Który operator na chwilę obecną ma najlepszą ofertę na kartę ?
#26
Napisano 04 lipca 2014 - 00:25
#27
Napisano 14 grudnia 2015 - 16:45
Virgin Mobile "BEZLIMITU" właśnie jestem w trakcie przenoszenia numeru.
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
#28
Napisano 15 grudnia 2015 - 18:51
Potwierdzam, mam Virgin jest super, w zeszłym miesiącu proponowali dodatkowo do "freemium"10 GB za 10zł.
#29
Napisano 20 grudnia 2015 - 13:01
Njumobile - 48 złotych, a w tym dwa numery bez ograniczeń + 5GB internetu na każdy numer.
Komputer: MacBook Pro Retina 13.3'' Late 2013 2.4/8/256
Telefon: iPhone 5S 64GB Space Grey
NAS: Synology DS213j + 2x4TB WD Red Edition
#30
Napisano 20 grudnia 2015 - 23:31
Mówimy o ofercie na karte....Virgin 19zł głosowe do wszystkich +300 sms+ 300MB....
#31
Napisano 21 grudnia 2015 - 00:16
Mówimy o ofercie na karte....Virgin 19zł głosowe do wszystkich +300 sms+ 300MB....
Chyba się pomyliłeś.
Za 19zł masz: nielimitowane do virgin i play oraz sms, 100min do wszystkich i 2gb netu.
Swoją drogą maja teraz fajną ofertę dla ludzi, którzy nie potrzebują dużo. Za 0zł dostaje się do miesiąc 30min do wszystkich, 30smsów i 300mb netu.
#32
Napisano 21 grudnia 2015 - 12:26
Teraz wybierasz cenę, a nie operatora, bo bierze się taki abonament gdzie masz wszystko za darmo. Ja wziąłem w playu (z telefonem) 124zł opór wszystkiego do każdego + 100min na odbieranie za granicą i 5gb internetu
Omatko, gdzie tak drogo .
#33
Napisano 21 grudnia 2015 - 15:21
No przecież napisał, że w Playu. Taki abonament kosztuje normalnie 60 złotych ale Kolega spłaca w tym jeszcze telefon, więc ma 124.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#34
Napisano 21 grudnia 2015 - 18:07
Kolego roger1801, masz w Virgin freemium za darmo: 30 minut , 30 sms, 300MB i do tego za półdarmo możesz jeśli chcesz dokupić pakiet za 19zł (głosowe) do wszystkich....temat najlepsza oferta NA KARTE.
Użytkownik landr edytował ten post 21 grudnia 2015 - 19:17
#35
Napisano 21 grudnia 2015 - 19:27
Kolego roger1801, masz w Virgin freemium za darmo: 30 minut , 30 sms, 300MB i do tego za półdarmo możesz jeśli chcesz dokupić pakiet za 19zł (głosowe) do wszystkich....temat najlepsza oferta NA KARTE.
Nie wiem do czego pijesz ...
#36
Napisano 21 grudnia 2015 - 21:11
Odpowiadam Ci na Twój post, nie "pije" ........
Użytkownik landr edytował ten post 21 grudnia 2015 - 21:15
#37
Napisano 22 grudnia 2015 - 09:15
No przecież napisał, że w Playu. Taki abonament kosztuje normalnie 60 złotych ale Kolega spłaca w tym jeszcze telefon, więc ma 124.
Brat dostał taki w PLAY za 25zł + 6 miesięcy za free i jeszcze 2GB neta wiecej 7GB - więc finalnie wychodzi 18zł. Więc mamy 2500zł na telefon w ratach. Ale ktoś musi płacic 125zł żeby ktoś inny za to samo mógł zapłacić 25zł.
Kolego roger1801, masz w Virgin freemium za darmo: 30 minut , 30 sms, 300MB i do tego za półdarmo możesz jeśli chcesz dokupić pakiet za 19zł (głosowe) do wszystkich....temat najlepsza oferta NA KARTE.
Zapomniałeś dodać o obowiązkowej zgodzie na spam - więc jeśli chce żeby jego numer krążył w każdej bazie call center to faktycznie super oferta.
Użytkownik nie_lubie_jablek edytował ten post 22 grudnia 2015 - 09:16
#38
Napisano 22 grudnia 2015 - 10:23
Zapomniałeś dodać o obowiązkowej zgodzie na spam - więc jeśli chce żeby jego numer krążył w każdej bazie call center to faktycznie super oferta.
Teraz w Playu jest to samo - podczas wyboru oferty przez Internet na dole strony jest informacja, że podana cena zawiera rabat z tytułu terminowego opłacania rachunków oraz za wyrażone zgody marketingowe. Wolałbym zerwać umowę niż przedłużyć ją z takim rabatem.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#39
Napisano 22 grudnia 2015 - 10:32
Zawsze można płacić 5 czy 10 więcej. Ale to co innego ta zgoda to jest pewnie tylko dla PLAY żeby np. mogli do zadzwonić w razie jakbyś zapomniał zapłacić rachunku jak się umowa kończy itp. bez tej zgody nie mogą w ogóle do ciebie zadzwonić i każdą informację pisemnie muszą wysyłać. Numer nie jest udostępniany innym podmiotom niż Play a w Virgin mogą z nim zrobić co chcą - jednego dnia mogą dzwonić z banku innego dnia ze szkoły językowej a innego dnia z ofertą prenumeraty prezerwatyw albo podpasek. Aż boję się co będzie jak Virgin się zawinie od nas co będzie dopiero z tymi numerami się działo.
#40
Napisano 24 stycznia 2016 - 21:58
Ta dodatkowa opłata marketingowa to ściema. W Orange dopłacam 5 zł i tylko Orange milczy reszta czyli banki, sklepy i inne wydzwaniają.Trochę musiałem kulturalnie ich spławiać i teraz cisza. Bym wiedział, ze to kupiłbym sobie whisky niż dał zarobić Orange. NIE POLECAM tej opcji u tego operatora.
Dużo ich było ale te ostatnie to: LG 9->SAMSUNG GALAXY S4->NOKIA LUMIA 735->IP5
#41
Napisano 30 stycznia 2016 - 12:47
W Virgin jedynym SMS-m jaki otrzymuję jest SMS na trzy dni przed końcem ważności pakietu, i żadnego nękania SMS-ami firm obcych. Jeżeli Virgin będzie kończyć działalność na pewno będzie powiadomienie o tym i czas na przeniesienie numeru.
MacBook Pro 13 2017, iPhone 7
#42
Napisano 30 stycznia 2016 - 13:41
Wracając do pytania postawionego w tytule tematu.
Jestem w Virgin Mobile od ponad 6 m-cy. Obecnie płacę 29 zł miesięcznie i mam nielimitowane rozmowy na numery komórkowe, SMS-y i do tego pakiet 4 GB. Do tej pory było to 5 GB, ale promocja zaraz się kończy, dlatego od razu piszę o 4 GB.
Konkurencją dla nich może okazać się Orange. Za 28 zł dostajemy nielimitowane rozmowy do wszystkich (komórki i stacjonarne), nielimitowane SMS-y i pakiet 8 GB. Teoretycznie nie ma się nad czym zastanawiać, sam miałem do nich przejść, ale...
No właśnie. Poza ofertą liczy się też obsługa klienta i fachowość. Virgin jest pod tym względem SUPER. Kontaktowałem się z nimi wiele razy i zawsze wiedzieli o co pytam, szybko odpowiadali, tłumaczyli - widać, że wiedzą o co chodzi. Odpisują na maile, odbierają dość szybko telefon i nawet na Twitterze można z nimi swobodnie porozmawiać. Przejście do nich załatwiłem listownie - najpierw przysłali mi wniosek, potem kartę, wszystko na ich koszt. Nie musiałem wychodzić z domu i już byłem w Virgin.
Orange? Orange to pod tym względem tra-ge-dia. Z jednym pytaniem dzwoniłem do nich trzy razy i za każdym razem dostałem inną odpowiedź. Konsultanci myślą, kombinują, czytają w międzyczasie regulaminy - łatwo wyczuć brak wiedzy. Na stronie internetowej oferta została opisana jeszcze inaczej, co dało mi już 4 odpowiedzi na moje pytanie. Wczoraj poszedłem do salonu i otrzymałem jeszcze inną odpowiedź i już zgłupiałem. Co więcej, pracownica salonu nawet nie wiedziała, że mają taką ofertę.
Podsumowując - choćby oferta w Orange była dwukrotnie lepsza, wolę zostać w Virgin...
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#43
Napisano 30 stycznia 2016 - 15:45
...i niby prepaid wygrywa? Hmmm.
Dużo ich było ale te ostatnie to: LG 9->SAMSUNG GALAXY S4->NOKIA LUMIA 735->IP5
#44
Napisano 30 stycznia 2016 - 17:35
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#45
Napisano 31 stycznia 2016 - 16:54
Orange na kartę ma bez limitu do wszystkich za 30zł, a za 35 masz bez limitu i 6GB internet. Virgin ma lepszą ofertę.....
#46
Napisano 31 stycznia 2016 - 18:08
Orange na kartę ma bez limitu do wszystkich za 30zł, a za 35 masz bez limitu i 6GB internet. Virgin ma lepszą ofertę.....
Tak jak kolega @dliwski napisał, kontakt z orange a kontakt z virgin to dwa różne światy. Dla jednych ważniejsze jest podejście do klienta a dla innych pare zł. Zadzwoń do orange coś się dowiedzieć - po pierwsze musisz się przebić przez dziesiątki pytań, żeby skierowali Cie do odpowiedniego "specjalisty", który i tak Ci powie, że źle się połączyłeś. Dzwoniąc do orange, nie "stałem w kolejce" krócej niż 5 min ... W virgin dzwonisz na DARMOWY nr, łączony jesteś z pierwszym wolnym konsultantem i Twoja sprawa jest załatwiona od razu. Dzwoniąc do nich nie poczekasz dłużej niż 2min na połączenie (przynajmniej w moim wypadku).
W końcu się dorasta do stanu: podejście do klienta > zł
Pozdrawiam.
#47
Napisano 31 stycznia 2016 - 18:17
Porównaj ilość aktywnych kart SIM w Orange i Virgin to poznasz odpowiedź skąd takie czasy oczekiwania. Nigdy na infolinii Orange nie czekałem dłużej niż 2 minuty i każdą sprawę załatwiłem bez większego problemu. Nawet zdjęcie simlocka z zakupionego iPhone'a.
#48
Napisano 31 stycznia 2016 - 19:49
Orange na kartę ma bez limitu do wszystkich za 30zł, a za 35 masz bez limitu i 6GB internet. Virgin ma lepszą ofertę.....
Orange na kartę ma rozmowy i SMS-y bez limitu + 8 GB za 28 zł. Wiem, bo sprawdzałem.
Użytkownik dliwski edytował ten post 31 stycznia 2016 - 19:49
MacBook Pro (13-calowy, 2017 r.)
iPhone 14 Pro
#49
Napisano 31 stycznia 2016 - 19:59
Porównaj ilość aktywnych kart SIM w Orange i Virgin to poznasz odpowiedź skąd takie czasy oczekiwania. Nigdy na infolinii Orange nie czekałem dłużej niż 2 minuty i każdą sprawę załatwiłem bez większego problemu. Nawet zdjęcie simlocka z zakupionego iPhone'a.
A co mnie (jako klienta) interesuje ile ma aktywnych kart SIM? Może akurat trafiasz na ogarniętych ludzi. Osobiście mam nie najlepsze zdanie jeśli chodzi o konsultantów orange.
#50
Napisano 31 stycznia 2016 - 20:05
Orange na kartę ma rozmowy i SMS-y bez limitu + 8 GB za 28 zł. Wiem, bo sprawdzałem.
Możesz powiedzieć jak te ofertę odnaleźć ?????
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych