Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Walka z serwisem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rEaLaPpLeFaN

rEaLaPpLeFaN
  • 708 postów

Napisano 31 maja 2014 - 20:25

Czy kiedykolwiek mieliście podobne doświadczenia?

Polscy użytkownicy produktów Apple, mamy Was... - Listy Czytelników

#2 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 31 maja 2014 - 20:56

Przeczytałem ale nie do końca rozumiem dlaczego autor ma pretensje do Apple po upływie gwarancji, powinien raczej obrzucać błotem sprzedawcę urządzenia.

#3 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 31 maja 2014 - 22:00

@bolec71 - bo większość ludzi wierzy, że Unia daje im jakąś tajną dwuletnią gwarancję. Co ciekawe nigdy nie mają pretensji do rzeczonej Unii, że dali się zrobić w bambuko, tylko zawsze do producenta.

#4 rEaLaPpLeFaN

rEaLaPpLeFaN
  • 708 postów

Napisano 02 czerwca 2014 - 22:15

@bolec71 - bo większość ludzi wierzy, że Unia daje im jakąś tajną dwuletnią gwarancję. Co ciekawe nigdy nie mają pretensji do rzeczonej Unii, że dali się zrobić w bambuko, tylko zawsze do producenta.


A to nie jest tak, że skoro producent sprzedaje coś na terenie Unii to zgadza się na jej warunki?

#5 wojtkow

wojtkow


  • 6 767 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 02 czerwca 2014 - 22:23

Do pewnego stopnia tak jest, producent musi przestrzegać unijnych przepisów. Jednakże pośród tych przepisów nie ma ani jednego mówiącego o dwuletniej gwarancji. Są zapisy o odpowiedzialności sprzedawcy, ale to nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.

#6 rEaLaPpLeFaN

rEaLaPpLeFaN
  • 708 postów

Napisano 03 czerwca 2014 - 07:48

Do pewnego stopnia tak jest, producent musi przestrzegać unijnych przepisów.
Jednakże pośród tych przepisów nie ma ani jednego mówiącego o dwuletniej gwarancji.
Są zapisy o odpowiedzialności sprzedawcy, ale to nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta.


Czyli w przypadku urządzeń Apple ten drugi rok to jest krzyż sprzedawcy?

[Dobrze, że mam AppleCare, uff…]

#7 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 03 czerwca 2014 - 07:55

Dokładnie tak. Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta. A autor listu robi zamieszanie na pół Polski, wzywa Policję i wiesza psy na Apple. A powinien udać się do sprzedawcy i zażądać działania w związku z niezgodnością towaru z umową. Chyba że kupił "okazyjnie" na Allegro, a teraz próbuje krzykiem w internecie wymusić wymianę sprzętu po okresie gwarancji. Jak to było ? "Jakby nam ktoś ukradł naszą furę, to muszą nam oddać samolot".

#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 03 czerwca 2014 - 08:45

W tym konkretnym przypadku problem polega na tym, że klient nie jest w stanie dopuścić do siebie myśli, że usterka jego urządzenia wynika z uszkodzenia sprzętu, a nie jest spowodowana oprogramowaniem. W tym iPadzie uszkodzony jest modem lub taśma łącząca modem z płytą główną. Usterka ujawnia się w momencie aktualizacji oprogramowania, bo zwyczajnie z powodu uszkodzenia nie da się zaprogramować modemu, więc po aktualizacji iPad traci łączność WiFi lub 3G. Tak samo jest w iPhone 4S z usterką WiFi ludziom przestaje działać po aktualizacji softu, więc twierdzą, że Apple uszkadza im urządzenia wadliwym oprogramowaniem. Po naprawie sprzętu można normalnie wgrywać każde oprogramowanie, aktualizować i wszystko działa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych