Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

Iphone 6 przesuwający się przedni aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
441 odpowiedzi w tym temacie

#251 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 17:59

Ale dostałeś 90dni w systemach Apple ?

 

Jeśli tak to moja teoria się nie sprawdziła i faktycznie to loteria.

maj - Telefon z czech - nowa gwarancja

czerwiec telefon z niemiec nowa gwarancja

lipiec telefon z niemiec nowa gwarancja (ten sam co poprzednio)

sierpień telefon z usa - nowa gwarancja a jako że miałem appecare to od aktywacji były 2 lata gwarancji

wrzesień telefon z usa(ten sam co poprzednio) nowa gwarancja 2 lata

wrzesień ipad z azji - brak gwarancji 90dni na podstawie dokumentu wg. cortlandu

listopad - telefon z PL - brak gwarancji 365dni na podstawie dokumentu wymiany

 

Na podstawie tych doświadczeń stwierdziłem że jeśli aktywujemy telefon w czasie trwania pierwotnej gwarancji będzie w systemach 365dni

Jeśli zrobimy to po tym czasie będzie info że gwarancja wygasła i trzeba walczyć na podstawie dokumentu wymiany.



#252 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 stycznia 2016 - 19:49

W systemach apple telefon widnieje jako telefon już całkowicie bez gwarancji, i tylko według dokumentu z wymiany mam 90dni. Jednak Pani na infolinii też twierdzi, że 90dni.


Użytkownik Arshe edytował ten post 11 stycznia 2016 - 19:55

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#253 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 19:58

Rozumiem że był aktywowany po zakończeniu gwarancji pierwotnego egzemplarza ? Jeśli tak to jednak moja teoria jest prawdziwa. 

Jeśli twój telefon był zakupiony po tej magicznej dacie to masz 365dni gwarancji na podstawie dowodu wymiany od daty wymiany chyba że masz z innej dystrybucji niż PL to wtedy faktycznie 90dni.



#254 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 stycznia 2016 - 20:05

Rozumiem że był aktywowany po zakończeniu gwarancji pierwotnego egzemplarza ? Jeśli tak to jednak moja teoria jest prawdziwa. 

Jeśli twój telefon był zakupiony po tej magicznej dacie to masz 365dni gwarancji na podstawie dowodu wymiany od daty wymiany chyba że masz z innej dystrybucji niż PL to wtedy faktycznie 90dni.

Ja kupiłem niestety w dniu premiery.


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#255 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 20:08

No to masz 90dni. 



#256 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 stycznia 2016 - 20:08

No wiem przecież^^


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#257 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 01:33

 


Zastanawiam się więc jak to jest, rosyjska ruletka?

 

Rosyjską ruletką może być co najwyżej to co pokazuje system Apple. Natomiast uprawnienia kupującego określone są przez odpowiednie przepisy (np. warunki gwarancji deklarowane przez producenta i k.c.).
Przede wszystkim wypada odróżnić okres gwarancji nabyty "z mocy przepisów" od okresu gwarancji pokazywanego przez system. Ta pierwsza jest bezsporna (jeśli posiada się odpowiednie dokumenty np. faktura zakupu z salonu, potwierdzenie naprawy z serwisu, żeby w razie rozbieżności z gwarancją systemową mieć odpowiedni argument). Ta druga jest "wygodna" (bo nie wymaga posiadania żadnych papierów) zwykle jest korzystniejsza niż ta pierwsza (w systemie okres gwarancji nowego iP startuje z datą pierwszej aktywacji, a zgodnie z warunkami gwarancji powinien startować już w dniu zakupu), ale bywają też sytuacje odwrotne: należy się (zgodnie z przepisami) nowa gwarancja (12m) np. na wymienionego iP, a w systemie (w którym przecież serwisy odnotowują naprawy) gwarancja nie aktualizuje się i wymieniony iP na nowy egzemlarz może mieć w systemie gwarancję kontynuowaną (zdarzały się oczywiście też przypadki, że gwarancja biegła od nowa po wymianie).
Apple "przewidział" możliwość powstania rozbieżności pomiędzy wskazaniami systemu, a należną użytkownikowi gwarancją - i do skorygowania ew. różnic wymagany jest wówczas odpowiedni dokument (zakupu lub naprawy).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#258 Dymon007

Dymon007
  • 163 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 14:08

Też mam ten problem... A mam iPhone 4 miesiące, lepiej czekac i pózniej wymienić czy teraz? Czy jest możliwość wymiany np na model white? I z wymiany dostanę nowego iPhone czy refuba?

#259 Qaikwow

Qaikwow
  • 84 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 14:55

Teraz to już pewnie refurba. Nie ma możliwości zmiany koloru/pamieci. To zależy od Ciebie bo nie wiadomo też czy dostaniesz refurba czy go wyślą do Holandii w celu naprawy przedniego aparatu.

#260 Dymon007

Dymon007
  • 163 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 15:46

To chyba poczekam z reklamacją do dni przed końcem gwarancji

#261 Adrian Klekotko

Adrian Klekotko
  • 3 postów
  • SkądKnurów, Poland

Napisano 12 stycznia 2016 - 16:41

Że tak się wtrącę, w czwartek oddałem do Cortlandu ip6, ponieważ klikał ekran i przesunięty miałem aparat, gwarancja kończyła się w niedziele, dziś odebrałem nówkę sztukę z gwarancją do stycznia 2017 ;)



#262 Qaikwow

Qaikwow
  • 84 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 20:54

Jak dałeś im takie combo do naprawy
  • RumburMK lubi to

#263 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 12 stycznia 2016 - 23:51

Że tak się wtrącę, w czwartek oddałem do Cortlandu ip6, ponieważ klikał ekran i przesunięty miałem aparat, gwarancja kończyła się w niedziele, dziś odebrałem nówkę sztukę z gwarancją do stycznia 2017 ;)

Nic dziwnego dostałeś (zgodnie z przepisami) nowe 12m gwarancji na wymieniona część (w tym przypadku całego iP).

Jak dałeś im takie combo do naprawy

Klikający ekran i przesunięta gąbka w FT to chyba najczęstsze przypadłości szóstki.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#264 msdiesel

msdiesel
  • 64 postów
  • Płeć:

Napisano 20 stycznia 2016 - 09:54

Witam.

Dziś zauważyłem, że temat półksiężyca dotyczy też mojego iPhona 6 kupionego w listopadzie 2015 w T-mobile.

Telefon brany na firmę, z dodatkowym ubezpieczeniem "Bezpieczny telefon" (czy coś w tym stylu).

I teraz moje pytanie - czy bez problemu mogę oddać telefon do Cortlandu, czy potem może będą jakieś problemy z dodatkową gwarancją w T-mobile?

Orientuje się ktoś może??

 

Pozdrawiam.

Michał


Macbook Pro i7 2.5 Ghz, 10Gb Ram, 750 hdd (late 2011) => Macbook Pro 13,3 i5 2.9 Ghz, 16 GB Ram, 256 ssd (early 2015) oraz PC Win 7 x64,
iPhone 3gs, IPhone 6 i iPad 4

#265 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 20 stycznia 2016 - 12:04

Witam.

Dziś zauważyłem, że temat półksiężyca dotyczy też mojego iPhona 6 kupionego w listopadzie 2015 w T-mobile.

Telefon brany na firmę, z dodatkowym ubezpieczeniem "Bezpieczny telefon" (czy coś w tym stylu).

I teraz moje pytanie - czy bez problemu mogę oddać telefon do Cortlandu, czy potem może będą jakieś problemy z dodatkową gwarancją w T-mobile?

Orientuje się ktoś może??

 

Pozdrawiam.

Michał

Uderz najlepiej do T-mobile, podejrzewam, że masz ubezpieczenie też przypisane do telefonu na zasadzie imei więc jest ryzyko, że po prostu stracisz.


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#266 msdiesel

msdiesel
  • 64 postów
  • Płeć:

Napisano 20 stycznia 2016 - 12:26

Uderz najlepiej do T-mobile, podejrzewam, że masz ubezpieczenie też przypisane do telefonu na zasadzie imei więc jest ryzyko, że po prostu stracisz.

No właśnie napisałem już maila. 

Z drugiej strony umowa była podpisywana w punkcie obsługi a telefon przyszedł później kurierem. 

Sam nie wiem. Czakam na maila a jak nie to po powrocie do kraju pójde tam gdzie była podpisywana umowa.


Macbook Pro i7 2.5 Ghz, 10Gb Ram, 750 hdd (late 2011) => Macbook Pro 13,3 i5 2.9 Ghz, 16 GB Ram, 256 ssd (early 2015) oraz PC Win 7 x64,
iPhone 3gs, IPhone 6 i iPad 4

#267 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 12:35

Spokojnie po wymianie urządzenia na nowe dostajesz stosowny dokument.

Na podstawie tego dokumentu przepisujesz w T-Mobile ubezpieczenie na wymienione urządzenie.

 

Takie sprawy załatwiamy tylko w firmowym salonie.


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 


#268 RumburMK

RumburMK
  • 613 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 20:55

Kurna, dołączam właśnie do grona "szczęśliwców" z księżycowym dodatkiem ;) . Telefon kupiony jakoś w listopadzie 2015 (gwiezdna szarość) no i od jakiegoś czasu zauważyłem, że coraz bardziej "chowa" się przednia kamera. Peszek



#269 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 04 lutego 2016 - 20:58

Kurna, dołączam właśnie do grona "szczęśliwców" z księżycowym dodatkiem ;) . Telefon kupiony jakoś w listopadzie 2015 (gwiezdna szarość) no i od jakiegoś czasu zauważyłem, że coraz bardziej "chowa" się przednia kamera. Peszek

A więc do wymiany^^


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#270 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 21:55

Witam
A czy iPhone 6 Plus tez się kwalifikuje do tego typu wymian? Bo u mnie właśnie się pojawił pół księżyc.

#271 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 04 lutego 2016 - 21:58

Witam
A czy iPhone 6 Plus tez się kwalifikuje do tego typu wymian? Bo u mnie właśnie się pojawił pół księżyc.

Tak

 iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 /  Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.


#272 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 11:35

Witam
A czy iPhone 6 Plus tez się kwalifikuje do tego typu wymian? Bo u mnie właśnie się pojawił pół księżyc.

 

Jak najbardziej tak.

Po raz kolejny przekonałem się o mega profesjonalnym działaniu Cortland'u Katowice.

 

Wczoraj około 17:40 czyli w zasadzie przed zamknięciem sklepu oddałem do reklamacji iPhone 6 plus

Przesunięta kamera face time i po zdjęciu z ekranu szyby okazało się, że klika też ekran.

 

Dziś o 8:57 dostałem maila:

Dzień dobry, 

uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.

Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple. 

Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu. 

Planowany termin zakończenia naprawy to 10.02.2016. Jest to orientacyjna data, która może ulec zmianie. O zakończeniu naprawy zostaną Państwo poinformowani osobną wiadomością.


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 


#273 iPhone6pl

iPhone6pl
  • 19 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 11:55

Witam, problem nadal występuje czy nowe modele już nie mają tego problemu? Bo trochę lipa jak go kupię i od razu do serwisu pojedzie.

 

Ktoś pisał, że problem występuje tylko w kolorze Space Grey, to prawda?



#274 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 05 lutego 2016 - 12:04

Nie wiem czy tylko w Space Gray ale w moim przypadku to już drugi iPhone z tym problemem wcześniej 6 teraz 6 plus


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 


#275 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 lutego 2016 - 15:56

Według informacji uzyskanych z serwisu i infolinii, problem dotyczy tylko modelu Space Grey, a dokładnie pierwszych partii, ponoć te 6 w nowych opakowaniach już tego problemu nie mają( z nadrukiem kolorowym).


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych