Witam.Ja wlasnie dzis zgłosiłem sie do Apple Store z problemem przesuwającej sie przedniej kamery.Po godzinie dostałem telefon z wymienionym wyswietlaczem.
Iphone 6 przesuwający się przedni aparat
#51
Posted 21 March 2015 - 20:17
#52
Posted 07 April 2015 - 17:07
Dziś mój poszedł kolejny raz do iDream - powód: przesunięta kamera
#54
Posted 17 April 2015 - 14:32
#55
Posted 17 April 2015 - 15:42
Akcesoria masz swoje nadal
#56
Posted 17 April 2015 - 18:35
Tak, bez problemu wymienią, tylko nie wiem co.
Mi w iDream wymienili cały przód, o dziwo. Ale mówili, że była to cała seria wadliwa i w w nowym przodzie lepiej/inaczej zamontowano kamerę.
Także w grudniu wymienili cały tel., a w zeszłym tyg. już tylko sam przód.
Edited by krzywymax, 17 April 2015 - 18:36.
#57
Posted 17 April 2015 - 20:04
Sam telefon xd
Akcesoria masz swoje nadal
Czyli mamy dodatkowe akcesoria oddając telefon na gwarancje?
#58
Posted 17 April 2015 - 20:09
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#59
Posted 19 April 2015 - 11:37
ile to w iCortrland trwa?
jak oddam im tylko tel, a oni jak wymieną na nowy to Imei z pudełkiem nie bedzie sie zgadzać
#60
Posted 19 April 2015 - 11:45
#61
Posted 19 April 2015 - 11:53
aaa, to ma sens.
#62
Posted 20 April 2015 - 08:10
Tak, bez problemu wymienią, tylko nie wiem co.
Mi w iDream wymienili cały przód, o dziwo. Ale mówili, że była to cała seria wadliwa i w w nowym przodzie lepiej/inaczej zamontowano kamerę.
Także w grudniu wymienili cały tel., a w zeszłym tyg. już tylko sam przód.
Czyli nie wiadomo czy wymienią na nowy telefon czy też sam przód wymienią. Nie wiem czy czekać do końca gwarancji i wtedy iść z tym problemem do nich czy już teraz uderzać.
Edited by ktmracing, 20 April 2015 - 08:10.
Own your way.....
#63
Posted 21 April 2015 - 21:01
Witam. Ja również ostatnio zauważyłem problem z przednim aparatem, mój "półksiężyc" jest dość dobrze widoczny.
iPhone kupiony w iSpot na Marszałkowskiej w Warszawie i tam chce go zwrócić, tylko niestety jeden róg mam obrysowany, przyjmą reklamację czy może być ciężko?
i jak wymienili ? u mnie jest podobnie przerysowany zastanawiam się czy wysyłać
#64
Posted 21 April 2015 - 23:08
Z tego co się dowiadywałem to procedury serwisowe od początku roku mają jedne - wymieniają cały przód, nie telefon.
#65
Posted 23 April 2015 - 21:05
Ile czasu trwała naprawa (wymiana przedniego panelu)? Naprawy dokonują w salonie gdzie oddajemy telefon czy odsyłają do głównego serwisu?
#66
Posted 24 April 2015 - 20:17
Witam, zauważyłem że też posiadam problem z aparatem ale sam do końca nie wiem czy się przesunął czy mi sie wydaje więc dodaje zdjęcia i może mi powiecie czy mam tą wadę.
Jeżeli już wada jest to jak to jest z wymianą/naprawą? Wymieniają całe urządzenie czy tylko jak wcześniej pisali szybę? Telefon kupiłem 5 miesięcy temu w Apple Online Store i czy jak uznają to że jest wada to mi wymienią po tych 5 miesiącach? A jak już do naprawy to przyjmą go w Cortland czy wysyłać do Apple Online Store? Jak to jest?
PS. Ekran jest porysany, czy to wpływa na decyzję naprawy?
Z góry dziękuje za pomoc.
EDIT: Na stronie jest opcja powiększenia zdjęcia, polecam jej użyć
http://www.fotosik.p...f5d1481993.html
http://www.fotosik.p...6c85f826bf.html
Edited by mkielbasa666, 24 April 2015 - 20:18.
iPhone 8 Plus 64GB Gold, iPad 2 16GB,
#67
Posted 25 April 2015 - 17:58
Witam, zauważyłem że też posiadam problem z aparatem ale sam do końca nie wiem czy się przesunął czy mi sie wydaje więc dodaje zdjęcia i może mi powiecie czy mam tą wadę.
Jeżeli już wada jest to jak to jest z wymianą/naprawą? Wymieniają całe urządzenie czy tylko jak wcześniej pisali szybę? Telefon kupiłem 5 miesięcy temu w Apple Online Store i czy jak uznają to że jest wada to mi wymienią po tych 5 miesiącach? A jak już do naprawy to przyjmą go w Cortland czy wysyłać do Apple Online Store? Jak to jest?
PS. Ekran jest porysany, czy to wpływa na decyzję naprawy?
Z góry dziękuje za pomoc.EDIT: Na stronie jest opcja powiększenia zdjęcia, polecam jej użyć
Nigdzie nie wysyłasz. Oddaj do np. Cortland - oni wymienią na nowy egz. lub wymienią przód. Nikt nie wie co zrobią, stąd różne posty - chyba logiczne. Co do ekranu to nie ma to wpływu.
- mkielbasa666 likes this
#68
Posted 19 May 2015 - 11:52
Kontaktowałem się dzisiaj z serwisem imad i sprawa księżyca wygląda tak:
Sprawa wygląda tak, że do czasu, kiedy to nie przesłania obiektywu, Apple może odrzucić zgłoszenie z racji, że jest to „kosmetyczna wada”, nie przeszkadzająca w prawidłowym użytkowaniu sprzętu.Możemy spróbować przeprocesować sprawę, jednak w sytuacji kiedy Apple odrzuci naprawę, my zgodnie z naszym regulaminem obciążamy Pana kosztami diagnozy sprzętu. Tutaj decyzja należy do Pana.
Więc należy chyba czekać aż księżyc zakłóci pracę aparatu wtedy można oddawać do serwisu.
Own your way.....
#69
Posted 19 May 2015 - 12:51
Jeśli wymienią Ci telefon to otrzymasz dokument potwierdzający wymianę z nowym numerem IMEI
Ja w Apple Store niczego nie dostałem. Nie jest to praktyka jakaś wymagana. Wszystkie produkty apple są ewidencjonowane online
#70
Posted 19 May 2015 - 12:52
Ja włąsnie dostałem nowy telefon. Mieszkam w Ie musiałem telefon wysłać do apple w uk na ich koszt. Przysłali pudełko wsadziłem iphona kurier zabrał. Paczka ups express po paru dniach dostałem telefon. Miałem przesunięta przednia soczewkę niebyło problemu z robieniem zdjęć. Wada kosmetyczna telefony wymieniony.
Ja dostałem email z nowymi numerami i adnotacją żeby to sobie zatrzymać.
Edited by 4motion, 19 May 2015 - 12:53.
#71
Posted 11 June 2015 - 18:35
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#72
Posted 08 July 2015 - 18:13
Mam ten sam problem.Zauwazyłem go dzisiaj.Mieszkam w Holandii wiec tak naprawde gdzie musze podejsc,wysłac itp?Mam pierwszy raz Iphona wiec nie orientuje sie za dobrze.Moge podejsc do Apple Store?
Mam papiery równiez od operatora ,ale nie wiem czy dobra opcja byłoby załatwiac sprawe przez operatora komórkowego.
#73
Posted 09 July 2015 - 20:21
Idź do Apple Store, spokojnie na miejscu powinni Ci wymienić telefon na nowy
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#74
Posted 09 July 2015 - 21:07
#75
Posted 09 July 2015 - 22:07
Możesz załątwić wszytko na chacie na stronie supportu na apple.com po angielsku chyba tylko.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users