Apple + Matowy ekran?
Napisano 30 września 2013 - 15:56
Napisano 30 września 2013 - 16:42

Napisano 30 września 2013 - 17:18
Napisano 30 września 2013 - 17:21

Napisano 30 września 2013 - 17:29
Ta nowa Nvidia Iris chyba nie jest taka zła, no ale widać, że dla Kolegi największym problemem jest ekran
Kolego mylisz pojęcia.
NVidia ma grafiki 6xx 7xx, a Iris to grafika Intela na poziomie GT640/650.
No i jeszcze nie ma takich miniaków z Iris.
Co do ekranów w pełni sie zgadzam z założycielem topiku.
Ostatni iMak z matowym ekranem, to był biały.
Potem już tylko było gorzej.
Dlatego wybrałem mocnego PeCeta, gdzie sam decyduję o komponentach i systemach operacyjnych.
Napisano 01 października 2013 - 09:53
Nie znam się w temacie, ale tak na prosty sposób wydaje mi się że jest niemożliwością aby taka mała kostka, Maca Mini dorównywała wydajności ogromnego, ciężkiego iMaca.Jaki problem ? Mac Mini z Core i7 2,6 dokup ram i SSD i masz wydajność na poziomie Imaca 27 najnowszego. Dokupujesz wtedy monitor jaki Ci się podoba
Poza tym, Mac mini kosztuje 3 599,00 zł, zatem cena ta wydaje się być zbyt niska w porównaniu z iMaciem, by dorównała osiągom najtańszego iMaca za 8 199,00 zł.
Jeszcze pojawia się kwestia związana z połączeniem ekranu z komputerem Mac Mini. ( O ile mogę nazwać to komputerem ). Czy w połączeniu tym nie będzie widocznych żadnych opóźnień ?
Z tego co wiem, to złącze komputerowe o nazwie Thunderbolt, jest najlepsze, ale czy istnieją ekrany matowe najwyższej jakości, które posiadają to połączenie? A może są inne lepsze połączenia?
Nie jestem w temacie, ale już z powyższego posta, okazuje się że pojawiają się pogarszające wyniki.Wydajność tak ale ktoś może potrzebować grafiki nvidii i wtedy klops.
Czy to oznacza że swojego PeCeta zakupiłeś z oryginalnym Windowsem, a następnie dodałeś do niego system MAC OS X ?Dlatego wybrałem mocnego PeCeta, gdzie sam decyduję o komponentach i systemach operacyjnych.
Napisano 01 października 2013 - 10:20