Walka z serwisem
#1
Napisano 31 maja 2014 - 20:25
Polscy użytkownicy produktów Apple, mamy Was... - Listy Czytelników
#2
Napisano 31 maja 2014 - 20:56
#3
Napisano 31 maja 2014 - 22:00
#4
Napisano 02 czerwca 2014 - 22:15
@bolec71 - bo większość ludzi wierzy, że Unia daje im jakąś tajną dwuletnią gwarancję. Co ciekawe nigdy nie mają pretensji do rzeczonej Unii, że dali się zrobić w bambuko, tylko zawsze do producenta.
A to nie jest tak, że skoro producent sprzedaje coś na terenie Unii to zgadza się na jej warunki?
#5
Napisano 02 czerwca 2014 - 22:23
#6
Napisano 03 czerwca 2014 - 07:48
Do pewnego stopnia tak jest, producent musi przestrzegać unijnych przepisów.
Jednakże pośród tych przepisów nie ma ani jednego mówiącego o dwuletniej gwarancji.
Są zapisy o odpowiedzialności sprzedawcy, ale to nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.
Czyli w przypadku urządzeń Apple ten drugi rok to jest krzyż sprzedawcy?
[Dobrze, że mam AppleCare, uff…]
#7
Napisano 03 czerwca 2014 - 07:55
#8
Napisano 03 czerwca 2014 - 08:45
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych