset.
Pytam bo nie wiem czy dobrze przeczytałem gdzies ze mozna uwalic telefon jak sie robi FR nie wpisujac hasła czy cos takiego.Moze pisze głupoty ,ale wole sie upewnic.
Użytkownik mpyro edytował ten post 10 lipca 2015 - 21:28
Napisano 11 lipca 2015 - 16:27
Wyłączasz znajdź mój iPhone w ustawieniach iCloud i wymazujesz zawartość i ustawienia telefonu. Wcześniej zrób kopię zapasową w iTunes i iCloud.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
Napisano 12 lipca 2015 - 12:50
Powiedzmy ze mi wymienią .Czy moge sie spodziewac refuba?Ewentualnie czy sa jakies problemy z refubami i czy jakos to bedzie napisane,powiedziane ze to refub?
Napisano 12 lipca 2015 - 12:59
Powiedzmy ze mi wymienią .Czy moge sie spodziewac refuba?Ewentualnie czy sa jakies problemy z refubami i czy jakos to bedzie napisane,powiedziane ze to refub?
Jak wymienią to dostaniesz papier. Raczej nie ma problemów z refubami, to jest tak samo wartościowy telefon.
iPhone 15 Pro Max 512GB
Napisano 15 lipca 2015 - 15:25
Byłem dzisiaj w Apple Store i zostało mi wyznaczone spotkanie na przyszły wtorek.Niestety to jest Holandia i tutaj nic nie załatwisz od reki tylko wyznaczają spotkania.
Szukam porady co w takim przypadku mówic,jakie wysuwac argumenty itp.Nigdy nie miałem wczesciej Iphona a druga sprawa nie oddawałem nigdy sprzetu na serwis czy cos w tym stylu.
Napisano 15 lipca 2015 - 21:04
Mów szczerze co z nim jest nie tak Powinni Ci wymienić normalnie, a czy to będzie refub czy nie to o to się już nie martw, taki sam telefon, nie zauważysz różnicy.
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
Napisano 15 lipca 2015 - 22:21
Oprócz przesunietej kamery wszystko ok.Napisałem tylko delatego ze nie miałem nigdy stycznosci z serwisem>jak do tej pory wszystko było z moimi sprzetami ok.
Napisano 16 lipca 2015 - 09:02
Daj znać czy wymienili Ci w Apple Store sam przedni panel, czy całe urządzenie.
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
Napisano 23 lipca 2015 - 19:48
Witam,
Oddawał ktoś z Was ostatnio iPhone do serwisu w Cortland?
Jeśli tak to ile trwa teraz naprawa przesuwającego się aparatu?
Pozdr.
Napisano 23 lipca 2015 - 19:52
iPhone 8 Plus 64GB Gold, iPad 2 16GB,
Napisano 23 lipca 2015 - 20:26
wow, aż tak szybko? jeśli oddam w poniedziałek to do piątku powinien być?
Napisano 23 lipca 2015 - 20:58
Napisano 24 lipca 2015 - 17:33
Napisano 24 lipca 2015 - 20:07
Oo a ja kontaktowałem się ostatnio z Cortland i mówili, że naprawa normalnie w serwisie i trwa 5-7 dni. Zobaczymy, czy mi wymienią też
Napisano 24 lipca 2015 - 22:23
Witam
W moim przypadku 48 godzin od zgłoszenia usterki do wymiany telefonu na nowy wielki szacun dla firmy Cortland.
Czyli nic nadzwyczajnego. Norma u nich. U mnie rekord to 3 godziny od dotarcia sprzętu do serwisu, już był wymieniony
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
Napisano 25 lipca 2015 - 10:47
Czyli nic nadzwyczajnego. Norma u nich. U mnie rekord to 3 godziny od dotarcia sprzętu do serwisu, już był wymieniony
Gdzie w Cortlandzie wymienialiście?
Own your way.....
Napisano 25 lipca 2015 - 11:16
Napisano 25 lipca 2015 - 12:36
Ja we Wrocławiu w Sky Tower,po godzinie od oddania telefonu dostałem Emila z informacją ze formą naprawy telefonu jest jego wymiana na nowy serwisowy.
Użytkownik ktmracing edytował ten post 25 lipca 2015 - 12:36
Own your way.....
Napisano 25 lipca 2015 - 14:26
Ja własnie jestem po wizytcie w holenderskim Apple Store.Telefonu mi nie wymienili na nowy z powodu przesunietego przedniego aparatu.Wymieniono mi cały ekran na nowy.Całosc trwała około 1,5 godziny i mogłem sie cieszyc nowym ekranem bez wady aparatu(zobaczymy czy sie znowu nie przesunie).
Z ciekawosci zapytałem sie ile kosztuje wymiana peknietego ekrany i powiedziano mi ze jezeli da sie wymienic to około 100 euro a jak nie da sie wymienic ekranu to wymiana telefonu za około 200-300 euro.
Napisano 26 lipca 2015 - 02:55
A po takiej wymianie przedniego panelu gwarancja się przedłuża o 90 dni, jeśli normalna się kończy wcześniej? Oraz czy iPhone nie posiada najmniejszych śladów naprawy? (jakieś minimalne ślady na śróbkach itp. - jestem strasznie pedantyczny) Mój iP 6 nie ma najmniejszej rysy. Dostajesz ten nowy ekran zafoliowany?
MacBook Pro 13" M1 16GB / 512GB iPhone 12 Pro Apple Watch S6
Napisano 26 lipca 2015 - 09:46
Obecnie przy zakupie nowej sztuki ten problem dalej występuję, czy już naprawili to?
!!!!!! Nie mów mi jak mam żyć bo nie ty za mnie będziesz umierać !!!!!!
Napisano 26 lipca 2015 - 13:51
A po takiej wymianie przedniego panelu gwarancja się przedłuża o 90 dni, jeśli normalna się kończy wcześniej? Oraz czy iPhone nie posiada najmniejszych śladów naprawy? (jakieś minimalne ślady na śróbkach itp. - jestem strasznie pedantyczny) Mój iP 6 nie ma najmniejszej rysy. Dostajesz ten nowy ekran zafoliowany?
mój tez nie miał nawet jednej ryski.Naprawa nie pozostawiła nawet najmniejszej ryski.Dostałem bez folii na ekranie.
Napisano 20 sierpnia 2015 - 15:53
U mnie się już dość mocno przesunęło, mimo wszystko aparat działa, ale średnio to wygląda ;/
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych