Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Migajacy znak zapytania pod Mac ale dysk dziala pod PC


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#26 neoh

neoh
  • 21 postów

Napisano 12 kwietnia 2013 - 20:58

Da się to jakoś dokładnie przetestować żeby wykluczyć jedno czy drugie?

#27 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:00

Da się to jakoś dokładnie przetestować żeby wykluczyć jedno czy drugie?


Tak, trzeba podpiąć inną tasiemkę.

#28 neoh

neoh
  • 21 postów

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:04

Czy tasiemka jest taka sama dla wszystkich modeli po 2009 roku?

#29 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:10

Nie. Napisz jeszcze jaki to dokładnie model.

#30 neoh

neoh
  • 21 postów

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:14

MacBook Pro (13-inch, Early 2011)

- - - Połączono posty - - -

W jaki sposob szukac czesci do niego? i gdzie?

#31 arvika

arvika
  • 1 501 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:20

Przypominam o zachowaniu ledów na wtyczce. Takie zachowanie nie jest powodowane przez awarię tasiemki. Ale jeśli chcesz ryzykować zakup taśmy, to zapasowa zawsze się przyda ;)

#32 neoh

neoh
  • 21 postów

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:27

Czy A1278 to jest number tego modelu?

- - - Połączono posty - - -

W wcześniejszym poście napisałem że problem jest naprawiony i teraz LED się świeci dobrze.

No tak, poderzewam ze to predzej płyta główna niż tasiemka. tym bardziej ze problem pojawil sie po wybiciu korkow

#33 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 12 kwietnia 2013 - 21:31

A1278 to ogólne oznaczenie modelu trzynastocalowego MacBooka, którego jest kilka wersji, posiadają one różne taśmy dysku twardego. Aby kupić odpowiednią taśmę musisz ze swojej odczytać numer APN i szukać identycznej. Ale Arvika dobrze mówi - zachowanie komputera nie jest normalne, może się okazać, że kupisz części, które masz sprawne, a usterka wynika z czegoś zupełnie innego. Ja bym polecał oddać taki komputer do dobrego serwisu.

#34 neoh

neoh
  • 21 postów

Napisano 12 kwietnia 2013 - 23:04

Dziękuje wszystkim za pomoc. MacBooka już oddałem koleżance. Powiedziałem jej żeby poszła do serwisu. Jak wróci to napisze co jej powiedzieli.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych