

Infolinia Apple Care- wasze opinie
#1
Napisano 29 marca 2014 - 09:11

#2
Napisano 29 marca 2014 - 10:26
#3
Napisano 30 marca 2014 - 20:50
#4
Napisano 05 grudnia 2014 - 21:48
#5
Napisano 05 grudnia 2014 - 21:58
Miłych ludzi i ich gadek mam całą szafę. Sam tez umiem być miły. Problemu żadnego nie rozwiązali, choć rzeczywiście są bardzo mili
Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11
#6
Napisano 05 grudnia 2014 - 22:45
Infolinia jest bardzo miała. Nigdy nie miałem problemu, nawet jak mnie rozłączyło to po chwili dzownili i załatwiali.
Raz chyba mała niekompetencja merytoryczna ale tak to super.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#7
Napisano 07 grudnia 2014 - 00:36
Są w porządku. Mi ostatnio bardzo pomogli. Mianowicie mój iPhone 5S (uznał że czas na rozklejenie ) i ekran rozkleił się mniej więcej po środku przy lewej krawędzi szkła. Wysłałem telefon do Cortlandu - technik uznał że usterka nie istnieje. Więc wysłałem drugi raz (zresztą na zlecenie infolinii Apple'a właśnie) - dostałem odpowiedź że telefon był konsultowany z producentem (jak się później dowiedziałem, od człowieka z AppleCare, dostali zdjęcia i filmy obrazujące usterkę na których rzeczywiście nic niby nie było widać i Apple nie pozwoliło na wymianę) - telefon odesłany do mnie wciąż nie naprawiony i całe plecki telefonu były zalane w jakimś kleju. Zgłosiłem więc reklamacje do Cortlandu - na odpowiedź czekam do dziś.
Wkur***em się więc i zgłosiłem całą sprawę do Apple, oni kazali mi wysłać (do nich) film obrazujący usterkę i zdjęcie telefonu w jakim stanie wrócił z serwisu. I za 2 dni dostałem od nich telefon że po zapoznaniu się z dowodami jakie wysłałem im, telefon jest uszkodzony i kwalifikuje się do natychmiastowej naprawy / wymiany. Napisali mi że mam wysłać iPhone'a ponownie do serwisu, a oni już wysyłają pismo że telefon ma zostać wymieniony. Reasumując gdyby nie oni to został bym z uszkodzonym telefonem i klejem na pleckach całych (telefon wymieniony już 4 dni temu a na reklamacje nie odpowiedzieli - mija 4 tydzień).
Użytkownik SeNuke edytował ten post 07 grudnia 2014 - 00:37
iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16 / Apple Watch Series 6 44mm Blue watchOS 9
Game Center: .::.Mike.::.
#8
Napisano 14 stycznia 2015 - 22:45
Bardzo mili i ogarnięci ludzie tam pracują. Niestety ja miałem problem z infolinią.
Linia była bardzo obciążona. Gdy wybrałem temat rozmowy po prostu rozłączało i kazano mi oddzwonić za 15 minut (dodzwoniłem się po 20 telefonach). Sprawdziłoby się tutaj rozwiązanie z kolejką (Jestes 2748 w kolejce. Przewidywany czas oczekiwania 20 minut). Ułatwiłoby to dodzwonienie się.
#9
Napisano 15 stycznia 2015 - 08:09
Linia była bardzo obciążona. Gdy wybrałem temat rozmowy po prostu rozłączało i kazano mi oddzwonić za 15 minut (dodzwoniłem się po 20 telefonach). Sprawdziłoby się tutaj rozwiązanie z kolejką (Jestes 2748 w kolejce. Przewidywany czas oczekiwania 20 minut). Ułatwiłoby to dodzwonienie się.
W takiej sytuacjach, poprzez https://getsupport.apple.com możesz zamówić rozmowę zwrotną na konkretną godzinę. Dodatkowo, jeżeli Twój sprzęt jest zarejestrowany, będziesz mógł wskazać czego dotyczy problem. Osoba która oddzwoni będzie wstępnie zorientowana w sprawie. A Ty nie będziesz musiał podawać numeru seryjnego urządzenia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych