Witam.
Posiadam konto na apple id od około 2003r. i problem polega na tym że Apple swego czasu zmusiło mnie do odpowiedzi
na pytania bezpieczeństwa i tak zrobiłem. Tylko że pojawił się problem bo dotychczas nie musiałem używać konta do kupna aplikacji na iPhona,a teraz muszę i nie chciałbym się pozbywać swojego id.
Problem polega dokładnie na tym żę za nic nie mogę sobie przypomnieć jakie kiedyś wpisałem tam odpowiedzi, a na domiar złego nie miałem wpisanego e-maila do zabezpieczeń haseł i nie jestem w stanie sobie zresetować odpowiedzi od tak.
Co mogę zrobić w takim przypadku??
Próbowałem pisać e-mail do apple center o reset pytań ale bez podpowiedzi.
Pozdrawiam.

Apple ID i reset odpowiedzi na pytania.
Rozpoczęty przez
iMacOSX
, 25 wrz 2013 08:30
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 września 2013 - 08:30
#2
Napisano 25 września 2013 - 08:53
Mam również ten problem. Za chwilę pójdę chyba do jakiegoś pasera żeby pomógł skoro apple pozostawia nas bez odpowiedzi. Jestem pierwszym właścicielem, mam wszystkie papiery ale zapomniałem hasło... i co... przepadła możliwość zrestartowania reinstalacji urządzenia.
Sprawdziłem dziś w itunes czy mogę zrobić to z kompa stacjonarnego z nowego ID i nie zadziała to! Pluje się o odinstalowanie na starym loginie "znajdź iphona" :/
#3
Napisano 21 grudnia 2013 - 23:34
Trochę późno odpisuję, ale może ktoś to będzie szukać odpowiedzi i trafi na ten wątek.
Wystarczy zadzwonić do Apple Polska i tam zresetują pytania zabezpieczające i hasło. Oczywiście trzeba podać imię i nazwisko i chociaż odpowiedzieć na jedno pytanie (podać nawet kilka odpowiedzi byle któraś się zgadzała). Procedura trwa zaledwie kilka minut.
Sam ostatnio musiałem skorzystać z takiego "koła ratunkowego". Co ciekawe konto było Amerykańskie.
#4
Napisano 25 grudnia 2013 - 16:31
Sam ostatnio musiałem skorzystać z takiego "koła ratunkowego". Co ciekawe konto było Amerykańskie.
Mówisz że miałeś amerykańskie konto i rozwiązałeś to przez polską infolinie? Da się tak czy trzeba jednak na amerykańską?
#5
Napisano 27 grudnia 2013 - 09:44
Miałem amerykańskie konto, ale przedtem jak zadzwoniłem na infolinię to zmieniłem tylko kraj na Polskę (adres pozostał fikcyjny). Wykasowali pytania i już

#6
Napisano 28 grudnia 2013 - 03:27
Ale resetuja tylko haslo i te pytania tak? Konto i kupione aplikacje pozostaje bez zmian co?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych