

iPad Air
#601
Napisano 07 listopada 2013 - 14:56

#602
Napisano 07 listopada 2013 - 15:04
Aktywacja to pierwsze pełne włączenie sprzętu po wyjęciu z pudełka.
Aktywacja to aktywacja i nie ma nic wspólnego z włączeniem. Można włączyć i wyłączyć bez aktywacji.
#603
Napisano 07 listopada 2013 - 16:27
#604
Napisano 07 listopada 2013 - 16:47
Dzwoniłem do Apple. Kobieta powiedziała ze musi napisać o zgodę na wymianę, ale ze nie będzie problemów. Tylko mówiła coś że wyślą jak otrzymają przesyklę ode mnie. Ciekaw jestem ile czasu zajmie im ta wysyłka.
Mam nadzieję że jak najszybciej i będę miał iPada tym razem bez wad.
W czasie rozmowy mogłeś zaznaczyć, że odeślesz w momencie kiedy dostaniesz nowy.
Ja wczoraj tak zrobiłem i nie było problemu (też wada ekranu). Twierdziła, że wyślą w ciągu 24 godzin, ale zamówienie dalej wisi z terminem realizacji 20-27.11
#605
Napisano 07 listopada 2013 - 17:34
#606
Napisano 07 listopada 2013 - 17:40
Ja składałem reklamacje we wtorek i już dzisiaj wysłano mi nowy egzemplarz przez UPS Expres.
Z tego co widzę to mój iPad leci prosto z Chin (CHENGDU, SC CN).
@konio124 to jak to jest w Twoim przypadku z wymianą?
Ja dzisiaj zamówiłem narzeczonej, prędzej zadzwoniłem się dowiedzieć o możliwość wymiany (tak dla potwierdzenia) i Pani z wsparcia powiedziała, że najpierw należy odesłać swój egzemplarz (oczywiście na koszt Apple, bądź ''dograć'' z nimi kuriera, który odbierze tablet) i po sprawdzeniu, że dotychczasowy nie jest m.in. zbity, bardzo porysowany itp. wysyłany jest nowy egzemplarz.
A Tobie już wysłali i przy odbiorze nowego oddasz starego? Czy swój wadliwy już odesłałeś prędzej?
#607
Napisano 07 listopada 2013 - 18:06
#608
Napisano 07 listopada 2013 - 18:10
#609
Napisano 07 listopada 2013 - 18:30
U mnie już procedura ruszyła. Szacowany czas dostawy to 21-28.11, podobno nie może tego przyspieszyć ponieważ nie mają egzemplarzy na magazynie.
Zapytałem się też o możliwość zatrzymania iPada do czasu otrzymania nowego, ale pani stwierdziła że decyzja nie należy do niej i napisała do odpowiedniego działu o zostawienie starego iPada do czasu otrzymania nowego. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
A jaki dokładniej model?
#610
Napisano 07 listopada 2013 - 18:32
@konio124 to jak to jest w Twoim przypadku z wymianą?
Ja dzisiaj zamówiłem narzeczonej, prędzej zadzwoniłem się dowiedzieć o możliwość wymiany (tak dla potwierdzenia) i Pani z wsparcia powiedziała, że najpierw należy odesłać swój egzemplarz (oczywiście na koszt Apple, bądź ''dograć'' z nimi kuriera, który odbierze tablet) i po sprawdzeniu, że dotychczasowy nie jest m.in. zbity, bardzo porysowany itp. wysyłany jest nowy egzemplarz.
A Tobie już wysłali i przy odbiorze nowego oddasz starego? Czy swój wadliwy już odesłałeś prędzej?
Kiedyś jak wymieniałem iPada 3 to również najpierw musiałem odesłać żeby uruchomili proces wymiany.
O dziwo teraz powiedziano mi że mogę spokojnie korzystać z iPada aż do momentu otrzymania zamiennika , dopiero wtedy mam odesłać wadliwy egzemplarz.
Dodam tylko że mieszkam w Irlandii, być może w Polsce obowiązują inne zasady.
[ATTACH=CONFIG]18126[/ATTACH]
#611
Napisano 07 listopada 2013 - 18:33

#612
Napisano 07 listopada 2013 - 18:38


Edit:
Emeph, u mnie też niby jest to minimalne ale jednak wierzę, że są na rynku ideały i tylko takiego chcę, żadnych kompromisów. Pierwszego dnia po odbiorze myślałem sobie, że jednak go zostawię bo można trafić gorzej. Następnego dnia zmieniłem zdanie, Air będzie albo idealny (moim zdaniem i okiem) albo nie będę miał go wcale. Jak iSpot zwróci mi pieniądze zamawiam w AOS i nie odpuszczę aż nie będzie taki jak być powinien.
Edit 2:
Aha, u mnie na tym ekranie testowym z paskami wcale nie jest ta wada aż tak widoczna. Bardziej moim zdaniem widać np. Na stronie iSpot, np. tutaj
http://ispot.pl/?artykul=217
Ekran w pionie i porównujemy dwie skrajne kolumny, lewa i prawa, na samym dole, nie patrząc na środek strony, tylko te skrajne, oddzielone kolumny, raz jedna, raz druga

#613
Napisano 07 listopada 2013 - 18:40
#614
Napisano 07 listopada 2013 - 18:41
#615
Napisano 07 listopada 2013 - 18:44
#616
Napisano 07 listopada 2013 - 19:02
Chyba jednak ma.@Erykos, Air niestety nie ma ekranu IGZO.
https://www.google.p...q=ipad air igzo
Poza tym ma tylko 36 diód led zamiast 84 z poprzedniej generacji, diody są zdaję się umieszczone po lewej stronie ekranu.
#617
Napisano 07 listopada 2013 - 19:06
#618
Napisano 07 listopada 2013 - 19:12
#619
Napisano 07 listopada 2013 - 19:13
#620
Napisano 07 listopada 2013 - 19:14
Więc patrząc na to, można stwierdzić, że te całe IGZO, to gówno.
Ja tam się na tym wprawdzie nie znam ale tak na chłopski rozum to podejrzewałbym raczej nie IGZO a podświetlenie z jednej strony. Może opowiadam bzdury ale coś mi się obiło o uszy, że we wcześniejszych generacjach podświetlenie nie znajdowało się z jednej strony. Najlepiej jednak będzie jak wypowie się jakiś fachura od podświetlenia ekranów w iPad'ach i ewentualnie opierniczy mnie za rozsiewanie bredni

#621
Napisano 07 listopada 2013 - 19:20


#622
Napisano 07 listopada 2013 - 19:27
Moja córka dostała na komunię iPada mini i tam również lewa cześć ekranu jest żółta.
Ps: teraz patrzę na porównanie ekranu IGZO z innym i widzę zażółcenie lewej strony, haha paranoja

http://av.watch.impr...327/sharp07.jpg
[ATTACH=CONFIG]18129[/ATTACH]
#623
Napisano 07 listopada 2013 - 20:19
#624
Napisano 07 listopada 2013 - 20:26
Zapłaciłem 3 tys za tablet, jest on świetny, chodzi jak marzenie, tylko ten ekran. Chciałbym żeby produkt na który wydaje pieniądze był dobrze wykonany, bez żadnych niespodzianek.
Dla mnie taki problem to nie ''tylko ten ekran'', bo to chyba najważniejsza część w tablecie

Dużo tańsze sprzęty nie mają z tym problemów, mnie nie przekonałoby mówienie, że ''ten typ tak ma''...

Ja widziałem tą wadę na wystawie sklepowej (oczywiście pracownicy twierdzili, że mi się wydaje) i nie mógłbym korzystać z takiego tabletu

#625
Napisano 07 listopada 2013 - 20:27
Piszesz o ekranie w pozycji pionowej czy poziomej bo te miejsca i odcienie, o których wspominasz pasują do poziomu. W pionie z reguły największa żółć jest w lewym dolnym a najjaśniejsze miejsce w prawym górnym.Nawet nie straszcie że każdy ipad jest taki. Cały czas oglądam ten ekran, cały czas widzę żółty kolor, najwiecej w lewym górnym rogo, za to prawy dolny jest najbardziej jasny.
Sklep z racji dość intensywnego oświetlenia to nienajlepsze miejsce do sprawdzania ekranu, lepiej jednak widać to przy zgaszonym świetle.Jutro pójdę jeszcze raz do MM i dokładnie spojrzę na ekran.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych