Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro A1278 Problem z wifi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 dawidzio10

dawidzio10
  • 10 postów

Napisano 15 czerwca 2014 - 17:08

Witam, w moje ręce wpadł Macbook pro a1278. Ledwo co go otworzyłem i dostrzegłem ze ma za luźny zawias, wiec go rozebrałem i dokręciłem zawias, zadowolony skręciłem maca i odpaliłem. Coś nie działało wifi (i chyba bluetooth) więc rozebrałem jeszcze raz i zobaczyłem ze taśma od wifi nie jest do końca podłączona, wiec podpiąłem i raz jeszcze skręciłem i wszystko działało do następnego dnia. Potem zobaczyłem ze jakaś folia czy tasiemka (izolacyjna) od napędu źle sie ułożyła i wystawała z obudowy, więc rozebrałem go znowu i coś majstrowałem z taśma od wifi. Skręciłem i od tego czasu nie działa wifi. Próbowałem na wszelkie sposoby dociskać taśme i nic. Nie odłączyłem baterii za drugim razem to po pierwsze, po drugie trochę spieprzyłem gniazdo od tej taśmy, bo nie trzyma tej taśmy tak jak powinno, ale dociskałem taśmę sam i za każdym razem wifi nie działa - nie wykrywa karty sieciowej. Jeszcze dodam, że Bluetooth i kamerka działają jak należy. Co mogło sie popsuc? Na ile to prawdopodobne że to wina karty wifi?

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 czerwca 2014 - 18:16

Gniazdo, drobnica, taśma (nie potrzebne skreślić ;))- poza tym może podasz jaki to rocznik - inaczej jest zbudowany 2008-2010 a inaczej 2011-2012


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 dawidzio10

dawidzio10
  • 10 postów

Napisano 15 czerwca 2014 - 23:15

mid 2009, ile kosztuje taka naprawa? bo sam chyba nie chce się w to bawić, myślisz ze to może być taśma skoro bluetooth i kamera dzialaja? co to drobnica?

#4 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 15 czerwca 2014 - 23:40

co to drobnica?

Rezystory, kondensatory itp. Generalnie małe elementy na płycie głównej.

#5 dawidzio10

dawidzio10
  • 10 postów

Napisano 16 czerwca 2014 - 00:10

ponawiam pytanie, ile kosztowałaby naprawa?

#6 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 16 czerwca 2014 - 06:56

Bez diagnozy co jest powodem nikt Ci tego zdalnie nie wyceni rzetelnie.

#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 czerwca 2014 - 06:59

A nawet w przybliżeniu - mieliśmy podobny przypadek gdzie po "wesołej twórczości" użytkownika poszedł do wymiany most....


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 dawidzio10

dawidzio10
  • 10 postów

Napisano 16 czerwca 2014 - 13:09

jesli to nic poważnego to zamknie sie to w 200 zł? poleci ktos dobry ale tani serwis? jakaś promocja czy kod rabatowy tez mile widziany :)

#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 czerwca 2014 - 13:20

Jeśli uszkodziłeś złącze na płycie głównej, taśmę, lub jedno i drugie to przygotuj się na 2-3 razy tyle. Jeśli uszkodziłeś most na płycie głównej to przygotuj się na 4-5 razy tyle.

#10 dawidzio10

dawidzio10
  • 10 postów

Napisano 16 czerwca 2014 - 13:23

a diagnoza w serwis jest bezpłatna?

#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 czerwca 2014 - 13:59

U nas tak.

#12 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 16 czerwca 2014 - 14:00

a diagnoza w serwis jest bezpłatna?

Zapytaj się serwisu do którego oddasz - ale uważam, że za wiedzę, poświęcony czas, i zwykłe ludzkie zachowanie, diagnoza powinna być płatna (o ile nie jest to stwierdzenie "uszkodzona płyta główna" ;) )


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 czerwca 2014 - 14:39

U nas bezpłatna jest wycena naprawy czyli koszt, jeśli klient się nie zgadza to oddajemy komputer bez żadnych opłat. Tyle, że my nie mówimy szczegółowo co jest uszkodzone, bo bywali cwaniacy, którzy to wykorzystywali i jak wiedzieli co trzeba wymienić to zamiast u nas zrobić coś za stówkę z gwarancją to kupowali śmieciowe części na allegro i dłubali sami. A technik siedzi czasem kilka godzin i coś sprawdza.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych