Posted 20 October 2014 - 20:21
Też się trochę namęczyłem, ale była to głownie moja wina.
Zakładając kiedyś konto na icloud podałem swój inny adres mailowy, w związku z czym mogłem się logować na icloud za pomocą adresu na @icloud.com oraz tego, który podałem wcześniej np @op.pl
Lista adresów jest do sprawdzenia na komputerze np w : wiadomości/preferencje/konta/iMessage - twój adres do wiadomości.
No i okazało się, że na komputerze do icloud byłem zalogowany poprzez adres @op.pl , a na telefonie poprzez @icloud.
O ile nie ma to znaczenia podczas synchronizacji i logowania się poprzez www, to w przypadku dzwonienia, czy też smssowania z MacBooka.
Wylogowałem i zalogowałem się na komputerze i telefonie do icloud, imesage i facetime, tym razem na jeden i ten sam adres na @icloud.
Pomogło, mogłem spokojnie odczytać kod na komputerze do wpisania w wiadomościach w telefonie.
Dzwonienie i pisanie działa ok.