Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Infolinia Apple Care- wasze opinie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jasiex16

Jasiex16
  • 129 postów
  • SkądPolska

Napisano 29 marca 2014 - 09:11

Cześć, Chciałem się dowiedzieć jakie są wasze opinie na temat wsparcia telefonicznego Apple (008004411875) Kontaktowałem się w ciągu minionego roku z 7 razy i według mnie można uzyskać rzeczową pomoc techniczną. Uważam, że pracują tam mili ludzie, którzy praktycznie pomogli mi rozwiązać każdy problem. A co wy sądzicie o wsparciu? Jakie są wasze uwagi? Może ktoś z was pracuję tam (Cork,Holly Hill) ? i powiedziałby co nie co :) Pozdrawiam, Jan

#2 Michasss8

Michasss8
  • 1 515 postów
  • SkądLeszno

Napisano 29 marca 2014 - 10:26

Raz dzwoniłem z bardzo miłym Panem gadałem. Niestety nie mógł mi pomóc załatwić mój problem, ale było widać, że ma sporą wiedzę. Pozdrawiam

#3 bar-trek

bar-trek
  • 6 147 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 30 marca 2014 - 20:50

Mam podobne zdanie co Michasss8. Kilka razy dzwoniłem do nich i widać, że osoby, które tam pracują mają widzę. Dodatkowo są przemiłe. Zwykle nie udawało się rozwiązać mojego problemu telefonicznie.

#4 meethxd

meethxd
  • 8 postów

Napisano 05 grudnia 2014 - 21:48

Infolina jest w Niemczech a nie w Irlandii

#5 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 141 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 grudnia 2014 - 21:58

Miłych ludzi i ich gadek mam całą szafę. Sam tez umiem być miły. Problemu żadnego nie rozwiązali, choć rzeczywiście są bardzo mili :P


MBP / Xs Max / Surface GO

 


#6 zakino

zakino


  • 10 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań/Inowrocław

Napisano 05 grudnia 2014 - 22:45

Infolinia jest bardzo miała. Nigdy nie miałem problemu, nawet jak mnie rozłączyło to po chwili dzownili i załatwiali.

 

Raz chyba mała niekompetencja merytoryczna ale tak to super.


NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.

Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4


#7 SeNuke

SeNuke
  • 751 postów

Napisano 07 grudnia 2014 - 00:36

Są w porządku. Mi ostatnio bardzo pomogli. Mianowicie mój iPhone 5S (uznał że czas na rozklejenie :D) i ekran rozkleił się mniej więcej po środku przy lewej krawędzi szkła. Wysłałem telefon do Cortlandu - technik uznał że usterka nie istnieje. Więc wysłałem drugi raz (zresztą na zlecenie infolinii Apple'a właśnie) - dostałem odpowiedź że telefon był konsultowany z producentem (jak się później dowiedziałem, od człowieka z AppleCare, dostali zdjęcia i filmy obrazujące usterkę na których rzeczywiście nic niby nie było widać i Apple nie pozwoliło na wymianę) - telefon odesłany do mnie wciąż nie naprawiony i całe plecki telefonu były zalane w jakimś kleju. Zgłosiłem więc reklamacje do Cortlandu - na odpowiedź czekam do dziś.

Wkur***em się więc i zgłosiłem całą sprawę do Apple, oni kazali mi wysłać (do nich) film obrazujący usterkę i zdjęcie telefonu w jakim stanie wrócił z serwisu. I za 2 dni dostałem od nich telefon że po zapoznaniu się z dowodami jakie wysłałem im, telefon jest uszkodzony i kwalifikuje się do natychmiastowej naprawy / wymiany. Napisali mi że mam wysłać iPhone'a ponownie do serwisu, a oni już wysyłają pismo że telefon ma zostać wymieniony. Reasumując gdyby nie oni to został bym z uszkodzonym telefonem i klejem na pleckach całych (telefon wymieniony już 4 dni temu a na reklamacje nie odpowiedzieli - mija 4 tydzień).


Użytkownik SeNuke edytował ten post 07 grudnia 2014 - 00:37

iPhone XS Max 256GB Space Gray iOS 12 / Apple Watch Series 3 42mm Space Gray watchOS 5
Game Center: .::.Mike.::.

#8 Wujek

Wujek
  • 56 postów

Napisano 14 stycznia 2015 - 22:45

Bardzo mili i ogarnięci ludzie tam pracują. Niestety ja miałem problem z infolinią.

 

Linia była bardzo obciążona. Gdy wybrałem temat rozmowy po prostu rozłączało i kazano mi oddzwonić za 15 minut (dodzwoniłem się po 20 telefonach). Sprawdziłoby się tutaj rozwiązanie z kolejką (Jestes 2748 w kolejce. Przewidywany czas oczekiwania 20 minut). Ułatwiłoby to dodzwonienie się.


Laptop: MBA 13'' Mid 2013 Telefon iPhone 5 32GB

#9 Duke123

Duke123
  • 387 postów

Napisano 15 stycznia 2015 - 08:09

Linia była bardzo obciążona. Gdy wybrałem temat rozmowy po prostu rozłączało i kazano mi oddzwonić za 15 minut (dodzwoniłem się po 20 telefonach). Sprawdziłoby się tutaj rozwiązanie z kolejką (Jestes 2748 w kolejce. Przewidywany czas oczekiwania 20 minut). Ułatwiłoby to dodzwonienie się.

 

W takiej sytuacjach, poprzez https://getsupport.apple.com możesz zamówić rozmowę zwrotną na konkretną godzinę. Dodatkowo, jeżeli Twój sprzęt jest zarejestrowany, będziesz mógł wskazać czego dotyczy problem. Osoba która oddzwoni będzie wstępnie zorientowana w sprawie. A Ty nie będziesz musiał podawać numeru seryjnego urządzenia.  






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych