
Lekkie wygięcie w moim iPhonie?!
#1
Napisano 22 listopada 2014 - 13:29
Swoją 6 posiadam niecały tydzień (od poniedziałku). Czy normalne jest to co przedstawiam na filmiku poniżej?
Czy jest to ewidentne wygięcie? Dodam, że jak na razie z telefonem obchodzę się jak z jajkiem i bardzo na niego uważam.
Noszę go cały czas od odpakowania a etui Spigen Ultra Hybrid. Od czasu do czasu wyjmuję i przecieram telefon z kurzu, który się tam dostaje.
Jak patrzę na telefon z każdej strony to nie widać, że jest wygięty (a patrzę bardzo dokładnie). Dopiero jak go położę wyświetlaczem do spodu to tak się dzieje.
Filmik poniżej:
https://www.youtube.....Ob2aF2EkL_Hwig
Proszę o pomoc.
#2
Napisano 22 listopada 2014 - 16:29
#3
Napisano 22 listopada 2014 - 16:49
#4
Napisano 22 listopada 2014 - 19:05

#5
Napisano 22 listopada 2014 - 19:35

#6
Napisano 22 listopada 2014 - 19:41
#7
Napisano 22 listopada 2014 - 20:34
- Sebosz, roger1801 i Arkhan lubią to
#8
Napisano 22 listopada 2014 - 23:05
#9
Napisano 22 listopada 2014 - 23:36
#10
Napisano 22 listopada 2014 - 23:37

- MaciejNowak, Sebosz i Casper. lubią to
#11
Napisano 22 listopada 2014 - 23:39

#12
Napisano 23 listopada 2014 - 02:14
Niestety jeśli kupił w AppStore to nie wymienią na nowy.Jeśi kupiony w AppStore, wymienią Ci na nowy.

#13
Napisano 23 listopada 2014 - 11:49
#14
Napisano 24 listopada 2014 - 11:12
#15
Napisano 24 listopada 2014 - 15:47
#16
Napisano 24 listopada 2014 - 18:23
#17
Napisano 05 stycznia 2015 - 15:57
Witam.
Mam iPhone 6 niecały miesiąc i pare dni temu zauważyłem delikatne wygięcie. Bardzo dbam o sprzęt, ani razu mi nie spadł nie ma na nim żadnej rysy (normalne użytkowanie).
Chciałem go zareklamować iSpot, ale w serwisie dostałem informacje że to uszkodzenie mechaniczne i nienadaje się do reklamacji (noszenie telefonu w kieszeni spodni spowodowało uszkodzenie mechaniczne )
Jest opcja że Cortland da mi inną odpowiedź?
#18
Napisano 05 stycznia 2015 - 16:02
Jest opcja że Cortland da mi inną odpowiedź?
Nie.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#19
Napisano 05 stycznia 2015 - 16:14
Nie.
To znaczy że wygięcie iPhone 6 po niecałym miesiącu użytkowania - to normalne?
#20
Napisano 05 stycznia 2015 - 16:17
Sam się wygiął czy Ty go wygiąłeś nosząc w tylnej kieszeni spodni?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#21
Napisano 05 stycznia 2015 - 16:22
Sam się wygiął czy Ty go wygiąłeś nosząc w tylnej kieszeni spodni?
Nie, noszę go normalnie w przedniej kieszeni lub wewnętrzna kieszeń marynarki.
#22
Napisano 05 stycznia 2015 - 16:26
Myślałem, że w tylnej. Ale tak czy inaczej sam się nie wygiął i trudno egzekwować gwarancję w takim przypadku. Poza tym jeśli telefon był już w jednym serwisie i odrzucono gwarancję to w drugim serwisie będzie tak samo, bo oni to do systemu wpisują.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#23
Napisano 05 stycznia 2015 - 17:05
- abdul190 lubi to
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#24
Napisano 05 stycznia 2015 - 17:16
Gwarancje mam roczną.
No jak w niecały miesiąc czasu mi się coś takiego dzieje, to znaczy że produkt jest wadliwy. Nie wiem czego jeszcze się spodziewać (jak jeszcze bardziej się wygnie)...
#25
Napisano 05 stycznia 2015 - 18:24
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych