Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 1 głosy

iPad Air 2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
376 odpowiedzi w tym temacie

#376 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 01 kwietnia 2016 - 20:53

Ten komunikat oznacza, że nr seryjny który wpisałeś należał do produktu, który został naprawiony poprzez wymianę na nowy (z innym numerem seryjnym).

Skąd wziąłeś ten numer ? ... no i oczywiście swojego iPada.

A może nie masz iPad-a tylko składaka ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#377 Mateusze

Mateusze
  • 22 postów

Napisano 02 kwietnia 2016 - 19:59

Ten komunikat oznacza, że nr seryjny który wpisałeś należał do produktu, który został naprawiony poprzez wymianę na nowy (z innym numerem seryjnym).
Skąd wziąłeś ten numer ? ... no i oczywiście swojego iPada.
A może nie masz iPad-a tylko składaka ?

Numer wzialem z tylu iPada. To jest nie mozliwe ze to jest skladak bo kupiony w mediamarkt w luty 2015, co prawda jest juz po gwarancji. Ale jak myslisz przy sprzedazy beda problemy jakies? Dam sobie reke uciac jak sprawdzalem w maju 2015 wszystko ladnie mi wyskoczylo ze gwarancja do tego i do tego, serwisoewny nigdzie nie byl.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 4

0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych