Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

GTA: Vice City Modyfikacje - zwiększanie dystansu rysowania, światła itp. (gta_vc.set)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#1 Norbit0

Norbit0
  • 76 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 grudnia 2012 - 21:07

Witajcie!
Podobnie jak w GTA 3, Vice City tworzy plik konfiguracyjny gta_vc.set. Właśnie bawię się zmianą dystansu rysowania, testuje to na iPadzie Mini.

Domyślnie (iPad Mini) ("66 66 06"):
Dołączona grafika

Średni Dystans (iPad Mini) ("66 66 B6"):
Dołączona grafika

Największy Dystans (iPad Mini) ("66 66 E6"):
Dołączona grafika

Domyślnie (iPhone 4) ("33 33 D3"):
Dołączona grafika
Najmniejszy Dystans (iPhone 4) ("CD CC 4C"):
Dołączona grafika

Jak ktoś ma ochotę potestować to plik można wyciągnąć za pomocą iExplorer: Apps> GTA Vice City > Documents
Potem otwieramy plik w jakimś HexEditorze np. HexFiend.
Pod adresem 0x5D1 jest wartość dystansu rysowania.

Pomocny temat (wartości): GTAForums.com -> GTA Vice City Mobile Modding

Lista:
iPad Mini / iPad 2 - domyślna wartość rysowania: 66 66 06 - Niemodyfikowany Plik z iPad'a Mini
iPhone 4 / iPod Touch 4G - domyślna wartość rysowania: 33 33 D3 - Niemodyfikowany Plik z iPhone'a 4
iPhone 3GS - domyślna wartość rysowania: 66 66 B6 - Niemodyfikowany Plik z iPhone'a 3GS

Jeśli chcesz wrócić do domyślnych ustawień, to wystarczy, że usuniesz plik gta_vc.set, po uruchomieniu gry utworzy się on na nowo.

Przeanalizowałem zmiany pliku gta_vc.set w wersji pecetowej (dystans rysowania):

(ilość kresek) (wartość)
0 - CD CC 6C (najmniejszy)
1 - CD CC 7A
2 - 66 66 84
3 - 66 66 8B
4 - 9A 99 92
5 - 9A 99 99
6 - 9A 99 A0
7 - 9A 99 A7
8 - 66 66 AE
9 - 66 66 B5
10 - 9A 99 BC
11 - 66 66 C3
12 - 66 66 CA
13 - 9A 99 D1
14 - 66 66 D8
15 - 9A 99 DF
16 - 66 66 E6 (największy)

Można teraz popróbować z nimi w wersji mobilnej.

Pozdrawiam!


Vice City w AppStore:
https://itunes.apple...d578448682?mt=8

#2 LewyM1

LewyM1
  • 252 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 grudnia 2012 - 23:20

https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.

#3 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 08 grudnia 2012 - 11:13

https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.


Faktycznie lepiej działa ;]

#4 michal0885

michal0885
  • 20 postów

Napisano 08 grudnia 2012 - 11:51

Mógłby ktoś tak zmodyfikować ten plik, aby nie zcinało na ipodzie touch 4g? Sam bym to spróbował zrobić, tyle że nie bardzo umiem...

#5 Norbit0

Norbit0
  • 76 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 grudnia 2012 - 18:13

Mógłby ktoś tak zmodyfikować ten plik, aby nie zcinało na ipodzie touch 4g? Sam bym to spróbował zrobić, tyle że nie bardzo umiem...


Załącz swój plik w poście, (dodam twoją wartość do listy, oczywiście jeśli jest inna niż na iPhone 4) i zmniejszę dystans rysowania.

#6 riczardo

riczardo
  • 169 postów

Napisano 08 grudnia 2012 - 18:42

https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.

Dzięki wielkie :) Pewnie znowu nie da się wyłączyć efektów pogodowych? W momencie kiedy zaczyna padać deszcz, fps spada do jakiś 5... Btw mógłbyś zrobić dokładnie taki sam plik, tylko z jeszcze mniejszym dystansem widzenia + bez gazet(o ile da się wyłączyć same gazety, bez wyłączania śladów hamowania)? Jestem ciekawy jak wtedy będzie działała gra.

#7 LewyM1

LewyM1
  • 252 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 grudnia 2012 - 20:33

Dla Riczarda (minimalna dystans rysowania i włączone oświetlenie): https://www.dropbox....la_riczardo.set
Na razie nie wiem jak wyłączyć ślady opon i gazet/liści, bo one włączają się jednocześnie kiedy zmieniam wartość dla oświetlenia.
Pis jou!!!

#8 DrIfTsTyLe

DrIfTsTyLe
  • 1 084 postów
  • SkądPleszew, Poland

Napisano 08 grudnia 2012 - 21:45

Próbował już ktoś podmieniać auta tak jak w GTA3 ? W trójce udało mi się podmienić jedno z aut i chodziło całkiem dobrze.

#9 michal0885

michal0885
  • 20 postów

Napisano 08 grudnia 2012 - 23:20

Załącz swój plik w poście, (dodam twoją wartość do listy, oczywiście jeśli jest inna niż na iPhone 4) i zmniejszę dystans rysowania.


http://www.mediafire...n4gwc7hqvs4suwg

PS: Czy po podmienieniu tego pliku trzeba zrestartować urządzenie?

#10 VanRave

VanRave
  • 380 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 08 grudnia 2012 - 23:46

Nic nie trzeba resetować.

#11 michal0885

michal0885
  • 20 postów

Napisano 09 grudnia 2012 - 00:00

Takie jeszcze pytanko dorzucę: W grach na androidzie, gdy gra się ścinała to usunięcie folderu z dźwiękami dawało duży skok w płynności. Czy na ios jest podobnie?

#12 abovePL

abovePL
  • 2 385 postów
  • SkądJaworzno, Poland

Napisano 09 grudnia 2012 - 09:35

Czyli zmniejszenie zasięgu rysowania detali, a uruchomienie reszty bajerów + rozdzielczość retina powoduje, że gra jest bardziej grywalna? :)

#13 Norbit0

Norbit0
  • 76 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2012 - 09:48

gta_vc.set

PS: Czy po podmienieniu tego pliku trzeba zrestartować urządzenie?


Plik jest taki sam jak na iPhone 4, możesz użyć pliku który wrzucił LewyM1.

#14 michal0885

michal0885
  • 20 postów

Napisano 09 grudnia 2012 - 10:44

Plik jest taki sam jak na iPhone 4, możesz użyć pliku który wrzucił LewyM1.


Faktycznie, lepiej się gra, ale często zdarzają się przycięcia. I tu ponawiam moje pytanie z postu 11. Czy w grach na ios jest tak samo, jak na androidzie, gdzie usunięcie folderu z plikami dźwiękowymi dawało duży skok w płynności?

#15 LewyM1

LewyM1
  • 252 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 09 grudnia 2012 - 16:14

Jak komuś przycina jeszcze na 4 to polecam ten pliczek co zrobiłem dla Riczarda, zasięg minimalny, z włączonymi innymi efektami. U mnie na tym jest zero ścinek, a na oko nieco ponad 30FPS.

#16 Faq

Faq
  • 255 postów

Napisano 09 grudnia 2012 - 18:01

https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.


Działa na 3gs ?

#17 Norbit0

Norbit0
  • 76 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2012 - 18:23

Działa na 3gs ?


Możesz sprawdzić. Przy okazji, jak masz 3GS'a to załącz w poście swój czysty plik gta_vc.set, zobaczymy czy są jakieś różnice.

#18 zooltar

zooltar
  • 27 postów

Napisano 09 grudnia 2012 - 18:29

Plik od LewyM1 sprawdza się dość dobrze na 3Gs,zacięć jest jak na lekarstwo

#19 szmm

szmm
  • 2 postów
  • SkądBiałystok, PL

Napisano 09 grudnia 2012 - 20:11

Na moim 3gs'ie działać - działa, faktycznie mniej przycięć, z tym, że hud mam jakiś taki deczko powiększony. Przycisk odpowiedzialny za powrót do menu jest prawie na pół ekranu.

Btw. Oryginalny pliczek z wersji na 3gs'a

[url=http://przeklej.net/file_details/36480.html]gta_vc.set[/url]

#20 Norbit0

Norbit0
  • 76 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2012 - 20:36

Na moim 3gs'ie działać - działa, faktycznie mniej przycięć, z tym, że hud mam jakiś taki deczko powiększony. Przycisk odpowiedzialny za powrót do menu jest prawie na pół ekranu.

Btw. Oryginalny pliczek z wersji na 3gs'a

gta_vc.set


Ja, jak testowałem plik z iPhone'a 4 na iPadzie Mini to wszedłem w ustawienia sterowania i wziąłem "Restore to defaults", może to pomoże (wszelkie przyciski do menu, skakania itd. wróciły na swoje miejsca).

EDIT:
Dystans rysowania iPhone 3GS: 66 66 B6
dodałem do 1 posta.

#21 neir45

neir45
  • 17 postów

Napisano 09 grudnia 2012 - 23:32

Może ktoś zrobić wersje dla toucha 4G (najlepiej żeby wszystko było na min ew dystans średni żeby w miarę było widać), bo nawet na tym z 1 strony tematy gra crashuje i laguje.

#22 zibi_pl

zibi_pl
  • 66 postów
  • SkądSłupsk

Napisano 10 grudnia 2012 - 08:31

Witam, testowal ktos moze ile da sie wycisnac z ipada2 chodzi mi o efekty i zasieg rysowania. W standardowej wersji gra wyglada dosyc biednie :/ kolejna sprawa czy sie da sie jakos podmiec pliki (mam jailbreak) bez komputera? Jestem na wyjezdzie a mam tylko ipada. Ps. Moze ktos zmodyfikowac dla mnie pliczek? :)

#23 michal0885

michal0885
  • 20 postów

Napisano 10 grudnia 2012 - 17:15

Może ktoś zrobić wersje dla toucha 4G (najlepiej żeby wszystko było na min ew dystans średni żeby w miarę było widać), bo nawet na tym z 1 strony tematy gra crashuje i laguje.


Podpinam się do pytania. Faktycznie jest lepiej niż na fabrycznym pliku, ale mimo to gra przycina i co chwile crashuje. Mógłby ktoś przygotować taki plik dla tych, dla których głównie płynność, a nie detale się liczy? W sensie żeby wszystko, co choć trochę obciąża zostało usunięte (cienie itp.)

#24 LewyM1

LewyM1
  • 252 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 10 grudnia 2012 - 19:33

Podajcie plik z iPod'a to wam przygotuję.

#25 neir45

neir45
  • 17 postów

Napisano 10 grudnia 2012 - 19:54

No już zapodaje:D[ATTACH]12643[/ATTACH]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych