Zakupy na firmę w Apple Online Store Polska z VAT 0%
#26
Posted 04 January 2013 - 21:51
#27
Posted 14 March 2013 - 00:10
Wg. konsultanta z Alior Sync - nie powinno być problemu Naliczają zwrot od kwoty 25000zł i Apple nie jest firmą hazardową.
Przed chwilą rozmawiałem z konsultantem Alior Sync i powiedział mi że musi być opcja "Płacę z Alior Sync". Jak coś zamawiałeś to dostałeś ten zwrot z Sync'a ?
#28
Posted 25 October 2020 - 16:23
Witam,
powie ktoś z was czy na teraz coś się w tym temacie zmieniło? wiem, że jedna z możliwości to zamówienie przez infolinie i VAT zwracają po kilku dniach (podobno 4-5 dni) z powrotem na kartę, ale pytanie co dalej, trzeba się jeszcze potem jakoś rozliczać?
#29
Posted 25 October 2020 - 17:03
Witam,
powie ktoś z was czy na teraz coś się w tym temacie zmieniło? wiem, że jedna z możliwości to zamówienie przez infolinie i VAT zwracają po kilku dniach (podobno 4-5 dni) z powrotem na kartę, ale pytanie co dalej, trzeba się jeszcze potem jakoś rozliczać?
Blokują kwotę brutto a pobierają już tylko netto kwotę. Jeśli masz VAT EU i zweryfikują cię we VIES to dostajesz 0% i tyle. Nic rozliczać nie musisz. Właśnie w tym przewaga faktury 0%.
- cHaBeOn likes this
#30
Posted 05 April 2021 - 22:20
VAT i tak trzeba zapłacić. Jak nie poza krajem, to u nas. Ja robiłem prze dwa lata zakupy potrzebne do działalności w Niemczech. Pewnego pięknego dnia dostałem przemiłe pismo z upomnieniem. Nie dosyć, że miałem do zwrotu wszystko w jednym przelewie, to jeszcze zamiast ichniego 19% zapłaciłem 23%. Za nieznajomość prawa, trzeba zapłacić.
Cześć, nie ma co ludzi straszyć. Jeżeli zakup jest na firmę i służy do użytku firmowego to nie ma się czego bać. Wystawiana jest faktura WDT na stawkę 0% i po sprawie. Jak się kupuje meble ogrodowe i rzeczy do użytku własnego to trzeba zapłacić podatek. Dodam jeszcze, że przy sprzedaży takiego Macbooka trzeba wystawić fakturę z podatkiem 23%. Wszystkie MacBooki jakie kupowałem przez AS są fakturowane przez firmę z Irlandii. Proszę nie straszyć ludzi
#31
Posted 05 April 2021 - 23:07
Zauważyć tylko nawiasem wypadałoby, że pomiędzy rokiem 2012 (post, na który odpowiedziałeś) a teraz mogło się co nieco zmienić w tej kwestii oraz że użytkownik, który cytowany post napisał, nie logował się na forum od ponad roku, więc chyba się nie za bardzo Twoim ostrzeżeniem przejmie. To tak w kwestii formalnej.
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#32
Posted 10 April 2021 - 08:58
Zmieniło się niewiele. O ile komputer stacjonarny np. Mac mini powinny znajdować się w miejscu wykonywania działalności, to komputery mobilne mogą być poza firmą. Zakup środków trwałych na firmę ma służyć do prowadzenia działalności gosp. i tego trzeba się trzymać. Zakup takich urządzeń dokonuje się nie poprzez stronę AS, tylko jest specjalna infolinia dla klientów biznesowych i tam dokonuje się takich operacji- nie online! W trakcie rozmowy z konsultantem podajemy NIP firmy (jest sprawdzany czy jest europejski, czy firma jest płatnikiem VAT), parametry urządzenia, które chcemy kupić, numer karty kredytowej i adres dostawy.
#33
Posted 10 April 2021 - 09:15
Ten wątek jest bardzo stary, a teraz do takich rzeczy mamy stosowny dział 'Zakupy, garancje, reklamacje'.
Używaj przycisku 'Zgłoś', zamiast edytować post i pisać w nim, na przykład, "do usunięcia".
Pisanie prywatnej wiadomości do moderatora powinno być ostatecznością. Do tego też służy przycisk 'Zgłoś'.
Do płaczu na pracę Moderacji służy ten wątek. Inne formy będą bezwzględnie kasowane.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users