Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

The Witcher ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#76 Gość_tygrysio_*

Gość_tygrysio_*

Napisano 30 stycznia 2008 - 21:03

mnie gra wciagnela maxymalnei czesto o 3-4 nad ranem zastanawialem sie czy isc spac czy grac do 7 i odrazu wybierac sie do pracy bez snu ... trudno bylo sie oderwac . teraz robie przerwe . ale przejde ja jeszcze raz z przyjemnoscia !

na minus to ladowanie lokacji co chwile i powtarzajacy sie wyglad postaci

ale to jedna z lepszych gier w jakie grałem

p.s. mialem raz zabawna sytuacje siedziałem sobie pykajac w wiedzmina na lapie . podchodzi koles i mowi oo wiedzmin . po paru sekundach wybałuszył oczy i krzyknął NA LAPTOPIE !!! :)


W końcu nie byle laptop :) Droższy niż MacPro :D

#77 pchlaa

pchlaa
  • 49 postów

Napisano 31 stycznia 2008 - 10:11

heh ... nie wiedzialem ze i tu poruszy sie temat "Wieslawa"

postaram sie pokrotce odpoweidziec na wszystkie zarzuty itp.
najczesciej pojawiajacym sie jest chyba zbyt dlugie ladowanie lokacji... rzeczywiscie troche to trwa, ale przy patchu ktory wyszedl tuz przed swietami (1.1.2) jest o niebo lepiej. staralismy sie skrocic to jak sie tylko da. wg naszych testow na niektorych konfiguracjach sprzetowych poprawa jest do prawie 60% wiec to rewelacyjny wynik.

"kamera na kiju" - jest to najprowdopodobniej ladowania sie textur, spowodowany zbyt mala iloscia ramu. chyba nie myslicie ze takie cos przeszloby i nie zrobilibysmy nic zeby to naprawic. wszystko zalezy jeszcze na ktorej kamerze grasz;>

ilosc modeli - ozz: w grze jest ponad 130modeli postaci (NPC +Common) + ponad 70modeli potworow. .. tak mi sie przypomina wlasnie... dla ciekawosctki moge powiedziec ze proces produkcyjny jednego modelu trwa min 3tygodnie (rysunki koncepcyjne, model lowpoli, oskinowanie i otexturowanie). przy ciezszych modelach siega to nawet miesiaca. np Geralt robiony byl przez ponad 2miesiace i nie licze tu fazy koncepcyjnej.

przekompilowanie wieslawa na macOs wcale nie jest takie proste jakby moglo sie wydawaj.. a przede wszystkim nieoplacalne marketingowo... niestety;)

premiera konsolowa Wiedzmina ... ;) slezdzcie uwaznie The Witcher Official Website ;) prace trwaja dosc zawziecie wiec kto wie kto wie... ;

jesli ktosby mial jeszcze jakies pytanka chetnie odpowiem;)

pozdrawienia od RED'owca;)

#78 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 31 stycznia 2008 - 11:15

@pchlaa: a przez Cedege (Cider) jakos sie nie da? Duzo wydawcow tak robi - np Heroes 5 for mac to zwykly pecetowy Heros + Cedega... Z tego co wiem teraz EA duzo sie udziela w sprawie Cidera dokladajac tam sporo swojego kodu ;)

#79 zbieraj

zbieraj
  • 1 016 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 31 stycznia 2008 - 12:10

Ja wczoraj wgrałem Wiesława na mojego MBP, którego świeżo zakupiłem i na full detalach gra się przycina. Na średnich zaś lata aż miło :)

#80 ozz

ozz
  • 1 129 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 31 stycznia 2008 - 12:24

ilosc modeli - ozz: w grze jest ponad 130modeli postaci (NPC +Common) + ponad 70modeli potworow. .. tak mi sie przypomina wlasnie... dla ciekawosctki moge powiedziec ze proces produkcyjny jednego modelu trwa min 3tygodnie (rysunki koncepcyjne, model lowpoli, oskinowanie i otexturowanie). przy ciezszych modelach siega to nawet miesiaca. np Geralt robiony byl przez ponad 2miesiace i nie licze tu fazy koncepcyjnej.

pozdrawienia od RED'owca;)


nie mówie ze to jest tragedia .. ale "kluczowe" postacie powinny byc inne choc troche :)
co do potworów to rewela . pare razy ostro oberwałem bo chcialem sie lepiej przyjrzeć im ;)

#81 pchlaa

pchlaa
  • 49 postów

Napisano 31 stycznia 2008 - 14:13

@pchlaa: a przez Cedege (Cider) jakos sie nie da? Duzo wydawcow tak robi - np Heroes 5 for mac to zwykly pecetowy Heros + Cedega...
Z tego co wiem teraz EA duzo sie udziela w sprawie Cidera dokladajac tam sporo swojego kodu ;)


co do tego to nie potrafie odpowiedziec... nie moja dzialka ;> jedak z punktu marketingowego, dla nas jakos studia dopiero startujacego w tym przeogromny developerskim swiatku jest to nieoplacalne... badzmy szczerzy..

#82 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 31 stycznia 2008 - 14:33

co do tego to nie potrafie odpowiedziec... nie moja dzialka ;> jedak z punktu marketingowego, dla nas jakos studia dopiero startujacego w tym przeogromny developerskim swiatku jest to nieoplacalne... badzmy szczerzy..


TransGaming Inc.
Z tego co tu pisza nie tracicie nic oprocz czasu na skompilowanie ;)

#83 pchlaa

pchlaa
  • 49 postów

Napisano 31 stycznia 2008 - 15:05

i co nam to da? bez przygotowan marketingowych... wytloczenia plyt, przygotowania pudelek itp itd nic to nie da;) tak samo juz dawno moznabylo odpalic wieska na x'owym devkicie;)

#84 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 31 stycznia 2008 - 18:48

No trudno... Czuje, ze w weekend zbrukam nowiutkiego iMaca softem z Redmond :(

#85 InSiDe

InSiDe
  • 115 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 stycznia 2008 - 19:09

Zainstaluj demo, poczujesz się zbrukany tylko w części :]

#86 devilia

devilia
  • 1 872 postów
  • SkądDziałdowo, PL

Napisano 01 lutego 2008 - 11:39

Nie no juz kupilem pelna - swoja droga zdzierstwo tutaj w angli - 35 funciakow w playu...

#87 RaveMan

RaveMan
  • 43 postów
  • SkądSin City

Napisano 11 października 2008 - 23:31

To nie jest do końca tylko "skompilowanie". Bierz pod uwagę, że musisz przerzucić coś, co zostało zoptymalizowane dla DX9 i linkowane z tymi bibliotekami na coś, co tego już nie obsługuje...

#88 Szarlej

Szarlej
  • 106 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 listopada 2008 - 15:49

Chcę nieco odkopać temat i zapytać... Czy ktoś próbował, albo ma pojęcie, jak by działał Wiedźmin na najnowszym Parallels 4.0? Słyszałem, że najnowszy Parallels jest niebo lepszy, ale jak jest naprawdę? Zakładam taki scenariusz: MBP 2.53+Paralllels 4.0+Wiedźmin (ze wszystkimi łatkami). Był bym wdzięczny za odzew :) Nie chciał bym instalować Windowsa via BootCamp TYLKO dla tej jednej gry. No a jako fan sagi nie mogę tego tytułu przegapić ;)

#89 Jenot

Jenot
  • 2 204 postów
  • SkądChełm

Napisano 30 listopada 2008 - 20:41

Opinie na temat nowego Parallels nie są raczej zbyt pochlebne. Nawet tu na forum kilka wątków o tym było - niestabilne i niekompatybilne. Ale może akurat z Wiedźminem zadziała. ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych