iPhone 5s wymiana na nowy
#1
Napisano 18 listopada 2013 - 12:53
#2
Napisano 18 listopada 2013 - 13:34
#3
Napisano 18 listopada 2013 - 13:46
#4
Napisano 18 listopada 2013 - 13:48
#5
Napisano 18 listopada 2013 - 14:03
#6
Napisano 18 listopada 2013 - 14:10
#7
Napisano 18 listopada 2013 - 14:34
#8
Napisano 18 listopada 2013 - 14:46
#9
Napisano 18 listopada 2013 - 14:59
#10
Napisano 18 listopada 2013 - 15:08
#11
Napisano 18 listopada 2013 - 15:15
Idąc Twoim tokiem myślenia nie mam gwarancji... A normnie jest idąc do punktu z faktura jako dowód zakupu. Tak samo miałem z iphpne 4 kupiłem od kogoś kto wziął z T mobile i w 10 miesiącu oddałem i dostałem nowy telefon.
Po pierwsze nie mój tok rozumowania, tylko ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, to jeżeli się tyczy niezgodności oraz kodeks cywilny jeżeli się tyczy rękojmi.
Po drugie o gwarancji nic nie pisałem, gwarancja nie jest regulowana prawnie a jest to wewnętrzne ustalenie producenta i to on decyduje o tym jak wygląda gwarancja i gwarancja dotyczy (w przeciwieństwie do rękojmi i niezgodności) fizycznie urządzenia a nie stron transakcji.
Polecam lekturę k.c. zanim następnym razem zaczniesz polemikę na ten temat.
#12
Napisano 18 listopada 2013 - 15:17
Chciałem tylko zauważyć, że jeżeli pytający kupił telefon z drugiej ręki, to ani niezgodność, anie rękojmia nie obowiązują już. Rękojmia oraz niezgodność towaru z umową dotyczy tylko sprzedawcy i nabywcy, autor pytania nie jest nabywcą w świetle przepisów, bo to nie on kupił od T-Mobile i nie on widnieje na fakturze zakupu, w związku z tym nie jest stroną i nie może skorzystać z tych uprawnień, ponieważ one przy sprzedaży nie przechodzą na kolejnego nabywcę. Natomiast może skorzystać z rękojmi w stosunku od osoby od której go kupił.
Zgadza się, jednak zawsze może dogadać się z osobą, która zakupiła telefon od T-Mobile - będzie łatwiej. Już to przerabiałem
@tomciopaluch123
Masz gwarancję, wystarczy faktura od T-Mobile.
#13
Napisano 18 listopada 2013 - 15:25
Zgadza się, jednak zawsze może dogadać się z osobą, która zakupiła telefon od T-Mobile - będzie łatwiej. Już to przerabiałem
Oczywiście, że można się dogadać, ale nie zawsze jest to możliwe, więc dobrze, żeby autor miał pojęcie, że jeżeli nie jest to zaprzyjaźniona firma, to poza gwarancją nic mu nie zostało.
#14
Napisano 18 listopada 2013 - 16:00
#15
Napisano 18 listopada 2013 - 20:14
#16
Napisano 18 listopada 2013 - 20:24
Kupiłem swojego iphona 5 z drugiej ręki, 2 tygodnie temu oddawałem go na gwarancję z tytułu niezgodności towaru z umową do orange i nie robili z tym żadnych problemów
Jednym robią innym nie, wszystko zależy od tego jak salon jest wyedukowany. Mogą też nie robić bo i tak wysłali do Regenersis i dostaniesz refurba, więc ium wszystko jedno.
#17
Napisano 18 listopada 2013 - 20:27
#18
Napisano 18 listopada 2013 - 21:04
#19
Napisano 18 listopada 2013 - 21:06
Oczywiście niezgodność, ale i tak nie ma innej opcji, bo w przypadku sprzedaży iphonów przez operatora, apple umywa ręce i nie daje żadnej gwarancji.
Ciekawe, a Regenersis za darmo w ramach wolontariatu naprawia?
#20
Napisano 18 listopada 2013 - 21:08
#21
Napisano 18 listopada 2013 - 21:11
Regenersis nie naprawia, tylko diagnozuje telefony.
I wymieniają na refurby w ramach wolontariatu? Nie łap za słówka tylko odpowiedz na pytanie.
- - - Połączono posty - - -
I jeszcze powiedz w takim razie czemu jednak strona Apple twierdzi, że mój telefon kupiony u Operatora jest objęty gwarancją Apple?
#22
Napisano 18 listopada 2013 - 21:20
#23
Napisano 18 listopada 2013 - 21:24
#24
Napisano 18 listopada 2013 - 21:26
#25
Napisano 18 listopada 2013 - 23:13
Tak, chyba że oddasz za granicą, to wtedy możesz oddać do apple store.
To się zdecyduj, jeżeli Apple nie daje gwarancji to jakim cudem wymienia w Apple Store. Sam się plączesz w tym co mówisz.
- - - Połączono posty - - -
To dlaczego nie mogę oddać telefonu kupionego u operatora do autoryzowanego serwisu Apple? Jeśli Apple oferowałoby gwarancję to mógłbym to zrobić, prawda?
A Regenersis to niby jaki jest serwis? Przecież oni mają autoryzację Apple. To do jakiego serwisu musisz oddać telefon wynika z tego, jak Apple sobie to ustali a jako gwarant może ustalić jak chce i tak ustalił. Ciekawe w takim razie w jaki sposób wymieniłem uszkodzony telefon z Orange w Apple Store w Barcelonie, jeżeli Apple nie dał na niego gwarancji.
Poza tym, do iPhone'a miałem dołączona informację, z której jasno wynikało, że Apple nie oferuje gwarancji na telefon i jedyna możliwość reklamacji jest u operatora poprzez niezgodność towaru z umową.
Pokaż proszę tę kartkę. I od jakiego operatora?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych