Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Wine, Winebottler, otwieranie plików exe i uruchamianie płyt

• Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 Aleksandraa

Aleksandraa
  • 4 posts

Posted 26 September 2013 - 22:02

Cześć, bardzo proszę o pomoc. Popytałam wujka google,ale nie znalazłam odpowiedzi; jeśli ten wątek był poruszany to proszę o linki, a oddam się lekturze. A moje pytanie jest proste: jak uruchomić plik exe na Macu? A dokładniej, mam płytę ze słownikiem i testami, której będę potrzebować do nauki. Nie działa mi autorun, ani oczywiście start.exe, co uniemożliwia korzystanie z płyty. Mam pobrany program WineBottler i Wine, ale nie potrafię się nimi obsługiwać. Do rozwiązania problemu potrzebuję instrukcji, konkretnie, na chłopski rozum, bo nie jestem żadnym programistą i zupełnie nie orientuję się w temacie. Jeśli znacie inne programy, które mi pomogą to proszę o info+instrukcja co i jak zrobić. Z góry dziękuję za pomoc, Ola P.S System 10.6.8

#2 Roberto

Roberto
  • 13752 posts
  • SkądWrocław

Posted 26 September 2013 - 22:22

czy jak otwierasz start.exe to otwiera ci go w Wine (uruchamia się Wine)?

#3 Aleksandraa

Aleksandraa
  • 4 posts

Posted 26 September 2013 - 23:07

[ATTACH=CONFIG]17261[/ATTACH] tak to wygląda po dwukliku na start.exe

#4 slotwik

slotwik
  • 39 posts
  • SkądKołobrzeg

Posted 27 September 2013 - 05:48

Ja używam do tego Crossover ale kupiłem w jakimś humble za śmieszne pieniądze, teraz na ich stronie jest za 49$ więc nie wiem na ile to jest ci potrzebne. Program działa prawie idealnie :-).

#5 Roberto

Roberto
  • 13752 posts
  • SkądWrocław

Posted 27 September 2013 - 08:46

A dalej co się dzieje?

#6 Aleksandraa

Aleksandraa
  • 4 posts

Posted 27 September 2013 - 10:56

jeśli wybiorę "convert to simple OS app" i kliknę GO to pojawia się takie okno [ATTACH=CONFIG]17273[/ATTACH]

#7 Roberto

Roberto
  • 13752 posts
  • SkądWrocław