
iPhone 5 - LTE Play
#1
Napisano 23 września 2013 - 16:42
#2
Napisano 23 września 2013 - 16:44
Dzis mialem telefon z BOK Play w sprawie LTE w iPhone 5 i z informacji konsultana wynika ze dopiero w 2015 r. otrzymamy aktualizacje ze strony Apple ktora odblokuje obsluge LTE bo do konca 2014r. Play bedzie go oderowal promocyjnie. Nie wiem ile w tym prawdy i wyslalem maila do Apple w tej sprawie i jezeli potwierdza to sprawe kieruje do UOKiK za wprowadzanie w blad i nie pelna mozliwosc iPhone'a 5 i przesiadam sie na Galaxy S4 gdzie producent nie bedzie decydowal za mnie u ktorego operatora mam kupic usluge by miec LTE.
No i ?
#3
Napisano 23 września 2013 - 17:05
#4
Napisano 23 września 2013 - 17:33
#5
Napisano 23 września 2013 - 17:59
#6
Napisano 23 września 2013 - 18:58
#7
Napisano 23 września 2013 - 20:19
Ja wyslalem reklamacje do nich w sprawie braku info o LTE w iPhone 5 i dzis dostalem telefon ze otrzymali takie informacje. Tak wiec przy okazji taka mala prosba do redakcji MyApple czy moga jakos upewnic sie w Play czy to prawda i dopiero 2015 czy tez cos zostalo przekrecone.
Przecież za wysłanie konfiguracji do urządzenia odpowiada operator nie Apple, jakoś Orange (co prawda z poślizgiem) ale wysyłają co jakiś czas aktualizację, ostatnia aktualizacja ustawień operatora włącza LTE dla Orange. To operator decyduje kiedy wyśle taką aktualizację i co w niej będzie.
#8
Napisano 23 września 2013 - 20:31
Edit:
Tutaj macie odpowiedz Play na moje zgloszenie:
Szanowny Panie,
dziękuję za rozmowę przeprowadzoną 23 września, podczas której poinformowałam, że iPhone 5 zakupiony w sieci Play jest kompatybilny z LTE. Posiada jednak blokadę na pasmo LTE od strony oprogramowania, która powinna zostać zdjęta zdalnie przez firmę Apple, gdy Play uruchomi komercyjną sieć LTE.
Proszę o ocenę mojej pracy poprzez wysłanie bezpłatnego SMS –a z cyfrą: 6 – doskonała, 5 – bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – przeciętna, 2 – słaba, 9 – trudno powiedzieć.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.
Z poważaniem
Lucyna Pęsik
Konsultant Obsługi Klienta
#9
Napisano 23 września 2013 - 20:33
#10
Napisano 23 września 2013 - 20:48
#11
Napisano 23 września 2013 - 20:57
Nie pozostaje mi nic innego jak skuerowac sprawe do UOKiK bo bedzie mnie to kosztowac wiecej nerwow niz jest to warte a tak bynajmniej cos zdzialam bo jezeli Orange moze udostepnic profil to Play tak samo.
Przecież Play powie, że nie chce udostępniać wszystkim swojej testowej sieci LTE, jak wystartują komercyjnie to odblokują, a w fazie testów mogą robić co chcą i nikt ich nie zmusi do zmiany tego. LTE nie jest usługą świadczoną powszechnie.
#12
Napisano 23 września 2013 - 21:08
#13
Napisano 23 września 2013 - 21:47
#14
Napisano 24 września 2013 - 15:58
A może usiąść na szanownych 4 literkach i poczekać aż LTE w Play będzie faktycznie (czytaj realnie) oferowane?
Wiec to oznacza ze jesli "oficjalny" start jest 11 wrzesnia to apple powinno wtedy udostepnic atualizacje na nasze iPhone'y, aby mogly one korzystac z LTE?
#15
Napisano 24 września 2013 - 17:32
Wiec to oznacza ze jesli "oficjalny" start jest 11 wrzesnia to apple powinno wtedy udostepnic atualizacje na nasze iPhone'y, aby mogly one korzystac z LTE?
Kolejny! Jakie Apple!!!
#16
Napisano 24 września 2013 - 18:21
#17
Napisano 24 września 2013 - 18:27
"dziękuję za rozmowę przeprowadzoną 23 września, podczas której poinformowałam, że iPhone 5 zakupiony w sieci Play jest kompatybilny z LTE. Posiada jednak blokadę na pasmo LTE od strony oprogramowania, która powinna zostać zdjęta zdalnie przez firmę Apple, gdy Play uruchomi komercyjną sieć LTE."
Tresc odpowiedzi jaka uzytkownik extor dostal od Play.
No i? Jak Play 2 lata temu twierdził, ze ma sieć 4G też im uwierzyłeś?
#18
Napisano 26 września 2013 - 01:16
#19
Napisano 26 września 2013 - 08:10
#20
Napisano 26 września 2013 - 16:00
#21
Napisano 27 września 2013 - 12:33
#22
Napisano 27 września 2013 - 12:56
#23
Napisano 27 września 2013 - 14:26
#24
Napisano 30 października 2013 - 12:15
[..] ostatnia aktualizacja ustawień operatora włącza LTE dla Orange. [..].
Czy mógłbyś powiedzieć gdzie znalazłeś możliwość uruchomienia LTE w Orange na iOS 7 na iphone 5? Mam ustawienia Orange 15.5 ale nie widzę u siebie takiego przełącznika..
#25
Napisano 03 listopada 2013 - 08:18
1) Play faktycznie uruchamia sieć LTE
i
2) Apple aktualizuje ustawienia operatora dla swoich urządzeń, które technicznie LTE wspierają w wersji europejskiej (tj. iPhone 5, 5c i 5s):
LTE w Play na iPhony i iPady: operator przekonuje do tego Apple - Telekomunikacja - telefony komórkowe, prawo telekomunikacyjne, telefony stacjonarne - GazetaPrawna.pl
Apple vetting operators on LTE network performance » Telecoms.com
(nie jest to zagadnienie nowe i wystarczy trochę w necie poszperać nawet na tym forum)
http://myapple.pl/op...-polsce-12.html
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych