heh ... nie wiedzialem ze i tu poruszy sie temat "Wieslawa"
postaram sie pokrotce odpoweidziec na wszystkie zarzuty itp.
najczesciej pojawiajacym sie jest chyba zbyt dlugie ladowanie lokacji... rzeczywiscie troche to trwa, ale przy patchu ktory wyszedl tuz przed swietami (1.1.2) jest o niebo lepiej. staralismy sie skrocic to jak sie tylko da. wg naszych testow na niektorych konfiguracjach sprzetowych poprawa jest do prawie 60% wiec to rewelacyjny wynik.
"kamera na kiju" - jest to najprowdopodobniej ladowania sie textur, spowodowany zbyt mala iloscia ramu. chyba nie myslicie ze takie cos przeszloby i nie zrobilibysmy nic zeby to naprawic. wszystko zalezy jeszcze na ktorej kamerze grasz;>
ilosc modeli - ozz: w grze jest ponad 130modeli postaci (NPC +Common) + ponad 70modeli potworow. .. tak mi sie przypomina wlasnie... dla ciekawosctki moge powiedziec ze proces produkcyjny jednego modelu trwa min 3tygodnie (rysunki koncepcyjne, model lowpoli, oskinowanie i otexturowanie). przy ciezszych modelach siega to nawet miesiaca. np Geralt robiony byl przez ponad 2miesiace i nie licze tu fazy koncepcyjnej.
przekompilowanie wieslawa na macOs wcale nie jest takie proste jakby moglo sie wydawaj.. a przede wszystkim nieoplacalne marketingowo... niestety;)
premiera konsolowa Wiedzmina ...

slezdzcie uwaznie
The Witcher Official Website 
prace trwaja dosc zawziecie wiec kto wie kto wie... ;
jesli ktosby mial jeszcze jakies pytanka chetnie odpowiem;)
pozdrawienia od RED'owca;)