Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z synchronizacją muzyki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 442ad7a801

442ad7a801
  • 49 postów

Napisano 19 października 2013 - 18:18

Witam, od kilku dni mam problem z przeniesieniem na iPhone muzyki. Mam iPhone 4 z iOS 7, iTunes najnowsza wersja. Synchronizowałem wcześniej dużą liczbę albumów z muzyką i wszystko było OK. Problem pojawił się nagle, po rozpoczęciu synchronizacji muzyki w iTunes widać, że kopiuje pliki ale na telefonie znikają te obracające się strzałeczki u góry ekranu. Po skończonej synchronizacji, w iPhone wprawdzie pojawia się ten album, ale nie da się odtworzyć żadnej piosenki z niego i obok tytułów piosenek prawej strony jest kwadrat w kółku. Nie mam pojęcia co oznacza ten symbol i dlaczego nagle iTunes nie przesyła muzyki na telefon. Czy ktoś miał podobny problem? Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

#2 bazmaster1

bazmaster1
  • 32 postów
  • SkądJastarnia

Napisano 25 października 2013 - 20:49

Ja mam podobny problem. Po przesłaniu piosenki wygląda w iP tak jak na obrazku [ATTACH=CONFIG]17841[/ATTACH] Wgram ją dopiero po odłączeniu iP i autoryzacji iTunes. Trochę to uciążliwe. Restore w iP robiony, iTunes przeinstalowany i dalej to samo :( Ktoś ma jakieś pomysły?

#3 PawelMitsu

PawelMitsu
  • 6 postów

Napisano 22 listopada 2013 - 17:09

Ja też mam ten problem, lecz mój ewoluował z czerwonych kwadracików do braku muzyki :P. Po restore muzyka nie kopiuje się w całości. Mam swoją listę, którą synchronizuję z iP. Niestety kopiuje się jedynie 80 utworów z 338 poleconych do synchro. Po następnej synchronizacji kopiuje się 320 na 338 utworów. Niestety problem idzie dalej. Niektóre albumy nie posiadają okładek, po kolejnej synchro niektóre okładki się wczytują ale inne są bez. W dodatku niektóre utwory nie odtwarzają się do końca-nagle przerywa i włącza następny utwór. Dalsze synchronizacje nic nowego nie przynoszą. Mam iPhone 4 z systemem 7.0.4. Najnowszy możliwy iTunes. Synchronizacja idzie po kablu.

#4 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 23 listopada 2013 - 22:06

Te koleczka z kwadracikami to znak ze sie sciaga. Dopoki jest ten znaczek, dopoty nie masz kawalka na telefonie. Przerywanie utworu oznacza ze kawalek jest uszkodzony na urzadzeniu. @Pawel skąd masz utwory? Na iTunes nie ma problemu z odtwarzaniem? Bardzo dziwne rzeczy się dzieją. Masz jeszcze jeden kabelek do tych zabaw żeby potestować? Jaki system na komputerze?

#5 PawelMitsu

PawelMitsu
  • 6 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 15:38

MacBook late 2006
OS X 10.7.5
iTunes 11.1.3 (8) 64-bitowa
iPhone 4 A1332
iOS 7.0.4

Utwory z sieci i z kompaktów, nic z iTMS. iTunes działa bez większych problemów (wiadomo, płynność działania nowego iTunes przy tym sprzęcie nie poraża, ale nie ma problemów z odtwarzaniem)
Niestety nie mam innego kabelka, żeby przetestować, ale myślę, że nie jest to problem.
Prawda jest taka, że wszystko było ok do zainstalowania 7.0.4. Broniłem się jak mogłem, ale jak już system zajmował mi ponad 4GB w "inne" to nie dałem rady i przeinstalowałem z 6.1.3 na 7.0.4. Przy systemie 6.1.3 wszystko było tak jak trzeba. Od 2007 roku, od kiedy mam iPhone nie było takich jaj. Z tego co wyczytałem to nie jest problem jedynie posiadaczy czwórek, bo i na 5s takie akcje się pojawiają.

[url]https://discussions.apple.com/thread/5325733?start=0&tstart=0[/url]

Niestety, chyba nic na to nie poradzimy i pozostaje nam jedynie czekać aż Apple wypuści nowe uaktualnienie.

PS czy ios z "0" na drugim miejscu to wersje beta? Zawsze się nad tym zastanawiałem, a nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.

Pozdrawiam

#6 bbart79

bbart79
  • 86 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 16:02

Miałem podobne problemy na moim ipodzie touch 5, z tym że ja korzystam z iTunes Match. Synchronizowało się ok. 85% muzyki i dwie z 11 list. Wczoraj wyzerowałem załkowicie iPoda i aktywowałem go jako nowe urządzenie i problem sam się rozwiązał.

#7 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 24 listopada 2013 - 16:23

Są jakieś bugi z synchronizacją czasem. Bywa że coś tam wisi i system się na tym skupia w trakcie synchronizacji. Ja miałem taki problem z książkami kiedyś, ale to nie zależało od wersji systemu. Od zawsze coś tam się ludziom przytrafia. Bibliotekę na iTunes przenosiłeś gdzieś po dysku? Spróbuj z PhoneClean wyczyścić co tam zaśmieca Twój sprzęt i spróbuj ponownie.

#8 PawelMitsu

PawelMitsu
  • 6 postów

Napisano 24 listopada 2013 - 16:42

Biblioteka "od zarania dziejów" jest w tym samym miejscu, nawet Time Machine jej nie obejmuje. Robiłem restore i nic nie pomogło. Co to jest PhoneClean? Nigdy tego nie używałem

#9 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 25 listopada 2013 - 16:06

Poszukaj. Sympatyczna aplikacja na kompa. Inna to iTools.

#10 Link9292

Link9292
  • 21 postów

Napisano 24 marca 2014 - 10:52

Odgrzewam temat bo mam identyczny problem, a nie podano rozwiązania. Dodam tylko, że podczas synchronizacji jakichkolwiek utworów poprzez Media Monkey wyskakuje informacja, że synchronizacja jest niemożliwa ze względu na zbyt mało miejsca na dysku (a tego miejsca jest ponad 3GB). Ktoś sobie poradził lub ma jakieś pomysły?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych