GTA: Vice City Modyfikacje - zwiększanie dystansu rysowania, światła itp. (gta_vc.set)
#1
Napisano 07 grudnia 2012 - 21:07
Podobnie jak w GTA 3, Vice City tworzy plik konfiguracyjny gta_vc.set. Właśnie bawię się zmianą dystansu rysowania, testuje to na iPadzie Mini.
Domyślnie (iPad Mini) ("66 66 06"):
Średni Dystans (iPad Mini) ("66 66 B6"):
Największy Dystans (iPad Mini) ("66 66 E6"):
Domyślnie (iPhone 4) ("33 33 D3"):
Najmniejszy Dystans (iPhone 4) ("CD CC 4C"):
Jak ktoś ma ochotę potestować to plik można wyciągnąć za pomocą iExplorer: Apps> GTA Vice City > Documents
Potem otwieramy plik w jakimś HexEditorze np. HexFiend.
Pod adresem 0x5D1 jest wartość dystansu rysowania.
Pomocny temat (wartości): GTAForums.com -> GTA Vice City Mobile Modding
Lista:
iPad Mini / iPad 2 - domyślna wartość rysowania: 66 66 06 - Niemodyfikowany Plik z iPad'a Mini
iPhone 4 / iPod Touch 4G - domyślna wartość rysowania: 33 33 D3 - Niemodyfikowany Plik z iPhone'a 4
iPhone 3GS - domyślna wartość rysowania: 66 66 B6 - Niemodyfikowany Plik z iPhone'a 3GS
Jeśli chcesz wrócić do domyślnych ustawień, to wystarczy, że usuniesz plik gta_vc.set, po uruchomieniu gry utworzy się on na nowo.
Przeanalizowałem zmiany pliku gta_vc.set w wersji pecetowej (dystans rysowania):
(ilość kresek) (wartość)
0 - CD CC 6C (najmniejszy)
1 - CD CC 7A
2 - 66 66 84
3 - 66 66 8B
4 - 9A 99 92
5 - 9A 99 99
6 - 9A 99 A0
7 - 9A 99 A7
8 - 66 66 AE
9 - 66 66 B5
10 - 9A 99 BC
11 - 66 66 C3
12 - 66 66 CA
13 - 9A 99 D1
14 - 66 66 D8
15 - 9A 99 DF
16 - 66 66 E6 (największy)
Można teraz popróbować z nimi w wersji mobilnej.
Pozdrawiam!
Vice City w AppStore:
https://itunes.apple...d578448682?mt=8
#2
Napisano 07 grudnia 2012 - 23:20
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.
#3
Napisano 08 grudnia 2012 - 11:13
https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.
Faktycznie lepiej działa ;]
#4
Napisano 08 grudnia 2012 - 11:51
#5
Napisano 08 grudnia 2012 - 18:13
Mógłby ktoś tak zmodyfikować ten plik, aby nie zcinało na ipodzie touch 4g? Sam bym to spróbował zrobić, tyle że nie bardzo umiem...
Załącz swój plik w poście, (dodam twoją wartość do listy, oczywiście jeśli jest inna niż na iPhone 4) i zmniejszę dystans rysowania.
#6
Napisano 08 grudnia 2012 - 18:42
Dzięki wielkie Pewnie znowu nie da się wyłączyć efektów pogodowych? W momencie kiedy zaczyna padać deszcz, fps spada do jakiś 5... Btw mógłbyś zrobić dokładnie taki sam plik, tylko z jeszcze mniejszym dystansem widzenia + bez gazet(o ile da się wyłączyć same gazety, bez wyłączania śladów hamowania)? Jestem ciekawy jak wtedy będzie działała gra.https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.
#7
Napisano 08 grudnia 2012 - 20:33
Na razie nie wiem jak wyłączyć ślady opon i gazet/liści, bo one włączają się jednocześnie kiedy zmieniam wartość dla oświetlenia.
Pis jou!!!
#8
Napisano 08 grudnia 2012 - 21:45
#9
Napisano 08 grudnia 2012 - 23:20
Załącz swój plik w poście, (dodam twoją wartość do listy, oczywiście jeśli jest inna niż na iPhone 4) i zmniejszę dystans rysowania.
http://www.mediafire...n4gwc7hqvs4suwg
PS: Czy po podmienieniu tego pliku trzeba zrestartować urządzenie?
#10
Napisano 08 grudnia 2012 - 23:46
#11
Napisano 09 grudnia 2012 - 00:00
#12
Napisano 09 grudnia 2012 - 09:35
#13
Napisano 09 grudnia 2012 - 09:48
gta_vc.set
PS: Czy po podmienieniu tego pliku trzeba zrestartować urządzenie?
Plik jest taki sam jak na iPhone 4, możesz użyć pliku który wrzucił LewyM1.
#14
Napisano 09 grudnia 2012 - 10:44
Plik jest taki sam jak na iPhone 4, możesz użyć pliku który wrzucił LewyM1.
Faktycznie, lepiej się gra, ale często zdarzają się przycięcia. I tu ponawiam moje pytanie z postu 11. Czy w grach na ios jest tak samo, jak na androidzie, gdzie usunięcie folderu z plikami dźwiękowymi dawało duży skok w płynności?
#15
Napisano 09 grudnia 2012 - 16:14
#16
Napisano 09 grudnia 2012 - 18:01
https://www.dropbox....tdc4/gta_vc.set
Ustawienia z iPhone 4 z ustawionym zmniejszonym dystansem rysowania z włączonym oświetleniem (sygnalizacje, światła samochodu etc.), włączone też są ślady opon. Gra działa bardzo płynnie zero przycinek i nie wygląda tak tragicznie jak w GTA III, że widać koniec mapy.
Działa na 3gs ?
#17
Napisano 09 grudnia 2012 - 18:23
Działa na 3gs ?
Możesz sprawdzić. Przy okazji, jak masz 3GS'a to załącz w poście swój czysty plik gta_vc.set, zobaczymy czy są jakieś różnice.
#18
Napisano 09 grudnia 2012 - 18:29
#19
Napisano 09 grudnia 2012 - 20:11
Btw. Oryginalny pliczek z wersji na 3gs'a
[url=http://przeklej.net/file_details/36480.html]gta_vc.set[/url]
#20
Napisano 09 grudnia 2012 - 20:36
Na moim 3gs'ie działać - działa, faktycznie mniej przycięć, z tym, że hud mam jakiś taki deczko powiększony. Przycisk odpowiedzialny za powrót do menu jest prawie na pół ekranu.
Btw. Oryginalny pliczek z wersji na 3gs'a
gta_vc.set
Ja, jak testowałem plik z iPhone'a 4 na iPadzie Mini to wszedłem w ustawienia sterowania i wziąłem "Restore to defaults", może to pomoże (wszelkie przyciski do menu, skakania itd. wróciły na swoje miejsca).
EDIT:
Dystans rysowania iPhone 3GS: 66 66 B6
dodałem do 1 posta.
#21
Napisano 09 grudnia 2012 - 23:32
#22
Napisano 10 grudnia 2012 - 08:31
#23
Napisano 10 grudnia 2012 - 17:15
Może ktoś zrobić wersje dla toucha 4G (najlepiej żeby wszystko było na min ew dystans średni żeby w miarę było widać), bo nawet na tym z 1 strony tematy gra crashuje i laguje.
Podpinam się do pytania. Faktycznie jest lepiej niż na fabrycznym pliku, ale mimo to gra przycina i co chwile crashuje. Mógłby ktoś przygotować taki plik dla tych, dla których głównie płynność, a nie detale się liczy? W sensie żeby wszystko, co choć trochę obciąża zostało usunięte (cienie itp.)
#24
Napisano 10 grudnia 2012 - 19:33
#25
Napisano 10 grudnia 2012 - 19:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych