Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple ID i reset odpowiedzi na pytania.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 iMacOSX

iMacOSX
  • 40 postów
  • SkądToruń

Napisano 25 września 2013 - 08:30

Witam. Posiadam konto na apple id od około 2003r. i problem polega na tym że Apple swego czasu zmusiło mnie do odpowiedzi na pytania bezpieczeństwa i tak zrobiłem. Tylko że pojawił się problem bo dotychczas nie musiałem używać konta do kupna aplikacji na iPhona,a teraz muszę i nie chciałbym się pozbywać swojego id. Problem polega dokładnie na tym żę za nic nie mogę sobie przypomnieć jakie kiedyś wpisałem tam odpowiedzi, a na domiar złego nie miałem wpisanego e-maila do zabezpieczeń haseł i nie jestem w stanie sobie zresetować odpowiedzi od tak. Co mogę zrobić w takim przypadku?? Próbowałem pisać e-mail do apple center o reset pytań ale bez podpowiedzi. Pozdrawiam.

#2 ishi

ishi
  • 1 postów

Napisano 25 września 2013 - 08:53

Mam również ten problem. Za chwilę pójdę chyba do jakiegoś pasera żeby pomógł skoro apple pozostawia nas bez odpowiedzi. Jestem pierwszym właścicielem, mam wszystkie papiery ale zapomniałem hasło... i co... przepadła możliwość zrestartowania reinstalacji urządzenia. Sprawdziłem dziś w itunes czy mogę zrobić to z kompa stacjonarnego z nowego ID i nie zadziała to! Pluje się o odinstalowanie na starym loginie "znajdź iphona" :/

#3 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 21 grudnia 2013 - 23:34

Trochę późno odpisuję, ale może ktoś to będzie szukać odpowiedzi i trafi na ten wątek. Wystarczy zadzwonić do Apple Polska i tam zresetują pytania zabezpieczające i hasło. Oczywiście trzeba podać imię i nazwisko i chociaż odpowiedzieć na jedno pytanie (podać nawet kilka odpowiedzi byle któraś się zgadzała). Procedura trwa zaledwie kilka minut. Sam ostatnio musiałem skorzystać z takiego "koła ratunkowego". Co ciekawe konto było Amerykańskie.

#4 urban007lol

urban007lol
  • 8 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 25 grudnia 2013 - 16:31

Sam ostatnio musiałem skorzystać z takiego "koła ratunkowego". Co ciekawe konto było Amerykańskie.


Mówisz że miałeś amerykańskie konto i rozwiązałeś to przez polską infolinie? Da się tak czy trzeba jednak na amerykańską?

#5 bar-trek

bar-trek
  • 6 159 postów

Napisano 27 grudnia 2013 - 09:44

Miałem amerykańskie konto, ale przedtem jak zadzwoniłem na infolinię to zmieniłem tylko kraj na Polskę (adres pozostał fikcyjny). Wykasowali pytania i już ;)

#6 nemesis

nemesis
  • 364 postów
  • SkądPoznań/Berlin

Napisano 28 grudnia 2013 - 03:27

Ale resetuja tylko haslo i te pytania tak? Konto i kupione aplikacje pozostaje bez zmian co?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych