Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

tworzenie stron www - poczatek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
50 odpowiedzi w tym temacie

#1 adamvet

adamvet
  • 485 postów
  • SkądNorwich, UK

Napisano 12 października 2007 - 11:46

witam Jesli temat nie tu gdzie trzeba to prosze o przekierownie i wyrozumialosc:) mam takie pytanie do lepiej zorientownych. Chcialbym poswiecic troche czasu nad nauka tworzenia stron www. Slyszalem ze zeby taka strona chodzila prawidlowo i wygladala prawie profesjonalnie to oprocz xHTML potrzeba nauki PHP, Java, Flah. Czy zgadza sie to z waszyma wiedza i prosze o jakies przyklady programow gdzie to mozna robic (uczyc sie) na maczkach.I najwazniejsze pytanie czy jest to strasznie trudne (nie jestem informatykiem ale zwyklym szarym weteryniarzem;) aczkolwiek chcialbym sie tego nauczyc. Wszelkie wskazowki mile widziane:) Pozdrawiam

#2 arkadiusm

arkadiusm
  • 544 postów
  • SkądKraków / StalowaWola

Napisano 12 października 2007 - 11:56

Zwykłemu weteryniarzowi wystarczy znajomość nawet HTML + jakieś tam szablony.

#3 adamvet

adamvet
  • 485 postów
  • SkądNorwich, UK

Napisano 12 października 2007 - 12:00

ale powiedzmy ze chcialbym ta dziedzine zglebic troche bardziej (podoba mi sie to i chcialbym jesli cos robic to robic to dobrze:) A i jeszcze pytanie czy maczkowy iWeb sie do tego nadaje czy jest za slaby??

#4 Duckling

Duckling
  • 490 postów
  • SkądWrocław / Nysa / Czarna Góra

Napisano 12 października 2007 - 12:58