Zakupy na firmę w Apple Online Store Polska z VAT 0%
#26
Napisano 04 stycznia 2013 - 21:51
#27
Napisano 14 marca 2013 - 00:10
Wg. konsultanta z Alior Sync - nie powinno być problemu Naliczają zwrot od kwoty 25000zł i Apple nie jest firmą hazardową.
Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem Alior Sync i powiedział mi że musi być opcja "Płacę z Alior Sync". Jak coś zamawiałeś to dostałeś ten zwrot z Sync'a ?
#28
Napisano 25 października 2020 - 16:23
Witam,
powie ktoś z was czy na teraz coś się w tym temacie zmieniło? wiem, że jedna z możliwości to zamówienie przez infolinie i VAT zwracają po kilku dniach (podobno 4-5 dni) z powrotem na kartę, ale pytanie co dalej, trzeba się jeszcze potem jakoś rozliczać?
#29
Napisano 25 października 2020 - 17:03
Witam,
powie ktoś z was czy na teraz coś się w tym temacie zmieniło? wiem, że jedna z możliwości to zamówienie przez infolinie i VAT zwracają po kilku dniach (podobno 4-5 dni) z powrotem na kartę, ale pytanie co dalej, trzeba się jeszcze potem jakoś rozliczać?
Blokują kwotę brutto a pobierają już tylko netto kwotę. Jeśli masz VAT EU i zweryfikują cię we VIES to dostajesz 0% i tyle. Nic rozliczać nie musisz. Właśnie w tym przewaga faktury 0%.
- cHaBeOn lubi to
#30
Napisano 05 kwietnia 2021 - 22:20
VAT i tak trzeba zapłacić. Jak nie poza krajem, to u nas. Ja robiłem prze dwa lata zakupy potrzebne do działalności w Niemczech. Pewnego pięknego dnia dostałem przemiłe pismo z upomnieniem. Nie dosyć, że miałem do zwrotu wszystko w jednym przelewie, to jeszcze zamiast ichniego 19% zapłaciłem 23%. Za nieznajomość prawa, trzeba zapłacić.
Cześć, nie ma co ludzi straszyć. Jeżeli zakup jest na firmę i służy do użytku firmowego to nie ma się czego bać. Wystawiana jest faktura WDT na stawkę 0% i po sprawie. Jak się kupuje meble ogrodowe i rzeczy do użytku własnego to trzeba zapłacić podatek. Dodam jeszcze, że przy sprzedaży takiego Macbooka trzeba wystawić fakturę z podatkiem 23%. Wszystkie MacBooki jakie kupowałem przez AS są fakturowane przez firmę z Irlandii. Proszę nie straszyć ludzi
#31
Napisano 05 kwietnia 2021 - 23:07
Zauważyć tylko nawiasem wypadałoby, że pomiędzy rokiem 2012 (post, na który odpowiedziałeś) a teraz mogło się co nieco zmienić w tej kwestii oraz że użytkownik, który cytowany post napisał, nie logował się na forum od ponad roku, więc chyba się nie za bardzo Twoim ostrzeżeniem przejmie. To tak w kwestii formalnej.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#32
Napisano 10 kwietnia 2021 - 08:58
Zmieniło się niewiele. O ile komputer stacjonarny np. Mac mini powinny znajdować się w miejscu wykonywania działalności, to komputery mobilne mogą być poza firmą. Zakup środków trwałych na firmę ma służyć do prowadzenia działalności gosp. i tego trzeba się trzymać. Zakup takich urządzeń dokonuje się nie poprzez stronę AS, tylko jest specjalna infolinia dla klientów biznesowych i tam dokonuje się takich operacji- nie online! W trakcie rozmowy z konsultantem podajemy NIP firmy (jest sprawdzany czy jest europejski, czy firma jest płatnikiem VAT), parametry urządzenia, które chcemy kupić, numer karty kredytowej i adres dostawy.
#33
Napisano 10 kwietnia 2021 - 09:15
Ten wątek jest bardzo stary, a teraz do takich rzeczy mamy stosowny dział 'Zakupy, garancje, reklamacje'.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych