Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Odklejający się wyświetlacz i inne....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#26 Deivid2084

Deivid2084
  • 125 postów

Napisano 16 sierpnia 2014 - 10:15

Miałem ten sam problem. Mi jakos uznali na gwarancji. Nie ma co się bać refurbished co miało się w nim zepsuć to już sie zepsuło.

#27 Nevetny

Nevetny
  • 30 postów

Napisano 16 sierpnia 2014 - 11:44

Mam ten sam problem co Wy. Zastanawiam się czy jest sens oddawać go na gwarancje. Piszecie, że problem pojawia się ponownie nawet w wymienionych telefonach.


Ja bym wymienił na Twoim miejscu. Ten problem pojawia się sporadycznie. Mi objawił się w iPhone 5C (mam wrażenie że dopiero po upadku), iMad bez problemu przyjął gwarancję.

#28 Bartek88k

Bartek88k
  • 241 postów

Napisano 19 sierpnia 2014 - 15:22

Czy przy wymianie gwarancyjnej mogę poprosić o zmianę koloru telefonu? Bo trochę żałuje, że czarnego nie wziąłem.

#29 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 sierpnia 2014 - 15:39

Nie można wymienić koloru

#30 gentelman

gentelman
  • 452 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 20 sierpnia 2014 - 09:17

Czesc, u mnie rowniez sie ruszal wyswietlacz. Wymiana bez problemu.

#31 Emerald

Emerald
  • 36 postów

Napisano 20 sierpnia 2014 - 17:25

Dziś zauważyłem, że mój wyświetlacz też delikatnie klika w górnej, lewej części, ale znacznie delikatniej niż na tym filmiku i słyszę to dopiero po przyłożeniu do ucha. Zabawne, bo czytałem o tym problemie z tydzień temu i już wtedy sprawdzałem u siebie i nic nie słyszałem. Szczerze mówiąc boję się wymieniać, bo telefon ma nie spełna miesiąc, działa idealnie, no i bateria ładnie trzyma. A tak to mogą mi dać jakiegoś "podejrzanego" refuba.

#32 timonek21

timonek21
  • 31 postów

Napisano 20 sierpnia 2014 - 19:35

Ja swojego Ip5 z "klikającym" ekranem oddałem do Cortland i mi uznali miesiąc przed upływem gwarancji, dodałem jeszcze bad pixel, z którym się wcześniej pogodziłem, zauwazyłem go od razu po kupnie. Ale kliknięcie telefonu było słychać czasem po przyłożeniu telefonu do policzka, więc irytowało. Czekam na mojego refurba z Cortland już prawie 3 tydzień... Cały czas mnie zwodzą nowymi terminami tragedia, a to że to przez długi weekend, a to że mój telefon jest w Gdańsku i muszą go przysłać...

#33 Emerald

Emerald
  • 36 postów

Napisano 20 sierpnia 2014 - 19:57

Mój słychać bardzo delikatnie jak uciskam palcami przy uchu, nie tak jak w tym filmiku. Zapewne nawet bym się tego nie dopatrzył, bo nie ma o tym mowy przy normalnym użytkowaniu, żeby coś mi się uginało. Dlatego chyba przymknę na to oko, bo jak czytam ile ludzie mają ceregieli z tymi wymianami, czekaniem i martwieniem się jeszcze, czy nie dostaną porysowanego telefonu. Nie mogę na nic narzekać generalnie.

#34 Bartek88k

Bartek88k
  • 241 postów

Napisano 14 września 2014 - 20:37

Jak wyglada procedura wymiany gwarancyjnej? Gdzie muszę zadzwonić? Ile to trwa? iPhone kupiłem w AOS.

#35 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 września 2014 - 21:54

Jak wyglada procedura wymiany gwarancyjnej? Gdzie muszę zadzwonić? Ile to trwa? iPhone kupiłem w AOS.


Wyszukiwarka się popsuła czy jak? Ile można!

#36 Bartek Olszewski

Bartek Olszewski
  • 29 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 04 lutego 2015 - 18:54

Odkopuje temat. Mój znajomy ma do sprzedania 5S z opisanym przez Was problemem. Zapytam zapobiegawczo. Jesli telefon nie ma gwarancji to czy jest jakaś inna forma naprawy?

#37 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 04 lutego 2015 - 20:31

Sklejenie lub wymiana ekranu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#38 Bartek Olszewski

Bartek Olszewski
  • 29 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2015 - 00:45

Ok a co z Touch ID? Bez problemu się przełoży?

#39 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 05 lutego 2015 - 00:51

Nie, TouchID nie ma możliwości przełożyć. Jest parowane z konkretnym urządzeniem.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#40 Bartek Olszewski

Bartek Olszewski
  • 29 postów
  • SkądŁódź, Poland, Poland

Napisano 05 lutego 2015 - 01:11

Czytałem, że TOUCH ID przypisane jest do danej płyty głównej, więc w jaki sposób to sparować?

#41 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 lutego 2015 - 09:36

Nie da się. Musisz kupić nowego iPhona jeśli chcesz TouchID.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#42 Burczyk

Burczyk
  • 662 postów

Napisano 01 kwietnia 2016 - 23:28

Ja mam to samo w iPhone 5 i nie wiem co robić. Spróbuje dać do jakiegoś serwisu komórkowego, bo telefon z 2012 wiec juz po gwarancji...

#43 pajrat

pajrat
  • 12 postów

Napisano 12 października 2016 - 10:37

Witam serdecznie

Sorki za odkopanie tematu, ale problem mam ten sam.

Ekran w 5s delikatnie "klika" na jednym z boków oraz unosi sie delikatnie .

 Czy oddać tel gdzieś na serwis,  czy użytkować aż padnie całkiem a może będzie tak działać latami i nic się więcej nie stanie? 

Może  ktoś próbował naprawiać ten problem po gwarancji i wie jakie są koszta i efekty naprawy?

Szkoda mi wymieniać cały ekran, zawsze folia na nim była nie ma nawet małej ryski.



#44 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 października 2016 - 11:10

Można wymienić samą ramkę, u nas na przykład kleimy nową ramkę na maszynie jak w fabryce i to się przynajmniej trzyma. Zwykłe podklejanie nie ma sensu.

Jeśli nie przeszkadza Ci to, że ekran się rusza to nie trzeba tego naprawiać, generalnie to nic więcej się od tego nie stanie, najwyżej przednia kamera zajdzie kurzem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych