Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod 5 icloud pomocy!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 czolgu

czolgu
  • 3 postów

Napisano 09 października 2014 - 13:30

Witam dostalem ipoda 5 od siostry z peknietym ekranem wymienilem i jak sie okazalo potrzeba hasla zeby go odpalic a siostra uruchomiajac go pierwszy raz nie zwrocila na to zbytnio uwagi i jakies tam konto zalozyla. Slyszalem ze sa do tego jakies programy albo mozna zmienic plik host lecz nie wiem w co wierzyc i boje sie do tego zabrac zeby nie zepsuc bo juz zainwestowalem w naprawe a jestem w tym zielony. Chcialem to zalatwic w sklepie apple ale nie mam dokumentow ktore pewnie zaginely przy przeprowadzce. Co mam zrobic. Pomocy!

#2 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 09 października 2014 - 13:35

Masz ładny przycisk do papieru.

#3 sakul

sakul
  • 44 postów
  • SkądOpole

Napisano 09 października 2014 - 13:39

Siadz i placz - a na marginesie mozesz z niego zrobic naprzyklad zakladke do encyklopedii

#4 czolgu

czolgu
  • 3 postów

Napisano 09 października 2014 - 13:50

Myslicie ze kiedys bedzie taka mozliwosc?

#5 MC_

MC_
  • 6 830 postów

Napisano 09 października 2014 - 13:52

Mam nadzieję, że nie.

#6 czolgu

czolgu
  • 3 postów

Napisano 09 października 2014 - 13:56

Dobra ale z tego co wiem to apple ma taka mozliwosc usuniecia tylko musisz miec papiery ktorych nie posiadam. Nie dalo by rady zeby sprawdzili go dla pewnosc czy nie jest zgloszony bo przeciez kazdemu moze sie zdarzyc taka sytuacja a oni maja chyba obowiazek zapewnic klientowi pomoc. Kupisz ipoda zapomnich haslo zgubisz papiery i mozesz z niego korzystac. Zalosne...

#7 basiak

basiak
  • 51 postów
  • SkądZ daleka

Napisano 09 października 2014 - 14:13

Co mam zrobic. Pomocy!

Znaleźć papiery lub poprosić siostrę o znalezienie danych do logowania.

Zalosne...

Nie, to nie jest żałosne.