Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac 27 Late 2012 ciągłe awarie, nieudolny serwis Cortland oraz brak wsparcia Apple Polsk


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#101 montu

montu
  • 310 postów
  • Płeć:

Napisano 06 sierpnia 2013 - 15:30

Czytasz po łebkach, a potem głupie pytania zadajesz. A kolega przeżywa życiową tragedię.
Jak nie potrafisz pomóc, to przynajmniej nie przeszkadzaj.


Pytania? Ja nie pytam. A o cóż miałbym was pytać?
Mało wiesz o życiu, skoro to jest tragedia życiowa.

Może kurs czytania ze zrozumieniem i mniej hamburgerów.

Udzielasz się wszędzie gdzie się da tylko zamiast wnieść coś do tematu, piszesz bzdury bez znaczenia. Gdybyś dokladniej przeczytał widziałbys o co chodzi.


A ja odnoszę wrażenie, że to ty epatujesz to forum nie do zniesienia. A ten argument z hamburgerami.. Brawo! Bardzo inteligentnie.

#102 Pietrenka

Pietrenka
  • 111 postów
  • SkądMalbork

Napisano 06 sierpnia 2013 - 16:12

Koledzy wyluzujcie , nie temu służy ten temat! Tematem jest serwis produktów iMAC i tym się zajmijmy. Jeśli nie macie nic do powiedzenia w tym temacie po prostu pomińcie temat i tyle :) Takie przemawianie się niczemu nie służy. Czy ktoś z tu obecnych wie w jaki sposób można oddać sprzęt do serwisu w DE np ? Na jakiej stronie to zarejestrować i jak wysłać? Jakieś info na ten temat? Czy dostarczyć trzeba osobiście do nich ?, czy DHL itd Ma ktoś w tym kierunku już jakieś doświadczenie Sam już nie wiem może to głupi pomysł :)

#103 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 09 sierpnia 2013 - 14:24

Ja swojego wyślę w poniedziałek do serwisu, dziś zauważyłem tzw. duchy na matrycy. Czyli za jednym zamachem: 1. 2 ciemne plamy 2. Białe przebarwienie 3. Zastygający obraz Dobrze że kupiłem AppleCare.

#104 Pietrenka

Pietrenka
  • 111 postów
  • SkądMalbork

Napisano 09 sierpnia 2013 - 17:16

To jak wróci z cortland rozumiem że wysyłasz do Poznania napisz jak poszło :) Może wtedy też się zdecyduje wysłać swój .

#105 superlo

superlo
  • 140 postów

Napisano 09 sierpnia 2013 - 20:43

Iron- twój pech jest wręcz niesamowity, może powinieneś ogrnąć jakieś egzorcyzmy czy coś;p

#106 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 09 sierpnia 2013 - 21:03

Iron- twój pech jest wręcz niesamowity, może powinieneś ogrnąć jakieś egzorcyzmy czy coś;p


Ja znam przynajmnijej kilkunastu takich "pechowców".
Sam do nich należę.
Wszyscy są winni tylko nie producent.

#107 superlo

superlo
  • 140 postów

Napisano 10 sierpnia 2013 - 10:32

Nie sugeruję, ze winny jestktokolwiek poza producentem- mnie po prostu niepokoi taki stan, bo sam jestem posiadaczem imac-a. To oczywiste, ze jedyna wina lezy po stronie Apple i to jest najgorsze w calej tej sprawie, bo przeciez rownie dobrze każdy moglby byc na Twoim miejscu, współczuję

#108 Śfieży

Śfieży
  • 909 postów

Napisano 10 sierpnia 2013 - 10:55

Mój iMac 27" w ciągu 3 lat zaliczył już: 3 wymiany matrycy, jedną prewencyjną wymianę dysku twardego (akcja serwisowa Apple), wymianę nagrywarki DVD (nagrywała płyty których nie była w stanie odczytać), wymianę szyby przedniej (odkształcenie uniemożliwiające przyklejenie). :-( W tym samym czasie MBP działa przez cały czas bez zająknięcia! :-)

#109 montu

montu
  • 310 postów
  • Płeć:

Napisano 10 sierpnia 2013 - 14:27

Wątek został niepostrzeżenie rozszerzony na wszystkie iMac'i. Radzę zerknąć na tytuł tematu i przeczytać go uważnie. Ja rozumiem, że dyskusja ewoluuje, jednak warto pamiętać, że że iMac 2008 to nie to to samo co iMac 2012. Był już tutaj temat, w którym usiłowaliśmy przedstawić zalety nowego iMac'a w stosunku do poprzednich. Też zajechali go zwolennicy hackintoshy, twierdząc (nie bez racji) że mają tańsze i mocniejsze składaki. I cóż z tego? W temacie poświęconym iMac'owi Late 2012 nie piszmy o wadach jakie miały starsze modele. Powiem Wam, że gdybym tego nie wiedział kupiłbym pewnie iMac'a wcześniej. Ale wiedziałem, i unikałem tych komputerów jak ognia. Wcześniej, po roku 2007, mój wybór padał na MBP i MBA a w międzyczasie kilka PC. Ostatnim zakupem był iMac Late 2012 właśnie. Od tego czasu śledzę wątki jemu poświęcone. Czytam nieustające problemy iron.gery i współczując zastanawiam się, jak to możliwe? Przecież egzemplarz, który posiadam od grudnia spisuje się znakomicie. A tu ciągle muszę czytać o tym że iMac'i się grzeją (przecież już pokazywałem Wam temperatury), że że pracują strasznie głośno (pisałem że jest bezszelestny), że wszystkie mają plamy na matrycy (oglądam swojego regularnie - nic), że padają im dyski (cały czas działa), że mają słabe osiągi (w porównaniu do czego? zawsze są jakieś wydajniejsze maszyny) itd. itp. Powstaje więc czarny obraz iMac'a 2012 podsycany przez tych, którzy albo nigdy nie mieli tego komputera, albo są jakimiś zapiekłymi wrogami apple, albo mieli ale kilka roczników wstecz. W temacie stoi, m.in. o nieudolnym serwisie. Rozumiem więc, że musicie wylewać żale i róbcie to, tylko bądźcie obiektywni. I'Mac Late 2012 różni się trochę od poprzednich modeli, nieprawdaż? Na koniec taka historia: Mam znajomych, którzy zajmują się profesjonalną obróbką zdjęć i filmów. Gdy byłem u nich w domu, zaprosili mnie do basement'u (taka zaadoptowana piwnica) i pokazali 9 (słownie: dziewięć) i'Mac'ów stojących w pudełkach w kącie pod ścianą. Wszystkie zepsute (dlaczego tego nie wyrzucą?) . Poza nimi stały tam również działające dwa inne i'Mac'i i jeden Mac Pro. Oni po prostu pracują na tych komputerach i pomimo tego, że czasem się zepsuje, kupują następny i biznes się kręci. Na pytanie dlaczego - odpowiedzieli że iMac sprawdził się w ich pracy i nie chcą próbować z innymi komputerami. Można i tak. A znacie ten kawał o syrence? Gdy gość z rozbitego BMW mówi do rozpaczającego, narzekającego na 30 lat oszczędzania i zalanego łzami właściciela rozbitej syrenki: "to po coś Pan taki drogi wóz kupował ?"

#110 dm76

dm76
  • 2 445 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 sierpnia 2013 - 15:27

Montu - wyobraz sobie teoretycznie, że w usa za takiego imaca trzeba zapłacić od 5 do 14 tyś dolarów a nie niecałe 2 tyś... Stąd sie biorą płacze... W usa też by płakali jakby się tak psuły komputery za 10 tys $, czyż nie? Wszak taka kwota daje pseudowrazenie, że kupuje się wyższa jakosc

#111 montu

montu
  • 310 postów
  • Płeć:

Napisano 10 sierpnia 2013 - 15:45

Montu - wyobraz sobie teoretycznie, że w usa za takiego imaca trzeba zapłacić od 5 do 14 tyś dolarów a nie niecałe 2 tyś...
Stąd sie biorą płacze... W usa też by płakali jakby się tak psuły komputery za 10 tys $, czyż nie? Wszak taka kwota daje pseudowrazenie, że kupuje się wyższa jakosc


Zgadzam się. Wszystko to prawda, ale... podyskutujmy. :) Sugerujesz. że w USA są tańsze komputery? Pewnie nie... Więc nas jest "bardziej stać", czy tak? No, powiedzmy, że tak. W takim razie pojawia się pytanie, czy w Polsce trzeba kupować najdroższe komputery? Może wypadałoby się zadowolić czymś tańszym... Ale ja jestem zdania, że nie ma znaczenia Polska czy USA. Każdy ma prawo do dobrego (sam nie wiem, czy nie napisać - drogiego..) sprzętu. Jeśli mógłbym doradzać.. Wy powinniście domagać się lepszego serwisu. Lepszej obsługi. Godnego traktowania. Walczyć o swoje, sądzić się, jeśli zachodzi potrzeba i jest możliwość. Zmieniać tę sytuację a nie utyskiwać na Apple bo oni tam pojęcia nie mają o tym. Rynek polski jest promilem w sprzedaży Apple'a. Przykład - Hubson83. No i najważniejsze. Zastanowić się, czy żeby pograć w Wiedźmina muszę kupować komputer za 10k. Może jakaś konsola...

#112 Iro

Iro
  • 6 954 postów
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Napisano 10 sierpnia 2013 - 17:31

... Mam znajomych, którzy zajmują się profesjonalną obróbką zdjęć i filmów. Gdy byłem u nich w domu, zaprosili mnie do basement'u (taka zaadoptowana piwnica) i pokazali 9 (słownie: dziewięć) i'Mac'ów stojących w pudełkach w kącie pod ścianą. Wszystkie zepsute (dlaczego tego nie wyrzucą?)...


Jedni się godzą z tym, że ten sprzęt nawala, inni nie.
Każdy ma wolną wolę.
Nie każdy ma cierpliwość, jak twoi koledzy.
Ja całe lata jeździłem tą samą marką samochodu, aż w końcu trafiłem na bubla i zmieniłem.
Nie wiedziałem, czy robię dobrze. Ale teraz, jak minęły już 3 lata stwierdzam, że podjąłem właściwą decyzję.
Już dawno się przekonałem o tym, że przywiązywanie się do marki ma krótkie nogi i strasznie ogranicza.

#113 radoslaus

radoslaus
  • 107 postów

Napisano 10 sierpnia 2013 - 17:32

Nie podnoście tego idiotyczne argumentu dochodowego, zapewne większość dorosłych na forum zarabia to samo co ludzie w stanach. Nikt rozsądny zarabiający np. minimum nie będzie kupował sprzętu apple skoro za połowę może mieć coś bardziej wydajnego. Za 3 tysiączki to są składaki pc na których pójdzie praktycznie każda współczesna gra, ze stajni apple tylko mini praktycznie bez grafiki. Dostajemy ten sam sprzęt za podobną cenę, być może serwis jest gorszy niż np. w ny... tyle, że to specyfika stanów, gdzie klienta się po prostu dobrze traktuje... Dam sobie ręce uciąć, że w całej Europie jakość serwisu jest podobna do polskiego.

#114 Pietrenka

Pietrenka
  • 111 postów
  • SkądMalbork

Napisano 10 sierpnia 2013 - 17:45

Drodzy koledzy każda rzecz elektroniczna ma prawo się popsuć dlatego też każdy z producentów daje gwarancje na jakiś określony czas . I wszystko to się zgadza i nikt do nikogo nie ma o to pretensji ale..... Serwis jest po to żeby naprawić zaistniałą usterkę. I temu służy ten temat.

#115 montu

montu
  • 310 postów
  • Płeć:

Napisano 10 sierpnia 2013 - 18:14

Drodzy koledzy każda rzecz elektroniczna ma prawo się popsuć dlatego też każdy z producentów daje gwarancje na jakiś określony czas .


Otóż to. Jakby na potwierdzenie tych słów, jakieś 30 min temu padł mi router. Ni stąd ni zowąd. Padł i już leży w śmieciach. Poradźcie lepiej co kupić. :)

#116 jacek00

jacek00
  • 368 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 sierpnia 2013 - 21:49

Jako prawnik powiem ci, że za czas kiedy komputer był w naprawie gwarancja ulega przedłużeniu, gdyż nie był użytkowany z winy serwisu. Nadto na części wymienione gwarancja biegnie od początku. Zresztą przy wielu nieudolnych naprawach masz prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu ceny za zwrotem komputera. Wtedy bierzesz za swoje pieniądze nowy komputer.


No to panie prawniku, na pewno podasz zaraz podstawę prawną tego co piszesz :)

PS. Nie pomyliło Ci się czasem z niezgodnością towaru z umową?

#117 Pietrenka

Pietrenka
  • 111 postów
  • SkądMalbork

Napisano 21 sierpnia 2013 - 21:08

Ja swojego wyślę w poniedziałek do serwisu, dziś zauważyłem tzw. duchy na matrycy.

Czyli za jednym zamachem:
1. 2 ciemne plamy
2. Białe przebarwienie
3. Zastygający obraz

Dobrze że kupiłem AppleCare.


I jak masz już z powrotem zrobili ?
jakie wrażenia z serwisu?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych