iPhone 5s wymiana na nowy
#26
Napisano 04 grudnia 2013 - 15:47
#27
Napisano 04 grudnia 2013 - 20:12
#28
Napisano 05 grudnia 2013 - 07:14
#29
Napisano 05 grudnia 2013 - 08:16
#30
Napisano 05 grudnia 2013 - 10:16
o jeśli przykładowo walnie mi 5S to idę do salonu sieci z której jest faktura, mówię o co chodzi, a oni wysyłają bez żadnych problemów i czekam na odp serwisu?
Wysyłasz sam do serwisu, bo salon odpowie osobie na fakturze a nie Tobie. Byłem świadkiem takich przypadków.
Na niezgodność towaru z umową mogę się powołać czy nie?
Jeżeli widniejesz na fakturze zakupu wystawionej przez salon to tak, w innym przypadku nie.
#31
Napisano 05 grudnia 2013 - 13:55
#32
Napisano 06 grudnia 2013 - 02:32
Witam,
Powyżej macie link do artykułu w sprawie gwarancji Apple
"W ostatnich latach Apple musiało zmierzyć się z zarzutami nierzetelnego informowania o swoim programie AppleCare. Komisja Europejska, urzędy ochrony konsumentów w kilku europejskich krajach, a także niektóre organizacje konsumenckie były zdania, że Apple wprowadza swoich klientów w błąd, wywołując wrażenie, że przysługuje im wyłącznie roczna ochrona gwarancyjna. A wszystko po to, aby nakłonić ich do kupowania AppleCare.
Zarzuty wobec Apple
Oskarżenia pojawiły się we Włoszech, Portugalii, Luksemburgu, Belgii i Niemczech. Według nich Apple niedostatecznie wyraźnie informowała swoich klientów na terenie Unii Europejskiej o przysługującej im dwuletniej ochronie na wypadek wad zakupionych urządzeń. A wszystko po to, aby sprzedawać im swoje usługi serwisowe w ramach dwu lub trzyletniego programu o nazwie „AppleCare Protection Plan”. W konsekwencji w niektórych krajach wszczęte zostały postępowania przeciwko Apple. ..."
#33
Napisano 06 grudnia 2013 - 07:29
#34
Napisano 06 grudnia 2013 - 10:02
Jak mam brać iPhone'a to gdzie lepiej, Cortland czy iSpot?
AOS najlepiej, kup sobie moze co innego a nie iphone'a bo za bardzo to wszystko przeżywasz, a to staję się niebezpieczne
#35
Napisano 06 grudnia 2013 - 11:34
Idąc Twoim tokiem myślenia nie mam gwarancji... A normnie jest idąc do punktu z faktura jako dowód zakupu. Tak samo miałem z iphpne 4 kupiłem od kogoś kto wziął z T mobile i w 10 miesiącu oddałem i dostałem nowy telefon.
Gwarancje masz od Apple rok od chwili zakupu. JA bym Ci radził załatwić tę wymianę w Apple Store najbliżej Ciebie np w Berlinie. Wymiana od ręki. Nie licz, że dostaniesz nowy egzemplarz w tej sytuacji, obawiam się, że zawsze będzie to refurb co wcale nie znaczy, że będzie gorszy niż nowy. Mam doświadczenie z refurbami - niestety zdarza się, że też się psują ale są od ręki wymieniane wtedy. Co prawda przy dużej odległości od Apple Store to troche nieporęczne ale z drugiej strony masz telefon od ręki bez pytań (pytanie jest konkretnie jedno - o apple id :-) )
Najpierw jednak trzeba tam się dodzwonić i dowiedzić czy mają Twój model *na stanie*.
#36
Napisano 06 grudnia 2013 - 11:39
#37
Napisano 06 grudnia 2013 - 11:46
Dlaczego tak mało osób korzysta z ustawy konsumenckiej? Daje ona większe możliwości niż sama gwarancja, która jak wiemy, określana jest przez producenta.
Kolega kupił prywatnie z drugiej ręki.
#38
Napisano 06 grudnia 2013 - 12:55
http://imagazine.pl/2013/12/05/gwarancja-applecare-i-kontrowersje/#more-41623
Witam,
Powyżej macie link do artykułu w sprawie gwarancji Apple
Trudno poważnie potraktować artykuł, który myli pojęcia gwarancja i niezgodność towaru z umową, oba nazywając mylnie gwarancją.
- - - Połączono posty - - -
Dlaczego tak mało osób korzysta z ustawy konsumenckiej? Daje ona większe możliwości niż sama gwarancja, która jak wiemy, określana jest przez producenta.
Oczywiście, że daje większe możliwości, ale przez pierwsze 6 miesięcy, później praktycznie jest ciężko cokolwiek wywalczyć.
#39
Napisano 06 grudnia 2013 - 13:11
#40
Napisano 06 grudnia 2013 - 13:54
@OleYek
Zawsze lepiej niż gwarancja Apple. Po wymianie otrzymujesz kolejne sześć miesięcy na działania
Tylko najczęściej sprzęt siada po upływie tych 6ciu miesięcy...
#41
Napisano 06 grudnia 2013 - 13:58
#42
Napisano 06 grudnia 2013 - 14:02
#43
Napisano 06 grudnia 2013 - 14:04
Czyli jak kupię w iSpot, Cortland czy też z punktu GSM to i tak dostanę refurba?
Czy chodzi Ci o to, że jak kupisz nowy iPhone, który się sam z siebie popsuje i pójdziesz go wymienić to czy dostaniesz inny naprawiony?
Z opisów wiem, że może być różnie - naprawią Twój, dadzą Ci inny naprawiony - nie słyszałem, żeby ktoś dostał nowy zafoliowany w sytuacji wady fabrycznej.
Dodatkowo zdaje się, że trzeba oddać z pudełkiem i czekać tydzień - dwa. W Apple Store nie trzeba pudełka, wymiana od ręki. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie tak i w Polsce.
Aha, gwarancja po wymianie w AS jest 90 dni.
#44
Napisano 06 grudnia 2013 - 14:10
#45
Napisano 06 grudnia 2013 - 17:30
To dlaczego w Cortland powiedzieli mi, że jest przygotowana pula nowych telefonów na wymianę jak mojego nie da się naprawić?
Bo chcą, żebyś kupił.
#46
Napisano 06 grudnia 2013 - 17:47
#47
Napisano 06 grudnia 2013 - 17:56
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych