
Uszkodzony nowy iPad Air
#1
Posted 04 December 2013 - 13:36
#2
Posted 04 December 2013 - 13:44
#3
Posted 04 December 2013 - 13:51
#4
Posted 04 December 2013 - 13:53
#5
Posted 04 December 2013 - 13:53
Jak kupiłeś w internecie to muszą Ci przyjąć zwrot jako niezgodność z umową, takie jest prawo w Polsce i UE. Po drugie kłania się kupowanie w Euro i innych tego typu wynalazkach. Będę powtarzał aż do znudzenia. Sprzęt Apple tylko w AOS, masz 14 dni na zwrot lub wymianę i nikt nie robi problemów. A to co Ty masz się jak najbardziej zdarza, ja dostałem Aira porysowanego. Niestety ostatnio robią ten sprzęt za szybko i niedokładnie. Porysowany już pojechał i w ciągu 3 dni wyślą mi nowego, jeszcze przeprosili. Kłóć się z nimi, bo prawo jest po Twojej stronie.
Wcale nie muszą przyjmować, bo sprzęt nie jest w nienaruszonym stanie. I nieważne, że nie z winy kolegi. Odeślą mu go z powrotem na jego koszt jeszcze. Tu tylko dobra wola sprzedawcy wchodzi w grę. Na co przy Euro RTV AGD bym niestety za bardzo nie liczył.
#6
Posted 04 December 2013 - 13:53
Tak, jeszcze przy kurierze go włączyć i najlepiej odpalić kilka gier, a kurier będzie stał w drzwiach i czekał 2 godziny. A najlepiej jakby przy tym była matka, ojciec i 5 znajomych. To jest mit. Kupując przez internet obowiązuje go prawo niezgodności towaru z umową. Trzeba ich postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta, dużo sklepów mięknie przy tym argumencie. Już samo to że oferują mu 50 zł rabatu na kolejne zakupy świadczy o tym że chcą aby to u niego zostało, a oni będą się cieszyć. Trzeba się kłócić i walczyć o swoje.Przykro mi to mówić kolego, ale niewiele chyba zdziałasz. Trzeba było rozpakować przy kurierze miałbyś świadka, że iPad był uszkodzony. Teraz jest Twoje słowo przeciw ich słowu. A tak na marginesie nie lepiej było zamówić bezpośrednio w Apple Store? Ceny takie same, a tam byś nie miał najmniejszego problemu ze zwrotem.
#7
Posted 04 December 2013 - 13:56
Tak, jeszcze przy kurierze go włączyć i najlepiej odpalić kilka gier, a kurier będzie stał w drzwiach i czekał 2 godziny. A najlepiej jakby przy tym była matka, ojciec i 5 znajomych. To jest mit. Kupując przez internet obowiązuje go prawo niezgodności towaru z umową. Trzeba ich postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta, dużo sklepów mięknie przy tym argumencie. Już samo to że oferują mu 50 zł rabatu na kolejne zakupy świadczy o tym że chcą aby to u niego zostało, a oni będą się cieszyć. Trzeba się kłócić i walczyć o swoje.
Nie przesadzaj, otworzyć pudełko i zobaczyć czy cały to chyba nie taki problem?? Ja tak zawsze robię, a kuriera zasranym obowiązkiem jest czekać.
#8
Posted 04 December 2013 - 13:59
Kupując przez internet nie ma możliwości obejrzenia sprzętu, więc przysługuje mu prawo niezgodności towaru z umową, koniec kropka.Nie przesadzaj, otworzyć pudełko i zobaczyć czy cały to chyba nie taki problem?? Ja tak zawsze robię, a kuriera zasranym obowiązkiem jest czekać.
#9
Posted 04 December 2013 - 14:00
Niezgodność z umową nie ma nic wspólnego z zakupem na odległość!Tak, jeszcze przy kurierze go włączyć i najlepiej odpalić kilka gier, a kurier będzie stał w drzwiach i czekał 2 godziny. A najlepiej jakby przy tym była matka, ojciec i 5 znajomych. To jest mit. Kupując przez internet obowiązuje go prawo niezgodności towaru z umową. Trzeba ich postraszyć Rzecznikiem Praw Konsumenta, dużo sklepów mięknie przy tym argumencie. Już samo to że oferują mu 50 zł rabatu na kolejne zakupy świadczy o tym że chcą aby to u niego zostało, a oni będą się cieszyć. Trzeba się kłócić i walczyć o swoje.
Mylisz niezgodność z umową z prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Problem polega jednak na tym, że zwracany sprzęt musi być w stanie pogorszonym tylko w takim zakresie, jaki wynika z normalnego zarządu. A tutaj mamy wyraźne uszkodzenia.
#10
Posted 04 December 2013 - 14:04
#11
Posted 04 December 2013 - 14:06
#12
Posted 04 December 2013 - 14:09
O, i kolejny przypadek:
Nie daj sobie wcisnąć tego g***a.
#13
Posted 04 December 2013 - 14:10
#14
Posted 04 December 2013 - 14:11
#15
Posted 04 December 2013 - 14:13
#16
Posted 04 December 2013 - 14:14
#17
Posted 04 December 2013 - 14:17
Nie. To Ty tłumaczysz mętnie.
Odnosząc się do niniejszej sprawy - sklep na 99% odeśle stwierdzając, że towar został uszkodzony przez nabywcę. A kolega dowodu nie ma...
Zgadzam się z kolegą. Kurczę kupuje telefon, w ciągu tych 10 dni przez przypadek mi upada i tłucze się wyświetlacz. I co, oddaje bo jest niezgodny z umową?
Do tego wszystkie firmy wysyłkowe trąbią żeby sprawdzać towar przy kurierze. Czy to takie trudne?
#18
Posted 04 December 2013 - 14:18
#19
Posted 04 December 2013 - 14:21
Zwrot rozpakowanego towaru - Konsument w sieci - Prawa konsumenta - Infor.pl
Nic odkrywczego, oczywiście, że można rozpakować i wypróbować.. Ale nie myl odpakowany a MECHANICZNIE USZKODZONY.
#20
Posted 04 December 2013 - 14:23
Nigdzie nie pisałem, że nie można rozpakować. To jest akurat oczywiste. Brniesz w ślepą uliczkę i się pogrążasz.Zwrot rozpakowanego towaru - Konsument w sieci - Prawa konsumenta - Infor.pl
#21
Posted 04 December 2013 - 14:24
#22
Posted 04 December 2013 - 14:27
#23
Posted 04 December 2013 - 14:37
- - - Połączono posty - - -
Poza tym proponuję koledze zadzwonić do Euro i zadać proste pytanie:
Jak sklep może udowodnić swoją rację, skoro produkt przyjechał oryginalnie zafoliowany? Sklep w tym wypadku nie ma argumentu, bo nie jest w stanie udowodnić klientowi że wysłał mu w 100% sprawny. Nie foliowali przecież tego sprzętu w magazynie Euro.
#24
Posted 04 December 2013 - 14:41
Poza tym proponuję koledze zadzwonić do Euro i zadać proste pytanie:
Jak sklep może udowodnić swoją rację, skoro produkt przyjechał oryginalnie zafoliowany? Sklep w tym wypadku nie ma argumentu, bo nie jest w stanie udowodnić klientowi że wysłał mu w 100% sprawny. Nie foliowali przecież tego sprzętu w magazynie Euro.
To oni mu zadadzą pytanie, a jak pan udowodni, że on taki był po wyjęciu z pudełka, a nie upuścił go pan podczas użytkowania?Na 100 iPadów zafoliowanych w pudełkach co jest bardziej prawdopodobne? Że cały, czy uszkodzony?
#25
Posted 04 December 2013 - 15:00
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users