
Walka z serwisem
#1
Posted 31 May 2014 - 20:25
Polscy użytkownicy produktów Apple, mamy Was... - Listy Czytelników
#2
Posted 31 May 2014 - 20:56
#3
Posted 31 May 2014 - 22:00
#4
Posted 02 June 2014 - 22:15
@bolec71 - bo większość ludzi wierzy, że Unia daje im jakąś tajną dwuletnią gwarancję. Co ciekawe nigdy nie mają pretensji do rzeczonej Unii, że dali się zrobić w bambuko, tylko zawsze do producenta.
A to nie jest tak, że skoro producent sprzedaje coś na terenie Unii to zgadza się na jej warunki?
#5
Posted 02 June 2014 - 22:23
#6
Posted 03 June 2014 - 07:48
Do pewnego stopnia tak jest, producent musi przestrzegać unijnych przepisów.
Jednakże pośród tych przepisów nie ma ani jednego mówiącego o dwuletniej gwarancji.
Są zapisy o odpowiedzialności sprzedawcy, ale to nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.
Czyli w przypadku urządzeń Apple ten drugi rok to jest krzyż sprzedawcy?
[Dobrze, że mam AppleCare, uff…]
#7
Posted 03 June 2014 - 07:55
#8
Posted 03 June 2014 - 08:45
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users