
iPhone 5S - Pierwsze wrażenia
#1101
Gość_oneghost_*
Posted 21 December 2013 - 17:19
#1102
Posted 21 December 2013 - 17:21
#1103
Posted 21 December 2013 - 17:52
Prócz tego w kolejnym wątku autor zadał na końcu pytanie, a ja uznałem że niegrzecznie by było nie odpowiedzieć na nie

Chciałbym również pogłębić swoją wiedzę temacie omawianym, lub skorygować swoje ewentualnie błędne myślenie. Nie jestem wszechwiedzący i mam prawo nie wiedzieć wszystkiego. Ale jeśli czytam juz nie pierwszy post, w którym ktoś twardo podaje argumentację związaną z wymianą słuchawki na nową zgodnie z ustawą konsumencką, chciałbym dowiedzieć się jakie ma prawne argumenty i nic poza tym. Mam nadzieję, że nie ma takich , którzy obrażali tu na forum kogokolwiek słowami głupi, itp.
Inną sprawą jest to, że dla jednych głupie i nudne jest ciągnięcie wątku o grzechoczącym przycisku Power, a dla innych(np. dla Ciebie) wymiana zdań(nie zawsze na temat, z czym muszę sie z Tobą zgodzić) między forumowiczami. Czyż nie mam racji?

- - - Połączono posty - - -
Tak patrzę na te 5S-ki (a dokładniej patrzyłem bo godzinkę temu musiałem oddać) i mi się wydaję że brak luzu sleep/wake to jest wada fabryczna. Na 5 sztuk tylko jedna nie grzechotała.
Jestem w stanie się z Tobą zgodzić Hawken12

#1104
Posted 21 December 2013 - 18:56
#1105
Posted 21 December 2013 - 19:10
Dziesiątki postów na temat przycisku i nic z tego nie wynika. Niech ktoś przytoczy normę Apple z tolerancją pasowania luzu i dopiero proszę dyskutować. Wadą nie jest luz w średnicy przycisku, a luz docisku do obudowy spowodowany wadliwym montażem modułu identyfikacji. Luz średnicy musi być, aby zapobiec zatarciom. Jak Apple odpowie, że tak musi być, to co wtedy.
Bravo, wreszcie rozsądny dla mnie głos w temacie. Chciałem zapytać, czy kolega pisząc o module identyfikacji ma na myśli przycisk Power, gdyż o nim jest ta niekończąca sie dyskusja?
- - - Połączono posty - - -
Daj spokój, rozwali to wówczas całą koncepcję chcącym reklamować zgodnie z ustawą....Jak Apple odpowie, że tak musi być, to co wtedy.

#1106
Posted 21 December 2013 - 19:15
#1107
Posted 21 December 2013 - 19:31

#1108
Posted 21 December 2013 - 19:45
#1109
Posted 21 December 2013 - 19:53

#1110
Posted 21 December 2013 - 23:46
#1111
Posted 21 December 2013 - 23:52
#1112
Posted 22 December 2013 - 00:22
#1113
Posted 22 December 2013 - 01:09
I tu jest pies pogrzebany. Jak poczytasz to szanowne forum i ten wątek to zauważysz, iż luz przycisku Power dotyczy znacznej większości słuchawek(które znajdują się w naszym posiadaniu) produkowanych od początku, do tego momentu. Sam posiadam słuchawkę z polskiej dystrybucji. Moi współpracownicy dostali partię z UK i jest identycznie. Jednak luz przeszkadza jak się okazuje nie każdemu.
Co do oświecenia. Zostawmy ten stan buddzie. Ja wolę rzetelne informacje
Rozmawiałem z zaprzyjaźnionym Rzecznikiem Praw Konsumenta i okazuje się, że sprawa jest do wygrania. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy to SPRZEDAWCA musi udowodnić, że wada istniała w dniu zakupu. Zapytasz pewnie, czy to wada - według Rzecznika Praw Konsumenta jak najbardziej. Z tego co mówił, wszystkie elementy muszą być spasowane i nie "latać" - dowodem może być filmik z takiego urządzenia (z grzechotaniem w tle).
Nie może być tak, że u kolegi wszystko jest dokręcone, a u innych z luzem. Dam znać w okolicach maja

@sereksztum
Musisz ograniczać innych? Jak najbardziej ma prawo do wysłania na rękojmię, bądź niezgodność towaru z umową (w zależności od warunków zakupu). Lepiej, może otrzymać nowe, zafoliowane urządzenie. Opieram się na ustawie oraz własnych doświadczeniach z różnego typu sprzętem.
I powtórzę to po raz kolejny - osobiście przeszkadzają mi latające przyciski i nie widzę w tym nic dziwnego. To nie tani plastik za 500 zł. Co poradzę, że Apple ma problemy z kontrolą jakości? Potrafili wyprodukować bubel, to co pół roku będę miał prawo do wymiany na nowy egzemplarz. Aż do skutku.
#1114
Posted 22 December 2013 - 01:53
#1115
Posted 22 December 2013 - 02:10

#1116
Posted 22 December 2013 - 08:22
#1117
Posted 22 December 2013 - 10:02

#1118
Posted 22 December 2013 - 10:04
ja rozumiem, że kogoś może denerwować latający przycisk... ale to nie jest latanie.. to nawet nie jest stukanie, to jest po prostu nieznaczny luz... nie wpływający w najmniejszym stopniu na pracę urządzenia. Po prostu jest.... przyzwyczailiście się do tego, ze w 4/4S oraz 5 nie było i teraz wielkie halo, że jest odstępstwo od normy...
Jak dla mnie... telefon działa - nie wymienia się go "na gwarancji"
W AOS mówią, że tak nie powinno być, więc niekoniecznie masz rację ja czekam na trzecią sztukę teraz i nie robię tego bo jestem zgryźliwym tetrykiem. Paprochy w soczewce są uznawane przez Apple. Reklamowałem tak iP4s po 6mc i dostałem nowy telefon z pełnym pudełkiem. Oficjalnie nie masz możliwości dostać się do wnętrza telefonu, więc nieszczelność tak drastyczna, że dostaje się na soczewkę aparatu brud nie jest Twoją winą a wadą sprzętu. Tym bardziej dotyczy to 5 i 5s, gdzie specjalnie soczewka aparatu jest szafirowa nawet, aby nie pogarszała się z czasem jakość fotografii.
#1119
Posted 22 December 2013 - 10:12
#1120
Posted 22 December 2013 - 11:00
Słuchajcie, postaram się w miarę możliwości czasowych o jakieś oficjalne stanowisko na piśmie w temacie luzu przycisku Power. Jednym mówią ze jest to ok, innym ze tak być niepowinno. Jak będę cosik miał , to wrzucę Wam tu.
Że też Ci się chcę, chyba większych problemów w życiu nie masz, co do rzecznika to zapewne Twój rzecznik co najwyżej może mieć znajomości w swoich kręgach i ewentualnie w tym czym się uprzednio zajmował i do póki nie będzie oficjalnej przesłanki ze strony Apple to żaden Rzecznik Praw Konsumenta czy nawet AOS mogą sobie swoje treści w dupe wsadzić. Ja miałem luźny Power w iPhone 4S a teraz mam w 5S i nie zastanawiam się już więcej nad tym tematem bo nic nie zmienie. P.S Gwarantuje Ci że 5S tak ma i będzie tak miał, jedynym wyjściem aby to zmienić jest zakup innego telefonu, ja nie zmienie bo mi to lata, podobnie jak mój Power

Wesołych

#1121
Posted 22 December 2013 - 11:33

#1122
Posted 22 December 2013 - 13:52
#1123
Posted 22 December 2013 - 14:13
#1124
Posted 22 December 2013 - 14:51
Sarekszturm, ja bym próbował na Twoim miejscu. Nie z takimi pierdołami ludzie piszą, oddają i wymieniają towar na inny. Jednak w Twoim wypadku powołałbym się na wyświechtany już argument z luzami w "Powerze". Podobno Apple to ciagle łyka i bez problemu wymienia telefony.
Co do luzów w 4/4S to mylisz się. Luzy były tak samo. Miałem obie słuchawki o czym pisałem ileś postów wcześniej. Jest to cecha iphonów od modelu 4.
@Danio02. Mylisz się Ty, lub rzecznik który nie do końca zna sprawę i znając życie, z doświadczenia zinterpretował, iż wszystkie elementy sprzętu technicznego powinny być spasowane i nie latać( i jest to poniekąd słuszne). Zapomniał jednak dodać, iż tego w większości wymaga poprawna praca urządzeń techniczno-użytkowych i bez tej cechy urządzenia te nie są w stanie poprawnie pracować. Czyli, dla przykładu, jeśli mamy latający obiektyw w aparacie fotograficznym, to będzie to ewidentnie wada produktu(zgodnie z argumentacją, którą podałem wyżej). Gdy pokrętło w telewizorze będzie luźne i będzie latać- ewidentne będzie to wada. Jednak ważna jest umiejetność rozgraniczenia czym jest luz np. w przycisku Power i że wynika to z cech konstrukcyjnych słuchawki a czym jest luz traktowany jako wada ktora dyskwalifikuje urządzenie z jego używania. Myśle ze luz, dotyczący np soczewki aparatu naszego Iphona śmiało można by podciągnąć pod wadę pod warunkiem iż podczas kręcenia kamerą obraz latałby na wszystkie strony, więc na logikę ta część z funkcjno- użytkowych funkcji powinna być pozbawiona luzów.
To są słowa rzecznika praw konsumenta z mojego miasta, które tylko potwierdzają moją opinie w temacie. Jeśli zakupione urządzenie konstrukcyjnie odbiega od tego, jak powinno wygląć, mamy pełne prawo, aby reklamować produkt. Czy luźny przycisk Power jest niezgodny z tym, co podaje producent w swojej specyfikacji lub jest on niezgodny z cechami konstrukcyjnymi urządzenia Apple? Radzę zasięgnąć wiedzy u samego producenta, a dopiero pisać wnioski
Zaprzyjaźniony Rzecznik Praw Konsumenta doskonale zna temat, ponieważ od kilku dni posiada iPhone 5S w wersji 32GB. Stukot na filmikach nie jest czymś normalnym, wybacz. Tak jak piszą koledzy, AOS traktuje to jako wadę - taką informację dostałem również na e-maila. Za pół roku powołam się na te nowinki

Gdyby wszystkie 5S posiadały luzy, nie byłoby tematu.
#1125
Posted 22 December 2013 - 16:26
Zaprzyjaźniony Rzecznik Praw Konsumenta doskonale zna temat, ponieważ od kilku dni posiada iPhone 5S w wersji 32GB. Stukot na filmikach nie jest czymś normalnym, wybacz. Tak jak piszą koledzy, AOS traktuje to jako wadę - taką informację dostałem również na e-maila. Za pół roku powołam się na te nowinki
Gdyby wszystkie 5S posiadały luzy, nie byłoby tematu.
Bardzo proszę, pokaż nam tego @

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users