Iphone 6 przesuwający się przedni aparat
#26
Napisano 24 grudnia 2014 - 14:12
#27
Napisano 26 grudnia 2014 - 11:49
Jeżeli telefon kupilem w innym miejscu to, czy w ispocie też przyjmą fona z tą dolegliwością?
#28
Napisano 03 stycznia 2015 - 18:11
Ktoś napisał że problem dotyczy Space Grey, u mnie w Silver chyba też jest ten sam problem, może ktoś ocenić czy to jest ten problem? Bez problemu kwalifikuje się to do wymiany gwarancyjnej? Dobrze jakby się wypowiedział jakiś serwis
Załączone pliki
Użytkownik mickelk edytował ten post 03 stycznia 2015 - 18:11
MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 | iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green |
HomePod | AirPods | Apple Watch 4 44mm NIKE | Apple TV 4 64GB
#29
Napisano 06 stycznia 2015 - 11:26
Ja wczoraj odesłałem kurierem DHL (oczywiście na koszt Cortland) iPhone'a 6 64GB Space Grey, powód - przesuwający się przedni aparat. Ciekawe ile sprawa potrwa… Dam znać.
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
#30
Napisano 08 stycznia 2015 - 21:23
Dziś otrzymałem wiadomość, że mój telefon zostanie wymieniony.
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
#31
Napisano 13 stycznia 2015 - 12:49
Też w końcu odesłałem swojego , informację mam że usterka uniemożliwia naprawę, wymiana na nowy albo refub.
#32
Napisano 23 stycznia 2015 - 14:27
Witam u siebie również to zauważyłem. Kwalifikuje się to do również wymiany?
Pytanie do osób, które już wysyłały telefon do wymiany bo nie wiem czy wystarczająco się przesunął czy nie.
Użytkownik xclukasz edytował ten post 23 stycznia 2015 - 14:53
#33
Napisano 23 stycznia 2015 - 18:57
Witam u siebie również to zauważyłem. Kwalifikuje się to do również wymiany?
Pytanie do osób, które już wysyłały telefon do wymiany bo nie wiem czy wystarczająco się przesunął czy nie.
Postukaj nim o biurko parę razy, przesunie się bardziej i możesz wymieniać
iPhone 13 Pro Max • MacBook Pro (16" 2021 M1 Max) • iPad Pro 11" • 2x HomePod mini • AirPods Pro/Solo Pro • Watch Series 6
#34
Napisano 24 stycznia 2015 - 21:45
Witam! Mam dokładnie ten sam problem. Pytanie do osób które oddawały iPhona do iDream. Czy podczas oględzin telefonu i decyzji czy zostanie on wymieniony na nowy sprawdzany jest stan oddawanego telefonu i czy wpływa on jakoś na decyzję? Mój iPhone 6 posiada kilka "wgnieceń" na bokach. Ciekawi mnie czy panowie mogą stwierdzić że aparat przesunął się od upadku etc.
#35
Napisano 27 stycznia 2015 - 19:12
wg mnie zdecydowanie stan ma wpływ na ocenę, wiadomo, telefon obity jest traktowany jak telefon, który spadł z dużej wysokości, to tak jakbyś reklamował przednia szybę w samochodzie po dzwonie czołowym mój był w stanie idealnym i został wymieniony, niestety kolejny egzemplarz również był wadliwy (pykający wyświetlacz) i jutro kurier przywiezie mi kolejny ,,nowy,, egzemplarz.
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
#36
Napisano 29 stycznia 2015 - 18:08
#37
Napisano 02 lutego 2015 - 12:51
Znów serwis???
Użytkownik krzywymax edytował ten post 02 lutego 2015 - 12:51
#38
Napisano 14 lutego 2015 - 11:15
A jeśli telefon zachowa idealny stan, to mogę wymienić go nawet pod koniec jego gwarancji?
- Ketrab41 lubi to
#39
Napisano 14 lutego 2015 - 11:25
#40
Napisano 05 marca 2015 - 12:57
Witam. Ja również ostatnio zauważyłem problem z przednim aparatem, mój "półksiężyc" jest dość dobrze widoczny.
iPhone kupiony w iSpot na Marszałkowskiej w Warszawie i tam chce go zwrócić, tylko niestety jeden róg mam obrysowany, przyjmą reklamację czy może być ciężko?
Załączone pliki
#41
Napisano 13 marca 2015 - 13:50
Witajcie,
też mam malutki półksiężyc jak u Was na zdjęciach w praktycznie nowym telefonie.
Rozumiem, że np iSpot nie wymienia na miejscu telefonu? i już dają refuby zamiast nowych?
Pytanie czy to będzie dalej się pogłebiać i np za jakis czas zasloni kamerę przednią?
Jeśli nie to chyba zostawiam do konca gwarancji i wtedy oddam
#42
Napisano 14 marca 2015 - 12:20
Nie wymienia na miejsciu. W iDream trwa to około 4 dni. Wymieniają na nowy - nie refub.
#43
Napisano 14 marca 2015 - 19:16
Nie wymienia na miejsciu. W iDream trwa to około 4 dni. Wymieniają na nowy - nie refub.
Po czum poznałeś, że to nowa sztuka. Oddałeś cały zestaw i dostałeś całe zafoliowane pudełko?
#44
Napisano 16 marca 2015 - 15:03
czy jest ważne gdzie się kupiło Iphone by móc go oddać na gwarancje z 'camera gate'?
#45
Napisano 16 marca 2015 - 15:46
Nie ważne, gwarancja jest po numerze imei - nie potrzebny jest dowód zakupu
#46
Napisano 16 marca 2015 - 19:32
Po czum poznałeś, że to nowa sztuka. Oddałeś cały zestaw i dostałeś całe zafoliowane pudełko?
Można w internecie sprawidzić po numerze IMEI, serial number - i jeśli będzie refub, to taka informacja się wyświetli.
#47
Napisano 16 marca 2015 - 22:17
Mnie w Apple Strore we Frankfurice wymienili w styczniu ekran z powodu przesunięcia się aparatu. Teraz w marcu problem znowu jest widoczny. Prawdę mówiąc to fajna sprawa - co kilka miesięcy można mieć nowy ekran lub nawet nowy telefon. Dzięki Apple - pokrowca nie warto kupować.
#48
Napisano 18 marca 2015 - 18:24
Wymienili ekran??? Dziwna procedura... Mi już dwa razy ale tel. cały wymieniali z tego powodu.... Apple na gwarancji nie wymienia części, tylko całe urządzenia.
Użytkownik krzywymax edytował ten post 18 marca 2015 - 18:24
#49
Napisano 18 marca 2015 - 18:51
Wymienili ekran??? Dziwna procedura... Mi już dwa razy ale tel. cały wymieniali z tego powodu.... Apple na gwarancji nie wymienia części, tylko całe urządzenia.
Mylisz się... Od paru miesięcy już umawiając się na naprawę w Store, geniusze w miarę możliwości zaczęli naprawiać iPhone / iPad - wymieniać tylko uszkodzone podzespoły a wymieniać całe urządzenia tylko jako naprawa nie jest możliwa lub nieopłacalna. Tylko serwisy w Polsce jeszcze bez względu na rodzaj uszkodzenia wymieniają całą jednostkę. Era wymian iPhone z powodu byle jakiego powodu się kończy.
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#50
Napisano 18 marca 2015 - 22:39
Dzisiaj otrzymałem iPhona z cortlanu- problem z wibracją. Wymieniona tylko wibracja. Więc chyba Polskie serwisy zaczęły stosować zachodnie techniki ( pewnie jakieś odgórne wytyczne).
Użytkownik indu edytował ten post 18 marca 2015 - 22:40
Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych