Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacPro 3.1 wymiana karty graficznej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
88 odpowiedzi w tym temacie

#1 mahakala

mahakala
  • 8 postów

Napisano 29 września 2013 - 19:38

Hej,

muszę wymienić grafikę w moim MACu ale nie jestem pewien czy pójdzie. Teraz mam Radeona 2600 XT (PCI-E 1.0), zastanawiam się nad kupnem Geforce 610 o takiej specyfikacji ([URL="http://www.arest.pl/produkt/Karty-graficzne/5,4,,ASUS+GeForce+GT610,0,0,0,,/29600/PCIex-ASUS-GF-GT-610-1024-MB-DDR3-64-bit-DVI-HDMI-GT610-1GD3-L/"]link do karty[/URL]):
Typ złącza PCI Express 2.0 x16
Taktowanie rdzenia 810 MHz
Pamięć 1024 MB DDR3
Taktowanie pamięci 1200 MHz
Szyna pamięci 64 bit
RAMDAC 400 MHz

Nie mam doświadczenia w sprawach sprzętowych, trudno mi dobrać odpowiedni model.
Dodam też, że używam też Windows 7 na tym sprzęcie i chciałbym również wykorzystać możliwości karty na obu systemach.
Bardzo proszę o pomoc kogoś kto ogarnia temat. Z góry dzięki.

#2 Two4Player

Two4Player
  • 315 postów
  • SkądZe Szwecji, ale aktualnie to Polska

Napisano 29 września 2013 - 20:37

Karta graficzna do Maca Pro musi być sflashowana pod Apple. Dlatego albo kupuje się karty dedykowane do Maca Pro, albo karty wyjęte z innych Mac'ów Pro, albo liczy na cuda, kupując zwykłe karty na allegro, przeflashowane pod Mac (często nie pokazują bootscreena, zdarzają się też inne błędy). Ja u siebie z wymianą karty miałem ogromne męki, za kartę sprzed kilku lat trzeba dać prawie tyle, co za nowoczesną kartę do PC. Owszem, ze zwykłą kartą windows odpali, ale OS X już niestety nie...

#3 Icemanpl

Icemanpl
  • 236 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 września 2013 - 21:31

Jeżeli chcesz mam nVidia 8800GT for Mac. Została po przebudowie jednego z moich komputerów.

#4 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 29 września 2013 - 22:03

Hej,