Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wygięty iPhone 5S


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 n3wb3

n3wb3
  • 98 postów
  • SkądWWA

Napisano 29 października 2014 - 18:55

Witam. Dziś rano zauwarzyłem że mój iPhone 5s jest wygięty. Ipek ma kilka dni, jest na gwarancji. Zero zarysowań, gdyby nie to wygięcie, możnaby rzec ideał. Czy ktoś z was miał podobną sytuację? Bo zastanawiam się co stwierdzą w serwisie. Dzownilem do wsparcia apple, konsultant powiedział że gdyby były problemy, mam dzwonić do nich ponownie i poinformować o problemie z serwisem. P.S. Telefon wygiął się w przedniej kieszeni spodni. Masakra. Apple coraz bardziej zawodzi.

#2 DoMiNiQuE

DoMiNiQuE
  • 1 852 postów
  • SkądOstrów Wielkopolski

Napisano 29 października 2014 - 19:07

Nie wyobrażam sobie co trzeba wyczyniać aby wygiąć w kieszeni iP5S. Masz jakieś foto?

#3 nodi32

nodi32
  • 588 postów
  • SkądRadom!

Napisano 29 października 2014 - 19:14

iMadło i jedziesz :D A tak serio to oddaj go na serwis, jak nie oddasz to się nie dowiesz co stwierdzą :D

#4 n3wb3

n3wb3
  • 98 postów
  • SkądWWA

Napisano 29 października 2014 - 19:41

Nie wyobrażam sobie co trzeba wyczyniać aby wygiąć w kieszeni iP5S. Masz jakieś foto?


Noszę zawsze telefon w przedniej kieszeni spodni, pracuję fizycznie. Zajmuję się sieciami LAN. Czasami trzeba przykucnąć przy szafie LAN owej żeby dostać się do niższych partii urządzeń. Podejrzewam że to przy ktorymś z takich przykucnięć. Niemniej jednak, nie powinno to się zdarzyć. Nie jest to mój pierwszy iPhone. Posiadałem praktycznie większość moedeli, począwszy od 1, do 5S. Szkoda trochę, bo telefon nie jest za 1 pln od operatora, tylko za gotówę ze sklepu. Ogólnie jestem rozczarowany, Apple chyba schodzi na psy. Ostatni udany iphone jaki miałem, to 4S.
P.S. Zdjęcia nie mam, nie wygląda to tragicznie, jest lekko zgięty do dołu, z lewej strony, na wysokości przycisków głośności. I gdyby nie odkształcenie na zeszlifowanej krawędzi ramki, to bym tego wygięcia w ogóle nie zauwarzył.

#5 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 października 2014 - 19:52

To jakaś epidemia tych wyginających się iPhone'ów ostatnio :)

#6 n3wb3

n3wb3
  • 98 postów
  • SkądWWA

Napisano 29 października 2014 - 20:02

To jakaś epidemia tych wyginających się iPhone'ów ostatnio :)

Tak, ale to 6 się podobno gną. Gadałem dzisiaj z gościem z Apple. Powiedział że były i przypadki 5S. Ja osobiście do dziś dzień, nawet nie miałem pojęcia że można zgiąć telefon, nosząc go w spodniach. Nie pozostaje nic innego, jak kupić sobie iphone, i trzymać go w gablocie, w domu, i cieszyć oko, jaki on fajny :D
Broń Boże nie wychodzić z nim z domu.
A do tego już czuję tą przeprawę z serwisem :) Jakiś znawca od siedmiu boleści, zaraz będzie wiedział lepiej ode mnie jak nosiłem telefon i co się stało.
Ehhhh




#7 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 października 2014 - 20:26

Miałem kilkanaście iPhoneów w rodzinie, różne kolory, pamięci itd i żaden się nie wygiął nawet na milimetr. Nie noszę nigdy telefonów w pokrowcu. Pracuje również fizycznie. Jakoś nie chce mi się wierzyć w samoistne wyginanie się telefonów w kieszeni.

#8 n3wb3

n3wb3
  • 98 postów
  • SkądWWA

Napisano 29 października 2014 - 20:32

Miałem kilkanaście iPhoneów w rodzinie, różne kolory, pamięci itd i żaden się nie wygiął nawet na milimetr. Nie noszę nigdy telefonów w pokrowcu. Pracuje również fizycznie. Jakoś nie chce mi się wierzyć w samoistne wyginanie się telefonów w kieszeni.

Spoko. Nie musisz mi wierzyć, a ja nie musze się tlumaczyć. Nie ma żadnych śladów na telefonie wskazujących na to że wygiął się w skutek upadku, czy zlego użytkowania. Opisałem swój problem, który potwierdzil gość z Apple. Nie często, ale jednak zadrzają się i wygięcia iphone 5S.
Sam nie wiem jak to się stało, ale jednak stało się.


#9 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 29 października 2014 - 20:33

idzie tylko współczuć, to życzę aby Ci wymienili na nowego ;)

#10 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 października 2014 - 20:38

Można wyprostować taką obudowę, my to robimy. W piątce to normalnie w rękach się prostuje, bo obudowa jest jak z plasteliny. Tylko wcześniej trzeba cały telefon zdemontować, żeby nie uszkodzić płyty głównej.

#11 n3wb3

n3wb3
  • 98 postów
  • SkądWWA

Napisano 06 listopada 2014 - 18:34

Witam. Dziś otrzymałem mail, że telefon został wymieniony w ramach gwarancji. @macsupport pewnie się da wyprostować. Jak sam napisałeś "obudowa jest jak z plasteliny" wiec jest to wada tego telefonu. niemniej jednak telefon został wymieniony na inny, więc jestem wstępnie zadowolony. Szkoda tylko, że ma tendencję do takich uszkodzeń, bo wygięcie podlega pod uszkodzenie mechaniczne, co skutkuje utratą gwarancji. Myślę że Apple powinno się jakoś do tego ustosunkować, i jednak nie robić problemów z wymianą sprzętu. Wydali bubla na rynek i powinni zdać sobie z tego sprawę. Pierwszego ipka kupiłem za gotówkę, kolejne 3, 3gs, 4s brałem u operatorów sieci, za jakieś śmieszne pieniądze. 5s kupiłem w sklepie, za w sumie niemałe pieniądze, i bardzo żałuję. Jest to mój ostatni telefon Apple. Juz nawet największy atut tego telefonu, jakim był iOS, tez zawodzi. Pozdrawiam.

#12 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 06 listopada 2014 - 20:51

Nie płacz nad rozlanym mlekiem i nie wylewaj świętych zali, ze już więcej iPhona nie kupisz. Sam stwierdziłeś, ze miałeś niemal każda wersje a teraz dąsasz sie jak małe dziecko i obrażasz. Skoro miałeś każda wersje i nic takiego sie nie działo, jest to tylko dowodem na to, ze tym razem miałeś pecha. Trafiłeś na egzemplarz felerny, wadliwy itp. Nic Ci sie nigdy w życiu nie zepsuło? Apple stanęło na wysokości zadania i wymieniło Twoj egzemplarz, w czym jeszcze masz problem? Oczywiście nikt nie każe Ci sie kłaniać przed Apple ale już sam fakt, ze nie robiono Ci żadnych problemów o czymś świadczy. Defekty zdarzają sie w każdych produktach i nie jest to powód żeby od razu narzekać na cała markę. Nie chce wiedzieć jak byś brzęczał jakby okazało sie, ze jednak wymiany nie będzie.
  • michalek98 lubi to

#13 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 listopada 2014 - 21:24

radzion daj spokój, autor tematu sobie przecież jaja robi :)

#14 radzion

radzion

    master of disaster

  • 1 193 postów
  • Płeć:
  • SkądGliwice

Napisano 06 listopada 2014 - 23:08

Spoko. Oczywiście nikt nie chciany znaleźć sie w jego położeniu ale bez przesady. To co ja przeżyłem z serwisem Regenersis (albo Tony Montana) musiałoby spowodować ze nad Apple odprawiałbym dziś egzorcyzmy. Oczywiście wkurwiłem sie, ze iPhone mi nawalił ale nie twierdziłem przez to ze Apple robi do dupy telefony. Miałem pecha.

#15 tales

tales
  • 53 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 20 stycznia 2015 - 16:44

Podepnę się pod temat jeśli można.

 

Oddałem w czwartek do Cortlandu w Gdańsku iPhona 5s, który sam się wygiął po 5 dniach od zakupu. Prawdopodobnie baterię wydęło (co potwierdziła osoba przyjmująca zamówienie). Dzisiaj dostałem odpowiedź: 

 

"Usunięcie usterki wymaga wymiany urządzenia na sprawne. W przypadku akceptacji kosztów, w ramach naprawy urządzenie zostanie wymienione na nowe lub odnowione.

Powód wymiany części: Uszkodzenie mechaniczne.

Brak możliwości naprawy gwarancyjnej telefonu, usterka mechaniczna, naprawa została odrzucona przez producenta."

 

Jak teraz z nimi postępować? Ktoś ma doświadczenie w tej materii? 


Pozdrawiam, Rafał.


#16 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 20 stycznia 2015 - 19:27

Prawdopodobnie baterię wydęło (co potwierdziła osoba przyjmująca zamówienie). 

 

Taaak, baterię wydęło...


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#17 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 stycznia 2015 - 21:37

Taaak, baterię wydęło...

 

Zjadła coś nieświeżego to wydęło :)


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#18 MC_

MC_
  • 6 941 postów

Napisano 21 stycznia 2015 - 08:15

Może prąd był stary?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#19 arpus

arpus
  • 161 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 21 stycznia 2015 - 15:35

Wszyscy oczywiście wyśmiewają temat ale sam widziałem taki przypadek w ip5 mojej żony... Iphone mimo naprawdę delikatnego obchodzenia się z telefonem był krzywy jak diabli... Coś musi być na rzeczy jeśli w Cortland wymienia wygięte ip6/plus na nowe bez problemu... Mam racje ?



#20 MC_

MC_
  • 6 941 postów

Napisano 21 stycznia 2015 - 15:36

Nie masz racji. Było kilka wpisów o odmowie wymiany z uwagi na uszkodzenie mechaniczne.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#21 arpus

arpus
  • 161 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 21 stycznia 2015 - 15:43

Rozmawiałem z pracownikiem Cortland... Potwierdził, że wymieniają.



#22 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 21 stycznia 2015 - 15:43

My nie wyśmiewamy tematu. Dla nas w serwisie, to żadna nowość, wielokrotnie prostowaliśmy takie pogięte obudowy w iPhone 5/5S. Tylko to nie dzieje się od baterii ale od uszkodzenia przez właściciela, od siadania na telefonie, trzymania w tylnej kieszeni spodni, upadku.

 

To nie jest tak, że kładziesz prosty telefon na stoliku i on leży, leży aż tu nagle sam się wygina.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#23 Apler

Apler
  • 44 postów
  • SkądWrocław, PL

Napisano 22 stycznia 2015 - 18:05

Wygiąć iPhona 5s nie jest tak prosto:

 


Użytkownik Apler edytował ten post 22 stycznia 2015 - 18:05


#24 tales

tales
  • 53 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 23 stycznia 2015 - 09:49

Poważne podejście do tematu widzę. Dziwne, że telefon użytkowany przez kobietę, która obchodzi się z nim jak z jajkiem. Noszony w casie. W torebce. Tylko podczas transportu z pracy do domu (samochodem na miejscu pasażera). Wyciągany zawsze przy wejściu do domu. Słonia chyba kładziemy na nim, że tak się wygiął. Sukienki nie mają niestety kieszeni. Tymbardziej tylnych.

 

Ale przyjmijmy dla założeń, że był noszony w przedniej kieszeni.

No sorry, ale mój czteroletni LG 4.7" (gdzie wszyscy się śmieją z androidowych/LG plastików) noszony w każdej możliwej kieszeni i kilkunastu upadkach bez casa, jest prosty i cały. Wow. Android plastik tak bardzo rozwinięty.

 

Przecież to jakaś farsa. Nie było szans na nieprawidłowe użytkowanie telefonu w kilka dni od zakupu. Nie wiem co 50cio kilogramowa kobieta musi robić z telefonem, żeby go wygiąć. 


Użytkownik tales edytował ten post 23 stycznia 2015 - 09:51

Pozdrawiam, Rafał.


#25 Gość_oneghost_*

Gość_oneghost_*

Napisano 31 stycznia 2015 - 15:57

Mam podobną sytuację, lekko wygięty 5s na wysokości przycisku przyciszania. Traktowany dobrze, nie noszony w tylnej kieszeni, nie wiem kiedy to się stało. Wygięcie bardzo małe, ale jednak jest. W poniedziałek zadzwonię zapytać czy to wymienią. Możecie napisać jakieś wskazówki co powiedzieć, na co zwrócić uwagę? Chętnie wymieniłbym go nawet za niewielką dopłatą (ale faktycznie niewielką). Jest na gwarancji do 2-go października 2015.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych