Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Weryfikacja ID.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Faxo

Faxo
  • 3 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:02

Witam Mam pewien problem z którym nie wiem jak mam się uporać mianowicie chodzi mi o apple ID. Chodzi o to że nie mogę się zalogować na Iphone bo wyskakuje mi komunikat: '' To konto ICould zostało już dodane na Iphone ''. Gdy w ustawieniach włączam opcje iCould i wspisuję swoje założone ID to pisze '' Instrukcje weryfikacji konta znajdują się w wiadomości wysłanej do (mój ID). I tu pytanie jak mam wejść w ten mój email (ID) i odczytać tą wiadomość. Zalogowałem się na komputerze ale tam pisze ''Weryfikacyjna wiadomość e-mail została wcześniej wysłana na adres (Mój adres ID). Możemy ponownie wysłać weryfikacyjną wiadomość e-mail na ten sam adres lub, jeżeli ten adres jest niepoprawny, możesz zmienić swój Apple ID i adres e-mail. Proszę o pomoc. Pozdrawiam :)

#2 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:06

Zobacz na iCloud.com, moze tam Ci cos przyszlo. Ale glowy nie dam sobie uciac. ;)

#3 Faxo

Faxo
  • 3 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:11

Na iCloud.com po wpisaniu ID i hasła pisze ''Aby otrzymać informacje o sposobie weryfikacji konta, sprawdź pocztę e-mail pod adresem (mój ID)''. Zapewne trzeba się zalogować na mój ID i przeczytać dalsze instrukcje ale gdzie się zalogować ?

#4 kuba006

kuba006
  • 632 postów
  • SkądPoznań

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:32

Zobacz tu: https://appleid.apple.com/pl/

#5 Faxo

Faxo
  • 3 postów

Napisano 13 czerwca 2013 - 17:39

Logując się tam pisze: ''Weryfikacyjna wiadomość e-mail została wcześniej wysłana na adres (ID)Możemy ponownie wysłać weryfikacyjną wiadomość e-mail na ten sam adres lub, jeżeli ten adres jest niepoprawny, możesz zmienić swój Apple ID i adres e-mail''.

#6 Hikari91

Hikari91
  • 3 postów

Napisano 25 grudnia 2014 - 20:31

Witam, mam dokładnie ten sam problem co użytkownik Faxo :( Nie mam pojęcia jak mogę dostać się na to konto, żeby je zweryfikować. Gdy wchodzę w ustawieniach w "Poczta, kontakty i inne"  i daje "iCloud" na początku na górze pojawia mi się napis "weryfikuję", następnie komunikat "konto niezweryfikowane", a jak klikam na "sprawdź pocztę" to przenosi mnie do programu Mail gdzie też nie mogę się zalogować. Czy jest tutaj ktoś kto byłby w stanie mi pomóc? Bardzo proszę :)



#7 covalski

covalski
  • 1 postów

Napisano 03 lutego 2016 - 18:38

Miałem ten sam problem! Próbowałem wszystkiego, lecz  rozwiązanie uzyskałem dopiero po kilkukrotnych rozmowach ze wsparciem Apple'a. Dopiero to przyniosło oczekiwany skutek i w końcu mogę normalnie korzystać z produktów Apple (iphone 6 i macbook pro). Mianowicie należy zalogować się na stronie https://appleid.apple.com/pl/ i w zakładce KONTO należy dokładnie sprawdzić czy wszystkie dane są poprawnie wpisane lub uzupełnione. To znaczy należy podać imię (w pierwszej rubryce) jak i nazwisko (w trzeciej rubryce – jeśli jest ona pusta to zwykle jest flaga polski, dlatego w to miejsce należy wprowadzić nazwisko). Po uzupełnieniu tych danych problem został rozwiązany. Polecam, powinno zadziałać.



#8 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 05 lutego 2016 - 03:44

A czy w ogóle się logujecie na pocztę na którą została wysłana wiadomość weryfikacyjna?

 

Jeśli zakładam Apple ID na swój adres e-mail to muszę potwierdzić, że ten adres e-mail w ogóle istnieje oraz że mam do niego dostęp (należy do mnie) -> muszę się na niego zalogować i kliknąć w link w wiadomości weryfikującej od Apple .

 

Co tu jest nie do rozumienia?

 

Dopóki tego nie zrobicie to nie będziecie mogli się zalogować Apple ID bo ono czeka na tą weryfikację i jeszcze nie zostało założone.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych